Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2009, 17:20   #141
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Wees maar gerust, ik heb veel respect voor iemand zijn geloof, alleen doe jij hier niets anders dan beledigingen te uiten aan je medemens en daarom geef ik je een koekje van eigen deeg...de manier waarop jij dat afhandelt toont perfect je extreme lange tenen...
Ik dacht dat je idioot was, maar eigenlijk ben jij ook een dom, dus volgens jou ben ik zelf begonnen? Wat een laffe leugenaar!

Citaat:
wees maar al blij dat ik je posts niet rapporteer, ik hou wel van dat oeverloos gezwam...
Rapporteren? Je bent zelf begonnen met belediging.

Citaat:
Don't feed the troll, just make him angry...
Een troll is een achterlijke vieze zieke hond die o.a idiote Deense trolls steunt onder het mom van pro-kritiek en pro vrijheid van meningsuiting, die vrijheid van meningsuiting ken ik ook, ga dus niet over rapporteren spreken als je open staat voor kritiek en geen probleem hebt met beledigingen, en straks maak ik een spotprent van jouw naasten allemaal.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 17:22   #142
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat gaat ge nooit begrijpen.
Bewijs dat je kan begrijpen dat ik dat nooit ga begrijpen, dan.
Dat kan je niet, ik wist het.
Dat verwachte ik ook van iemand die kakkeloos gelooft dat ik het niet kan begrijpen.
Oud 31 december 2009, 17:24   #143
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
That is, als je de intellectuele ballen ervoor hebt tenminste.
Spreek niet over intellectualisme, dat is niet jouw domein en probeer niet te acteren alsof je iets begrijpt. Wat jouw soort kunnen is gewoon psychisch en verbaal geweld door te beledigen en bespotten, meer niet.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2009 om 17:25.
Oud 31 december 2009, 17:28   #144
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Bewijs dat je kan begrijpen dat ik dat nooit ga begrijpen, dan.
Dat kan je niet, ik wist het.
Dat verwachte ik ook van iemand die kakkeloos gelooft dat ik het niet kan begrijpen.
Ik hoef dat niet te bewijzen, u bewijst dat hier zelf ten overvloede.
Zoals je reeds in uw openingspost bewees dat ge niet begrijpt wat beledigen is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 17:30   #145
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef dat niet te bewijzen, u bewijst dat hier zelf ten overvloede.
Zoals je reeds in uw openingspost bewees dat ge niet begrijpt wat beledigen is.
Bewijs dat je begrepen hebt dat ik niet begrijp wat beledigen is, dat was de vraag, kerel.

De vraag is of jij kan begrijpen? bewijs? Of geloof jij dat gewoon klakkeloos? Dat dacht ik ook.

En de bus, waarom goedkoper dan de trein? ""
Oud 31 december 2009, 17:37   #146
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spreek niet over intellectualisme, dat is niet jouw domein en probeer niet te acteren alsof je iets begrijpt. Wat jouw soort kunnen is gewoon psychisch en verbaal geweld door te beledigen en bespotten, meer niet.
Zo is het maar net, lieverd, ajuus.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 17:45   #147
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is het maar net, lieverd, ajuus.
Ik heb hier niemand beledigd, dat is ook een feit.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2009 om 17:47.
Oud 31 december 2009, 17:53   #148
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat je idioot was, maar eigenlijk ben jij ook een dom, dus volgens jou ben ik zelf begonnen? Wat een laffe leugenaar!

Rapporteren? Je bent zelf begonnen met belediging.

Een troll is een achterlijke vieze zieke hond die o.a idiote Deense trolls steunt onder het mom van pro-kritiek en pro vrijheid van meningsuiting, die vrijheid van meningsuiting ken ik ook, ga dus niet over rapporteren spreken als je open staat voor kritiek en geen probleem hebt met beledigingen, en straks maak ik een spotprent van jouw naasten allemaal.
Het is erg gesteld met je als je al niet meer weet wat je hier allemaal schrijft, lees dit topic eens opnieuw en kijk eens hoeveel keren jij laffe hond en vuil varken hier al vermeld hebt...of jouw soort...

Kritiek hebben en mijn een hoerenzoon noemen zijn 2 verschillende dingen...maar ik heb een gezonde dosis zelfrelativering, ik zie dit niet als een persoonlijke aanval maar als een uiting van jouw dommigheid en frustratie...

En laat die spotprent maar komen, ik lach graag...ik heb dan ook een gevoel voor humor, wat we over jou niet kunnen zeggen...

Een dom wat? Varken, hond?

En nu genoeg gezeverd...

Laatst gewijzigd door NoTuma : 31 december 2009 om 17:55.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 18:12   #149
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Ik heb hier niemand beledigd, laffe honden enz zei ik tegen de idioten die ons geloof beledigden enz, niet om die mensen te beledigen om aan de idioten aan uit te leggen dat belediging geen kritiek is, neimand (mensen met gezond verstand) gaat akkoord met hoe ik hier heb gereageerd, simpel omdat belediging en bespotting geen kritiek is, ik kan nog afschuwelijkere dingen maken, en telkens om te bewijzen dat dat geen kritiek is. Ik heb boeken en publicaties van tientallen islamcritici en oriëntalisten gelezen, ik weet wat kritiek is.
Oud 31 december 2009, 18:14   #150
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik weet wat kritiek is.
Da's dat aambeeld dat op uw tenen staat.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 18:31   #151
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb hier niemand beledigd, laffe honden enz zei ik tegen de idioten die ons geloof beledigden enz, niet om die mensen te beledigen om aan de idioten aan uit te leggen dat belediging geen kritiek is, neimand (mensen met gezond verstand) gaat akkoord met hoe ik hier heb gereageerd, simpel omdat belediging en bespotting geen kritiek is, ik kan nog afschuwelijkere dingen maken, en telkens om te bewijzen dat dat geen kritiek is. Ik heb boeken en publicaties van tientallen islamcritici en oriëntalisten gelezen, ik weet wat kritiek is.
Dat geloof ik ook niet, daar zijt ge niet bekwaam voor.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 19:49   #152
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's dat aambeeld dat op uw tenen staat.
Klopt niet.
Oud 31 december 2009, 19:50   #153
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat geloof ik ook niet, daar zijt ge niet bekwaam voor.
Daar ben ik niet bekwaam hoor?
Voor wat? Voor aantonen dat belediging geen kritiek is?

Hoe zo dan?
Oud 1 januari 2010, 00:03   #154
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

concluderend : er moeten meer cartoons verschijnen die spot drijven met religie
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 00:11   #155
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U weet vooral wat beledigen is,dat hebt U hier al ten overvloede bewezen, van kritiek heb ik vanwege U hier nog niet te veel gelezen...

Kort lontje en lange tenen,een gevaarlijke combinatie wéét U...

Vooral erg geloofsgebonden me dunkt
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 01:18   #156
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mezelf eens afgevraagd wanneer ik beledigd zou worden door een onpersoonlijke opmerking. Ik kan me zoiets niet voorstellen. Misschien is er wel iets waar ik door geschoffeerd wordt. Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur dat het nooit zal gebeuren. Ik verwelkom suggesties daarover.
Zelfs persoonlijke opmerkingen raken me niet zo gauw. Als iemand me een hoerenzoon of een vuile hond vindt, twijfel ik eerder aan die ander dan aan mezelf.

Als ik het nieuwe jaar begin met zo'n reflectie, wil ik ook anderen aanraden eens na te denken over het hoe en waarom van beledigingen. Wellicht kom je dan tot de conclusie dat je je van bedoelde beledigingen niets hoeft aan te trekken. Dat zou best eens goed voor je gemoedsrust kunnen zijn en voor de gemoedsrust van anderen.

Btw: Gelukkig nieuwjaar voor alle Europeanen. Maar niet voor moslims, joden, chinezen en nog wat van die vreemden. Ben ik daarmee een xenofoob of een vreemdelingenhater? Nee, maar die mensen hebben hun eigen nieuwjaarsdag en dat is niet op 1 januari.

Laatst gewijzigd door Sjaax : 1 januari 2010 om 01:23.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2010, 06:41   #157
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
concluderend : er moeten meer cartoons verschijnen die spot drijven met religie
Dus meer geweld, genoteerd.

