![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het selectiecriteria "seksuele trouw" en "veilig vrijen" neemt dan maakt het niet uit hoeveel homo's en hetero's er aan vol doen, enkel degenen die er aan voldoen zouden mogen bloed geven. Een eenmalig slippertjes is geen seksuele trouw: dus terug 6 maanden wachten en een aidstest laten doen voordat men terug bloed mag geven (en het condoom bij de partner terug achterwege kan laten). Ik zou niet zomaar stellen dat monogamie en seksuele trouw bij homo's veel minder voor komt dan bij hetero's. Het succes van parenclubs en prostitutie lijkt mij aan te tonen dat "hetero" niet het synoniem is van "trouw". Om maar te zwijgen van het beter verborgen overspel (baas met zijn secretaresse, vrouw met de buurman)...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de eerste plaats heb je al de cijfers, zelfs politieke correctheid kan die niet verdoezelen. Bovendien is er de strict biologische redenen dat HIV enkel het lichaam kan binnendringen via slijmvliezen, en zowel het mannelijke & vrouwelijke geslachtsorgaan zijn zodanig gestructureerd dat slijmvliezen beperkt zijn tot een minimum. Men heeft specifiek bij de man zelfs mechanismen ontdekt die bacteriale & virale infecties tegenhoudt. Voor de vrouw is het iets minder gunstig omdat het zaad achterblijft, maar ook hier is er bijlangge niet de exposure zoals men ze heeft via homoseksueel contact. De endeldarm is bijna 1 groot slijmvlies. Voor HIV is anale seks dan ook een schop in open doel. Bottom line: Onveilige heteroseks waarbij een van de partners HIV besmet is, geeft slechts een geringe kans op doorgave (minder dan 1%). Om effectief besmet te raken moet je ofwel al erg pech hebben, ofwel geregeld & meermaals contact hebben (anders gezegd: een relatie hebben). Bij homo's is de besmettingskans bijna 100%, omdat het HIV via het sperma zonder enige moeite het lichaam kan indringen. De hallucinante cijfers, van 1 homo op 20 besmet, is dan ook helemaal geen verassing.
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() trouwens, in wetenschappelijke kringen noemt men HIV ook wel eens, perjoratief, de homoziekte. Net door de slijmvlies overdracht.
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
al een geluk dat de decadentie in dit land zo weligtiert bij hetero's... Of anders zou echt 100% van de HIV besmetten homo geweest zijn.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder staat je post weer bol van de onzin, zoals we dat van jou inmiddels gewoon zijn. Nee, HIV wordt niet alleen doorgegeven via de slijmvliezen, maar bijvoorbeeld ook (en eigenlijk vooral) via lichaamsvochten. Bovendien heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen dat anaal contact evenveel voorkomt bij hetero's als bij homo's en dat is in beide gevallen dus een minderheid. De besmettingskans bij homo's is dus zeer zeker niet 'bijna 100%'.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 december 2009 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, zo noemt men dat in wetenschappelijke kringen niet. In JOUW kringen noemt men dat wellicht zo...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() 19 op 20 homo's heeft nog geen HIV !!!
Over half volle lege glazen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Meneer is zelf geen wetenschapper, zeker?
![]() |
![]() |
#149 | |||
|
![]() Citaat:
![]() In de eerste plaats, HIV is een virus en lichaamsvocht is het middel waarmee HIV moet verspreiden. Om te besmetten moet HIV kunnen overspringen van dat lichaamvocht naar de bloedbaan. Dat is gelukkig niet zo simpel door iets wat we "de huid" noemen. Ooit bij stilgestaan waarom we uberhaupt een huid hebben?, wel een van de ingenieuze redenen is specifiek om bacterieen & virussen buiten te houden. OOK in de geslachtsorganen. HIV, als virus, heeft simpelweg niet genoeg tijd om die moeilijk te bereiken slijmvliezen in de geslachtsorganen te bereiken. Echter de darmen, endeldarm inclusief, is gericht op interactie met de buitenwereld zodat het lichaam zich kan voeden. Daarom kan hier geen "huid" zijn, maar is dit een slijmvlies. Eveneens een ingenieuze constructie, maar jammer genoeg kan HIV, wanneer dat lichaamsvocht in contact komt met dat slijmvlies, zonder enige moeite de bloedbaan bereiken... en voila, het mirakel van virale vermenigvuldiging komt tot stand. Citaat:
Citaat:
Daar bestaan cijfers over, maar zoals men graag eens 100 euro afprijst naar 99 euro... het kost zo goed als evenveel.
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Even grof rekenen , stel dat 0,5 % van de homo's 10 jaar terug aids had , nu 5 % , binnen 10 jaar 50 % en binnen 12-13 jaar ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 12 december 2009 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar wat ik vooral niet begrijp is: waarom maken homo's zich hier zo druk over? Als ik bloed wil gaan geven en het Rode Kruis zegt mij "wij moeten uw bloed niet hebben!" dan zeg ik gewoon "okè dan niet". Uiteindelijk ben ik dan van die vervelende naald verlost en is mijn geweten ook weer gesust, ahja ik wilde wel maar het is niet mijn fout dat ze het niet moesten hebben.
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(Ik heb zelf alles correct ingevuld en dan een uitgebreide scène gegeven tijdens het doktersinterview. Die dokter gaf mij trouwens volledig gelijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |