![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan wel volgen in uw uitleg maar het is wel stukken ingewikkelder dan dat, hoeveel soorten homo/biseksuele mannen bestaat er wel, denkt ge?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4) bgf324 , Komt uit een normaal gezin (3 kinderen, 2 samenwonende ouders). Heeft een normale jeugd gehad. Ouders zijn nooit weg geweest. Ouders zijn geen dronkaards, depressieven, crappuul. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal nooit mijn mel in een wijf steken. Zelf al smeekt ze er om. En de meeste jongens denken er zo over. Enkel de dorpshomo's uit uw jeugd blijkbaar niet. Laatst gewijzigd door bgf324 : 4 september 2009 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ouders zijn normaal hard werkende mensen!
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U populatiegrootte heeft te zien met cijfers na de komma . En dat anaal gedoe , mijn enquete van hoog belang heeft bewezen dat hetero's regelmatig kontneuken. Vanwaar komt het toch dat homo's , een marginale minderheid steeds het voortouw nemen inzake geslachtsziekten ![]() Let op mijn woorden , ze gaan komen posten dat ze niet verwaarloosd geweest zijn en niet seksverslaafd zijn ![]() i'Snt this amazing ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 6 september 2009 om 01:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Heeft Syndrome een thuisadres of telefoonnummer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En na een dag nog steeds geen antwoord , uit mijn enquete van hoog belang blijkt dat de meeste hetero's ook regelmatig anale seks hebben.
Vanwaar komen die ziektes bij homo's dan vandaan ? Stilte ![]()
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Ah, zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat ge nu gaat afkomen dat die komen van homo's ( dat waren die seksverslaafden die op alles kruipen aldus jouw incluis hetero's uit hoge nood ) maar dat klopt natuurlijk niet in beschouwing genomen dat het aantal homo's steeds groter schijnt te worden en ooit zo eens op nul ( achterwaartse lineaire regressie ) moet gestaan hebben net voor de zondevloed. Het kan niet anders dan dat geslachtsziekten niets anders zijn dan de erfzonde waarmee adam en eva het aards paradijs zijn mee buitengekieperd door het grote doorluchtige spaghettiemonster. Dat verdomd serpent moest ook zonodig eerst in die appel bijten zonder de tanden vooaraf te poetsen na een potje heteroseks. Het is deze erfzonde, deze ziekte, die mondjesmaat die bedoeld is te worden ingelost doorheen de historie door echte diepzinnig gelovige mensen die nog steeds de fijnzinnige kunst van handgemaakte spaghetti eren en die bedeelt worden met pracht van homokinderen volledig vrij van zonde. Doch het zijn die verdomde ketters van hetero's die deze bloedjes van kinderen verleiden tot een potje vieze vuile heteroseks waar ze aldus weer bezoedeld worden met de oorspronkelijke erfzonde. En dat, dat is de echte reden waarom er steeds meer homo's komen en er ook steeds meer geslachtsziekten krijgen. Het is de eewige strijd tussen het grote vliegende spaghettimonster en de aloude serpent. Laatst gewijzigd door praha : 7 september 2009 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdrijven jullie nu niet een beetje?
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En we gaan maar door .
Tot er een homo aan mijn deur staat ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 7 september 2009 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat met al die homotopics tegenwoordig? Heb ik iets gemist? Is dit een gay-forum geworden, terwijl ik weg was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ze willen zelfs al op bezoek komen bij mij ![]()
![]() |