![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem dat er een café zou zijn, met in het groot van buiten op de deur een teken erop dat er gerookt mag worden. Voor mijn part geef je dat café de naam "kanker". De eigenaar kiest dan voor dergelijk café, de mensen die er werken en komen weten dus, en kiezen ervoor om daar binnen te gaan. iedereen zit er door eigen keuze. WAT IS HIER HET PROBLEEM DAN? Waarom vind een niet-roker dat dit niet mag? Wie is er hier de asociale egoist?
Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2009 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat het een wet is, is een deeltje v.d. discussie. "mensen deze wet niet goed vinden" daartegenover stel ik met zékerheid dat er méér mensen deze wet UITSTEKEND vinden + dat die er al lang moest geweest zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet hier dat "de wet" de wet is, vandaar dat hier ook geen discussie over mogelijk is.
Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2009 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voil�*, we zijn er: geen discussie mogelijk. De wet is de wet én zal uitgevoerd worden, tot spijt van wie het benijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nevermind. Wat is het probleem dat er een café zou zijn, met in het groot van buiten op de deur een teken erop dat er gerookt mag worden. Voor mijn part geef je dat café de naam "kanker". De eigenaar kiest dan voor dergelijk café, de mensen die er werken en komen weten dus, en kiezen ervoor om daar binnen te gaan. iedereen zit er door eigen keuze. WAT IS HIER HET PROBLEEM DAN? Waarom vind een niet-roker dat dit niet mag? Wie is er hier de asociale egoist?
Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2009 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de rest zijn het mensen als jij die ervoor gezorgd hebben dat de echte volkscafé's waar niemand iets op tegen heeft zullen verdwijnen op termijn door een egoistische en associale wet.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() wat een kanker thread
![]()
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sinds dat de flitspalen er staan rijdt er ook niemand meer te rap eh ![]() Als de wetgever morgen gaat verbieden om in het openbaar scheten te laten, dan denkt gij ook dat er in het openbaar geen scheten meer zullen worden gelaten? Ik zou nog compassie gaan krijgen met u, het is zoals een kind vertellen dat Sinterklaas niet bestaat...
![]() |
![]() |
#149 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS: ik rook zelf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben je trouwens vet mee als ze op je dak of ergens dicht in de buurt een GSM mast komen zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn voordeel is wel dat ik thuis van twee 'domme' mastjeseigenaars in de buurt kan aftappen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totdat je ooit met een knobbeltje in je hoofd thuiskomt, weg voordeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rokers zijn niet tegen rookvrije cafés, niet rokers zijn tegen cafés waar mag gerookt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
OK - sigaretten zijn slecht=verbieden, maar dan ook alle auto-verkeer, want dat is VEEL erger! (CO-CO2, stank, lawaai + stof). En die minderheid, dat is niet democratisch: ook een minderheid moet zijn zeg hebben! Daar heeft de Vlaamse Volksbeweging, als minderheid, toch jaren voor gestreden??? Laatst gewijzigd door Boontjes : 17 november 2009 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En dat 20 of 30% van de cafés hun deuren hierdoor moeten sluiten kan me geen bal schelen en jou waarschijnlijk ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |