![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() @Odoric & BVeL: get a room
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Terug ter zake:
Vlaams Belang hangt de vuile was buiten! Frank Vanhecke: Het VB mag géén partij zijn van twee man. Zelf behoor ik tot de hardliners maar ik ben wel voorstander van de opwaardering van Marie-Rose. En zo zijn er nog binnen de partij. De verstandigsten onder ons begrijpen dat het Vlaams Belang een huwelijk moet blijven tussen de harder toon van Dewinter en de zachtere aanpak van Marie-Rose. Daarmee kunnen we het best schoren. Het Vlaams Belang als het speeltje van twee of drie man, dat moet gedaan zijn. Rest of volledig artikel in P-magazine 3-11-2009 Was te verwachten dat de koene ridder zijne jonkvrouwe zou bijstaan... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die iets met elkaar misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Nationalisten tegen globalisering, zegt je dat nog niets liberaalke? ![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U zou beter daar op reageren (vetgedrukte), ze waren te laf... Mr N-SA ! ![]() En persoonlijk ben ik tegen de globalisering, indeed... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wat doe jij dan in godsnaam bij Lijst Dedecker?
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() 't Is godgeklaagd. Ze maken overal ruzie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Partijlid
|
![]() Een Vlaams Belang in een federale regering is te gek voor woorden, dan is het geen NVA+ maar eerder een NVA-
Dat ze in Vlaanderen mee op het beleid zouden willen wegen, kan ik nog ergens enigszins begrijpen, maar om voor deelname aan de federale te gaan.... dat is politieke zelfmoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JM is een brulaap,niet ik hem niet afkan,het is ook iemand die tegen bepaalde zaken durft ingaan.Zijn probleem is echter hij zaken aanhaalt en zegt deze het kan bewijzen maar als het er echt opaan komt telkens de mist ingaat en geen harde bewijzen heeft. Wat zit er bij ldd;juist,van alles wat en dat zal sowieso voor problemen geven en er zijn al enorme problemen ondertussen geweest. Nv-a'ers,sp-a'ers,vld'ers,vlaams belangers enz...Allemaal samen in ene ketel gegooid,dat is ldd. En uiteindelijk als ik naar debatten ga gaan kijken dan zeggen deze van ldd grotendeels nethetzelfde als hetgeen het vb al al die jaren zegt,hetzelfde telt voor de nv-a,daarom ze dan ook de light versies zijn van het vb. Ze zijn alleen maar properder omdat ze geen vuile taal gebruiken;voor de rest zit er al helemaal niet veel verschil in. En ze denken al even erg alleen aan de postjes. De nv-a,wat hebben die nu al gedaan?Je hoort ze al bijna niet meer?Ik hoor ze echt nergens optreden ivm bv die hoofddoeken gedoe in antwerpen,het was opeens heel stil,het is heel simpel,ze zijn al meteen bang om stemmen kwijt te raken als ze er echt zouden in tegen gaan. Of men het nu graah hoort,de enige echte vlaamse partij is en blijft het vb. ps:nv-a is voor subsiedies voor moskeeen en dergelijke meer.Hoe zit dat met ldd?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Ja, ja, sigaretje, de enige echte zijn het VB. Uw eigen vrienden-partijleden zeggen hier dat het Vuil Blok (mijn beoordeling) in 30 jaar niets heeft bereikt. Integendeel, een rem was op het 'debat', en we er hierdoor slechter aan toe zijn dan in de omringende landen.
En van die postjes: ik ben op pensioen en verlang geen enkel mandaat meer... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Te laf of inhoudelijk stonden ze er niet achter of wat dan ook. N-SA bestond toen nog niet. Wie onze webstek en dergelijke leest of activiteiten opvolgt, weet dat we regelmatig kritiek leveren op het VB.
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle mensen maakt niet uit wie wie denkt dat het hier anders beter zou zijn zonder het vb dit zijn wel echt ferm op hun kop gestuikt ja. Zonder een vb hier zou het hier nog veel erger zijn gestelt,niemand die zou opkomen voor onze taal en waarden en normen en de taalwetgeving te respecteren en noem maar op.Niemand die het zou aandurven om tegen die gevaarlijke middeleeuwse godsdienst van een islam tegen te gaan. Jaja nu,ldd en soms eens nv-a,allemaal het werk van het vb die nooit heeft afgegegevn en deze zaken durfde zeggen terwijl alle anderen liever snel naar de andere kant opkeken en doen alsof hun neus bloedde. De snelbelgwet,die zou nog altijd hetzelfde zijn geweest als in 99/2000. En ik kan nog 100den voorbeelden geven die het vb voor de rechtbank en dergelijke meer heeft gehaalt en gelijk of soms eens ongelijk gekregen heeft. Zonder het vb was het hier allesins nog veel erger gestelt dan nu al het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Gouverneur
|
![]() Ik stem helemaal NIET voor het VB m'n beste, overigens hoef ik mij tegenover jou niet te verantwoorden.
![]() |
#157 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welnee, de situatie is erg en wordt voortdurend erger. Het VB wil de problemen niet bij hun wortels aanpakken.
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zijn aan de macht,zij zijn degene die er wat aan kunnen doen en ze doen het niet,punt. Het vb is en blijft de enige echte vlaamse partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
DUS Wat moet je dan doen? Gewoon zo verder doen tot het einde der dagen, of het over een andere boeg gooien?
![]() |
![]() |
#160 |
Partijlid
|
![]() Ja, lach maar wat groen. Ik weet wat ik gezien heb en het was zeker niet Vanhecke. Je hoeft je trouwens niet heiliger voor te doen dan de paus. Al moet dat niet verwonderen: LDD zit vol van de schijnheiligen.