![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAAROM MOETEN ATOMEN INTELLIGENTIE BEZITTEN?
Onze maatschappij functioneert ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie, terwijl ons lichaam nog veel ingewikkelder is dan onze maatschappij en ons lichaam zou vanzelf functioneren. Dat vind ik dan onlogisch. Volgens mij is ons lichaam ook weer een maatschappij op zichzelf, met daarin 10^40 microwezens, die ons lichaam besturen en alles dus draaiende houden. Een ieder die intelligent is, en ook eerlijk is, zal moeten erkennen dat ik met mijn atoomtheorie, veel beter dan de wetenschap, kan verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren. En zo bestaat mijn hele atoomtheorie uit redelijke en logische argumenten die tezamen voldoende zijn voor een goed filosofisch bewijs. En om mijn atoomtheorie steeds maar weer "af te zeiken" (wat men hier doet en vele anderen op vele andere fora) is zeer onredelijk en ook zeer onbeschaafd en getuigt alleen maar van de ruwheid en onverdraagzaamheid van onze tijd. Ik begrijp wel dat mijn atoomtheorie zeer diepzinnig is en daarom ook moeilijk te vatten en dat het daarom veel tijd kost deze goed te begrijpen. Maar doe dan ook die moeite en kom niet meteen met de opmerking dat het allemaal onzin is wat ik beweer. Het gaat hier om de waarheid en ook en vooral om de toekomst van onze wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() WAAROM MOETEN ATOMEN GEEN INTELLIGENTIE BEZITTEN?
Onze maatschappij functioneert ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie, terwijl ons lichaam nog veel ingewikkelder is dan onze maatschappij en ons lichaam zou vanzelf functioneren. Dat vind ik dan onlogisch. Volgens mij heeft elk wezen in een parrallel universum een tegenhanger die door middel van afstandsbesturing ons bestuurt. Elk van die wezens heeft ook een tegenhanger met een remote controle, en zo verder tot in de eeuwigheid. Als we ons verder ontwikkelen, gaan wij ook die afstandsbediening uitvinden en een volgend universum besturen. Een ieder die intelligent is, en ook eerlijk is, zal moeten erkennen dat ik met mijn afstandsbedieningtheorie, veel beter dan de wetenschap, kan verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren. En zo bestaat mijn hele afstandsbedieningtheorie uit redelijke en logische argumenten die tezamen voldoende zijn voor een goed filosofisch bewijs. En om mijn afstandsbedieningtheorie steeds maar weer "af te zeiken" (wat men hier doet en vele anderen op vele andere fora) is zeer onredelijk en ook zeer onbeschaafd en getuigt alleen maar van de ruwheid en onverdraagzaamheid van onze tijd. Ik begrijp wel dat mijn afstandsbedieningtheorie zeer diepzinnig is en daarom ook moeilijk te vatten en dat het daarom veel tijd kost deze goed te begrijpen. Maar doe dan ook die moeite en kom niet meteen met de opmerking dat het allemaal onzin is wat ik beweer. Het gaat hier om de waarheid en ook en vooral om de toekomst van onze wereld. Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 mei 2010 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn de seinen soms niet goed doorgekomen? Of zit er prut in je oren?... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar vooruit dan, als je perse bewijs wil hebben:µ Het bewijs is filosofisch en zit veel beter in elkaar dan wat de wetenschap beweert, dat voor geen hout klopt. KORT OVERZICHT BEWIJSVOERING 1 - parallele werelden zijn hogere werelden. (gezien het feit dat zij al een afstandsbediening hebben en wijd e onze nog meoten ontwikkelen) 2 - in de toekomst gaan wij ook een afstandsbediening ontwikkelen 3 - dan is het best mogelijk dat onze afstandsbediening contact legt met een parrallelle wereld. (Oftewel : en die mogelijkheid stijgt tot een zeer grote mate van zekerheid als daardoor het heelal als een logisch systeem inelkaar komt te zitten) Want de afstandsbedieningscosmos is dan een eindeloze reeks van steeds hogere afstandsbedieningculturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie. Een evolutie die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen. 4 - En dan kun je ook verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, namelijk op basis van een hogere intelligente wereld. 5 - Dan heb je ook een wereld uit beinvloedbare en beinvloedende wezens inplaats van een dood mechaniek van de wetenschap. 6 - En dan kun je ook nog het bestaan van GOD bewijzen. 7 - En omgekeerd kan ik uit het Godsidee ook mijn afstandsbedieningstheorie bewijzen. DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN 1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt. En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was. 2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist planeten heeft opgeleverd. 3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen. Dat wordt dan maar met toeval “verklaard”. 4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan. 5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt. (Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn) Dit alles kan ik met mijn afstandsbedieningtheorie wel verklaren. Namelijk door de hele boel om te keren: het heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in parallelle universa. Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dwz de evolutie is in wezen emanatie, dwz het lagere komt uit het hogere voort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Travis, je mist nog wat mannen in witte jassen om je verhaal geloofwaardig te maken.
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 8 mei 2010 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik ben het gewend hoor, dat uitlachen. De domme massa weet niet beter ![]() Hier een vooruitblik in de toekomst. ![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 mei 2010 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zelfs al een documentaire over gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=B3HASgMS7w0
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens je veel succes met je afstandsbediening. Echter: om er direct boven op te duiken is toch wel zo lekker. Probeer dat ook eens een keer: het heft je eigen gespletenheid op. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: de toename van criminaliteit wordt veroorzaakt door de eerste stappen die we in de volgende dimensie proberen te zetten. Onze afstandsbedieningen geraken ons universum voorlopig niet uit en verwarren de signalen van onze bestuurders. Vandaar criminaliteit. En de opwarming van de aarde, al die straling heeft een bijwerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En levende wezens op afstand bedienen doet mij denken aan dictatuur, terwijl mijn atoomtheorie de vrijheid is van eigen denken en zelfbewustzijn. Citaat:
Volgens mij komt het door het mateloze materialisme en dat onze wereld geen echt idealisme meer kent. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idioten geloven snel; wij niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er een koning? Een president of een democratie a la Belgie? "Iet" moet die beestjes sturen om tot een gezamelijk (re)actie te komen? Logisch lijkt me dat het bij jonge mensen een sterke koning is waardoor er snelle efficiente beslissingen worden genomen, later tijdens de Belgische democratie duren beslissingen (véél ) langer. Vandaar de erectiestoornissen bij mannen vanaf 50 en de vapeurkes/moodswings bij vrouwen na hun menopauze ![]() Oh ja, tijdens de kinderjaren zijn het nog wildehorden in stammenoorlogen verwikkeld. Zie daar het gedrag van kinderen verklaard. Zo, heb ik dat ook weer even opgelost. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen contact met ze. Citaat:
Functioneert goed zolang het mooi weer is. Maar als het er werkelijk op aan komt dan moet harriechristus alles doen, dat wil zeggen: een dictator die uit mijn geest het heft in handen neemt om de wereld nog te redden. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens , mieren zijn beestje maar samen veroveren ze de wereld. Je zegt het zelf, je weet het niet. Hebbes, is wat ik zeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vanavond eens kijken op de TV of ik mieren zie. Citaat:
Citaat:
Bestudeer eerst mijn atoomtheorie en kom dan nog eens terug. |