![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() in de benaming van een stadion ![]() in een lied: Citaat:
|
|
|
|
#142 |
|
|
²
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
Misschien kunnen we beter eens respect hebben voor wie in deze weersomstandigheden geen slok water mag drinken op het warmst van de dag.
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
Respect voor dwaasheid? Nooit.
|
|
|
#145 |
|
|
ja, maar als bepaalde mensen nu drinken voor zonsondergang, dan zal Allah hen zwaar straffen.
Je moet wel erg bang zijn van die Allah om er zo voor af te zien. (verder: alle respect voor wie moslim is en nu zijn religieuze plicht uitvoert) Destijds was het op school een trend dat ook bepaalde moslim leerlingen op school ook mee gingen doen uit solidariteit. Ik was natuurlijk de racist van de klas, die toch mijn middageten verkoos boven Allah. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat leggen mensen zichzelf op, daar wil ik best respect voor hebben zolang de ander evenveel respect heeft voor het feit dat die beperkingen niet voor anderen gelden.
|
|
|
|
|
|
#147 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als dat zo was dan is dat een vorm van multiculturaliteit die echt te ver is doorgeschoten. En ontneemt het de ramadan toch ook alle godsdienstige betekenis. Ik ga toch ook gene pijpenkrullen laten groeien uit solidariteit met de chassidische joden? Ik vind dat er niks racistisch is aan niet meedoen met de ramadan. Kijk, ik heb jarenlang voor DHL gewerkt, waar een meerderheid van de collega's moslim was. Als wij niet-moslims gingen eten, dan was er altijd een zeveraar (ik wou eerst "flauwe plezante schrijven, maar het is niet eens flauw) die luid door het magazijn moest schreeuwen "Wij gaan eten! Mmmm, lekkere boterhammekes, want wij hebben honger. etc etc". Dat was er over.Er mijlenver over. Maar meedoen met ramadan? Geen denken aan.
|
|
|
|
#148 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar respect of medeleven voel ik daar niet voor, anders is het wanneer iemand niet mag drinken (dat is erger dan het niet eten) om medische redenen, vasters kiezen er zelf voor. Ik snap trouwens niet dat iemand gelooft dat God hem een maand lang gebied om zo'n 16u/dag niet te drinken, in de zomer! Ook al vind mijn man het niet nodig, toch betrap ik mezelf erop dat ik achter hoek of kant iets ga eten of drinken als we samen zijn. En smaken dat dat doet |
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#150 |
|
Banneling
|
Leuk om zien hoe moslims zich de wet laten dicteren door een boek als je dat al een boek kan noemen natuurlijk?
Leuk om zien ze zoiets hun leven laten leiden. Ik pis,schijt,drink,neuk en rook wanneer ik wil. Maar soit;wie het wil doen,zolang ze er mij niet mee lastig vallen ist goed. |
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De islam een verrijking?Een godsdienst die nog in de middeleeuwen hangt en zal blijven hangen,een godsdienst die vrouwonvriendelijk is en die ook zo bij de meesten word uigevoerd? Een verrijking van de meeste doppers en krapuul gespuis en die ons steeds keer op keer veel geld kosten dus. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#155 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als U die 2 zaken wil vergelijken begrijpt U écht niet wat islam is of waar het om draait! Overigens is 'verdraagzaamheid' ook ver zoek, was U het niet die schreef: Citaat:
Ik zeg altijd, de beste ....... liggen op kerkhof richting oosten - wat zou U daar nou van vinden, erg ónverdraagzaam, nietwaar? Uw logica en redenatie toegepast!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij wou de 'clichés' die 'rechts' heeft over 'links' ontmantelen - echter zonder eerst van zijn clichés af te stappen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nope, iedereen is gelijk, maar sommigen een beetje meer dan anderen!
|
|
|
|
|
|
#159 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
En ze moeten beginnen met onze taal te leren, zeker? Hmmmmmm.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 28 augustus 2009 om 17:25. |
||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
Citaat:
Dat was een reactie op volgende post van Jones (die ondertussen door de moderatie is geknipt), waaruit ik de vreemdelingen heb vervangen door VB'ers. Ik heb bewust 48 uur gewacht om te zien of er enige reactie ging komen. Blijkbaar vond de meute hier dat niet erg. Maar op mijn parodietje komen dus duidelijk de strontvliegen af als op een ****. Veelzeggend.
|
|