Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2009, 13:58   #141
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk zijn we hier wel serieus off topic aan het gaan, hé...

Hoe zit het nu eigenlijk met die minaretten?

Wilt u een moskee met minaret en luidspreker in uw straat (op minder dan 20 meter van zijn (voor/achter)deur...?

Dat was de vraag in mijn referendum.
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 14:04   #142
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
De verschillende regeringen krijgen geen wapens toegestopt om elkaars bevolking uit te moorden. Die verschillende regeringen worden (als we het zelf niet willen tenminste) niet tegen elkaar uitgespeeld door buitenlandse bedrijven of door staten. Dat is al iets, hoewel we elkaar idd nog veel voor de voeten lopen.
Moest je het nu hebben over een ander beleid ipv andere grenzen, ik zou wellicht nog voor je politieke koerswijziging gewonnen kunnen worden. Maar deze kosten betalen om nieuwe grenzen te mogen tekenen, dat lijkt me wat zot. Uiteindelijk wordt niemand beter van een grens, toch?
Nee, niet echt...
Maar we hebben nu al tientallen jaren stappen gezet in de staatshervorming die ervoor zorgen dat ons land steeds moeilijker te besturen wordt...
Of nu een Vlaamse onafhankelijkheid dé oplossing zou zijn, weet ik ook niet en durf ik zelfs samen met jou te betwijfelen.
Maar we moeten voor- of achteruit, want waar we nu staan, trekt het op niet veel...
Dus, achteruit zou betekenen opnieuw een unitair België met één regering ivp vijf.
Ofwel Vlaamse onafhankelijkheid...
Nu hangen we al jaren tussen de twee...
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 14:26   #143
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk bericht
Nee, niet echt...
Maar we hebben nu al tientallen jaren stappen gezet in de staatshervorming die ervoor zorgen dat ons land steeds moeilijker te besturen wordt...
Of nu een Vlaamse onafhankelijkheid dé oplossing zou zijn, weet ik ook niet en durf ik zelfs samen met jou te betwijfelen.
Maar we moeten voor- of achteruit, want waar we nu staan, trekt het op niet veel...
Dus, achteruit zou betekenen opnieuw een unitair België met één regering ivp vijf.
²

samen of apart maar niet ertussenin
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 14:27   #144
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, niet echt...
Bewijst de casus Zwitserland dan niet dat een federaal model mogelijk is? Misschien moet Vlaanderen gewoon af van de idee dat een staatshervorming enkel Vlaanderen (en dus niet Vlaanderen en het federale niveau) ten goede moet komen. Als je jaar na jaar hervormingen doorvoert die bvb de federale begroting onmogelijk maken en je weigert daarna op je stappen terug te komen, dan kan je moeilijk verwachten dat alles van een leien dakje gaat lopen he?
Oud 10 december 2009, 14:42   #145
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, niet echt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Bewijst de casus Zwitserland dan niet dat een federaal model mogelijk is? Misschien moet Vlaanderen gewoon af van de idee dat een staatshervorming enkel Vlaanderen (en dus niet Vlaanderen en het federale niveau) ten goede moet komen. Als je jaar na jaar hervormingen doorvoert die bvb de federale begroting onmogelijk maken en je weigert daarna op je stappen terug te komen, dan kan je moeilijk verwachten dat alles van een leien dakje gaat lopen he?
Idd, maar brengt dat 800.000 stemmen op?

Slogans als "wat we zélf doen doen we beter" , "goed bestuur" en "de Walen dit en de Walen d�*t" en "vijf minuten politieke moed" leveren wél 800.000 stemmen op.
Die stemmen zwerven dan wel over en weer tussen het blok, nivea en de tsjeefdenvee...

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 december 2009 om 14:54.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 14:51   #146
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een referendum over Vlaamse onafhankelijkheid is een Vlaamse zaak, hé, wat is dat nu...?

Altijd 't zelfde met die tsjeven...
Ik denk niet dat je Fallen Angel bij de tsjeven kunt klasseren op basis van wat hij op P.be schrijft.
Mja, er zijn hier al geweest die mij moslim en zionist noemden

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 december 2009 om 14:52.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 16:08   #147
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik denk niet dat je Fallen Angel bij de tsjeven kunt klasseren op basis van wat hij op P.be schrijft.
Mja, er zijn hier al geweest die mij moslim en zionist noemden
Nee, egoist.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be