Doe het dan niet anoniem achter jouw pc ergens in een kelder want op die manier kan je met alles bespotten en kan je alles beledigen, dus ook de honderden antisemitische zaken die er zijn.
Oud 1 januari 2010, 06:50   #158
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ik ik Ik ik Ik Ik ik ik ik
Jij jij jij jij.. Jij mag niet jouw medemens behandelen op basis van wat JIJ bent, het kan ook best zijn dat JIJ het leven niet belangrijk vindt, en ga JIJ daarom zelfmoord plegen of zoiets.

Citaat:
Btw: Gelukkig nieuwjaar voor alle Europeanen. Maar niet voor moslims, joden, chinezen en nog wat van die vreemden. Ben ik daarmee een xenofoob of een vreemdelingenhater? Nee, maar die mensen hebben hun eigen nieuwjaarsdag en dat is niet op 1 januari.
Nee je bent hiermee geen racist of xenofoob, maar wel onwetend want wereldwijd vieren de moslims en anderen nieuwjaar. Meerdere nieuwjaarsdagen kan ook.
Oud 1 januari 2010, 07:43   #159
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
http://www.depers.nl/buitenland/3634...og-redden.html

Onze heilige profeet (vrede zij met hem) met een tikkende bom afgebeeld en dan nog verder in de fictieve interview beledigen

Zij wensen ons daarmee een goede kerstmis zeker
Kerstmis, oorspronkelijk een heidens feest waarmee de winter zonnewende gevierd werd, is nadien door de katholieke kerk gerecupereerd- gemakkelijker dan het plat te slaan- als de viering van de komst van de profeet voor Mohamed, Jezus. Dus ja, het kan, indien de lange tenen van de volgelingen van Mohammed het toelaten, gezien worden als een extra islamitische feestdag.

Maar persoonlijk. Er zijn geen afbeeldingen van de profeet Mohammed gekend en de hadiths zijn uiteenlopend over die man zijn uiterlijk. Dus die karikatuur is alleen in de geesten van de slechtwillenden de verpersoonlijking van de profeet.

En de Islam is een idee, eerder een waanbeeld, net zoals alle andere religies, en ik vind het moeilijk een waanbeeld te beledigen.

Langs de andere kant, een belediging is een waarheid, die alleen aanvaard word door de personen die een grond van waarheid zien in die belediging.

Daarbij, ik leef nu al 37 jaar+, waarvan minstens 19 jaar als agnost, toch zijn er geen verschrikkelijke zaken met me gebeurd. Geen jobstijdingen, geen bliksem of meteoorinslagen, geen natuurrampen die me persoonlijk schade hebben berokkend.
Of de onzichtbare vriendjes van alle gelovigen zijn minder almachtig, of gewoon niet geïnteresseerd.
Oud 1 januari 2010, 12:09   #160
Francientje
Minister

Standaard

Sommigen hebben ook voor déze richting gekozen. Leve een VRIJ IRAN!

Le principal opposant au régime de Téhéran Mir Hossein Moussavi persiste et signe vendredi dans ses critiques contre le gouvernement, et se déclare "prêt au martyre".
Dans un communiqué particulièrement offensif diffusé sur son site Kaleme, Mir Hossein Moussavi affirme être "prêt au martyre", et appelle les autorités �* reconnaître le droit des gens �* manifester pacifiquement.
"J'affirme explicitement et clairement que l'ordre d'exécuter, tuer, et emprisonner (les leaders de l'opposition) ne résoudra pas le problème", martèle-t-il. "Je n'ai pas peur d'être un des martyrs qui offrent (leur vie) dans la lutte pour des exigences justes".
L'Iran traverse "une crise sérieuse", et la stratégie pour bâillonner l'opposition �* travers "les arrestations, la violence et les menaces" ne marchera pas, assure-t-il.
Tuer des manifestants ne fait que renforcer l'opposition, prévient-il en reprenant les termes de l'ayatollah Ruhollah Khomeini lors de la Révolution islamique de 1979: "Nous tuer nous rend plus forts".
L'opposant dénonce également les ultras du régime qui prêchent la violence au nom de l'Islam. "Encourager le meurtre de gens (...) est une tragédie prônée par certains individus et la télévision publique".
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be