![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde. Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven... Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen? Oplichters. Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() Hij zit hier nog altijd?
|
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2009 om 15:56. |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
#151 | |
Parlementslid
|
![]() Persoonlijke aanvallen moet je tegen kunnen. Anders blijf je maar best weg van forums waar mensen hun mening mogen uitten.
+1
Laatst gewijzigd door Nexer : 18 november 2009 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() En dat is zeer vermakelijk! Speel maar gerust verder!
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hij is echt weg hoor.
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeggen dat iemand werk kan gaan zoeken is geen persoonlijke aanval. Anders zouden instellingen als VDAB niet bestaan.
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar na jou onwil om zelfs dat te doen en na het zien van jou simpele afkeur vooralleer je wist wat ik je kon aanbieden is dat natuurlijk verleden tijd. Op medelijden moet je dus ook niet meer rekenen. Jij was het toen toch ook die een huis kreeg en nog niet content was? Idd, iemand werk aanbieden zou verboden moeten worden ![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() @eno
Ge moet natuurlijk zot zijn om voor of met iemand als Illwill te gaan werken. Maar goed dat ge daar niet zijt op ingegaan. |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu mag ik niet klagen waar ik nu ben, zeker niet als "ongeschoold arbeider"
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar los daarvan, zelfs al heeft weldoener illwill effectief een aanbod gedaan, dan getuigt het van weinig respect dat hier uit te komen smeren. en het getuigt ook wat voor shit ge kunt krijgen op uw werk als zo iemand u werk aanbiedt... |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() haha idd Raf, ik dacht het ook aan te duiden, maar liet het vallen. bovendien spreekt hij zich compleet tegen in diene zin: biedt hij nu werk aan of niet?
diene paljas heeft mij eens menen te moeten aanvallen gewoon omdat ik regelmatig naar de vs reisde voor werk (ik had het beter niet gezegd, dat was voor hem een rooi lap op zijne smoel)... discussie was de nieuwe passpoort politiek en procedure van de vsa toen... man man man, was dat een kleinzielige bedoening van onze grote IT magnaat illwill. En die runt een bedrijf ![]() ![]() Laatst gewijzigd door straddle : 18 november 2009 om 13:29. |
![]() |