![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Partijlid
|
![]() Maar de mensen zijn er gelukkiger, terwijl ze hier ongelukkiger zijn. En gelukkig zijn is hét belangrijkste in het leven. Dus waarom moet jij zo noodzakelijk klagen over hún levenssituatie, terwijl ze eigenlijk gelukkiger zijn dan de mensen hier ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Ik kom tot de conclusie dat je het niet kan beargumenteren (je zit continu naast de kwestie te praten en over andere zaken te beginnen) dus verdere postings met jou zijn nutteloos. Nog een fijne dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zijn apen ook beschaafd.
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 |
Partijlid
|
![]() Ja apen zijn beschaafde wezens, alleen is hun beschaving niet zo complex als die van ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Partijlid
|
![]() Wegvluchten heet dit. Denk de volgende keer 2 keer na vooraleer je kritiek geeft op moslims en de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer beschaving te meten is aan bereikbare en betaalbare gezondheidszorg, kindersterfte, opleidingsniveau van vrouwen, toegankelijkheid onderwijs, huisvesting, basisnoden zoals eten, onderdak en veiligheid van burgers dan zie ik geen landen die dit beter doen dan West Europa, gevolg van emancipatie van o.a vrouwen en arbeiders! Waar ziet u dat dit beter en eerlijker georganiseerd is? Niet in Iran of Saoudi Arabie lijkt me! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, als je de sociale structuur van apen als beschaving beschouwt begrijp ik dat je S.A. ook beschaafd noemt.
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wil de gemiddelde moslim in Turkije en Marokko dan niet thuis blijven maar naar het Westen? Omdat ze zo gelukkig zijn?? Kom nu he, u vertelt echt zever, juist omdat ik die landen basisnoden niet gegarandeerd zijn willen die mensen hier zijn, omdat dit hier wel zo is!Of denkt u dat mensen met een lege maag zo gelukkig zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Partijlid
|
![]() Materieel welzijn (geld) is geen garantie tot gelukkig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Neen, dat heet negeren. Je hebt totnutoe geen ENKELE vraag beantwoord omdat je dit blijkbaar simpelweg niet kunt om een of andere reden. Waarom zou ik nu met jou gaan praten als je nooit antwoordt, nooit zelfs op mijn posts reageert of naast mijn posts reageert. Ik kan gerust kritiek geven op de Islam met argumentatie zoals dat verschilende moslims de Islam gebruiken om sexisme, discriminatie, holebi-haat,... te vergoeden met bewijs. Jij daarentegen hebt 0 bewijs gebracht dat SA een hoogstaande beschaving heeft. Laatste post dat ik met jou doe, je gaat op ignore voor posts, PM'en wil ik nog wel reageren, daar kan er mogelijk nog iets zinnigs door jou gezegd worden maar ik betwijfel eht ten sterkste als ik je posts tot nu toe lees. Voor de andere posters hier: Gelieve hem niet te citeren.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 2 november 2009 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() Beschaafd zijn betekent letterlijk welgemanierd zijn, welopgevoed zijn, niet onderontwikkeld zijn. Op moreel vlak zijn ze hier minder welgemanierd.
Heb onlangs nog op TV een komiek met zijn scheten een liedje zien zingen, en de mensen waren aan het lachen. Gebrek aan fatsoen, noem ik dat. Wat is er welopgevoed aan in de weekenden je te pletter drinken en dansen gelijk een kieken zonder kop ? Dat is dan meteen ook dé avond in de week waar de meeste jongeren naar uitkijken. Wat is er fatsoenlijk aan het oprichten van een pedofielenpartij (in Nederland) ? Wat is er fatsoenlijk aan een samenleving waarin de mensen gedwongen worden heel hun leven zich te pletter te werken voor het hoog-kapitaal, en eigenlijk niet eens betaald worden naar hun echte waarde ? Wat is er fatsoenlijk aan te snoeien in het personeel en de werkdruk te verhogen, en tegelijkertijd de werklozen te bestempelen als 'luierikken'? Wat is er fatsoenlijk aan het beklagen van het geld dat de werkloze van de staat krijgt, maar tegelijkertijd allerlei fiscale voordelen van miljardenwaarde te bieden aan de rijken? Wat is er fatsoenlijk aan de winsten die bekomen worden te geven aan de rijken, terwijl de hardwerkende middenklasse steeds minder toekomt met zijn loon ? Wat is er fatsoenlijk om dan nog te zeggen dat er gelijkwaardigheid is in het Westen ? Wat is er fatsoenlijk aan je eigen ongelijkwaardige waarden op te dringen aan een ander? Ik zal het je zeggen waarom : omdat je de ander wilt brainwashen en exploiteren ! Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 2 november 2009 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een denkbeeldig wezen geloven is ook geen garantie.
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zijn die Moslimjongeren die op straat rondhangen en mensen lastig vallen (of erger) dus niet beschaafd?
![]() |
#155 |
Partijlid
|
![]() Die moslimjongeren zijn aan het integreren. Geen evidentie voor hen, hun eigen opvoeding van thuis uit geeft hen minder vrijheid dan bij een Belg. Die moslimjongeren weten niet goed hoe probleemloos om te gaan met de vrijheid buitenhuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af, wat doe jij eigenlijk hier, moet jij niet naar SA vluchten om aan dit verderf te ontkomen? Daar is "iedereen" natuurlijk "dolgelukkig". (wat het verband is tussen beschaving en geluk mag joost weten). Verder zijn je andere opmerkingen waardeloos. ooit al eens naar Dubai gekeken? Wat is er zo beschaafd aan gedwongen huwelijken, foltering, 2derangsburgers maken van vrouwen,......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar om even op "beschaafd" terug te komen, zijnde welopgevoed, welgemanierd ... Ik heb geleerd dat welgemanierd zijn ook inhoud respect tehebben voor andere levenswijzen, zeker als je in hun land te gast bent.
![]() |
![]() |
#158 |
Partijlid
|
![]() Wat is er fatsoenlijk aan lichte straffen uitdelen aan pedofielen, verkrachters en moordenaars ? Zou een zwaardere straf soms opgevat worden als een schending van de vrijheid ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik naar een ander land ga hou ik me aan de regels daar en kriticeer hun levenswijze niet.