![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve deminaretten , moslimaan de macht (zo goed ????) 1) ER nergens verplicht vrienden zijn metmoslims 2) ER nergens verplicht vrienden zijn met nieyt-moslims Verder , Hoeziet een crimineel r uit ?? Lees & oordeel: http://forum.politics.be/showpost.ph...91&postcount=9 Citaat:
Quote vanmij + antwoord vanrikbe: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=67 Lees nog meerreactie van mijin dietopic: http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=7 http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=13
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn oudste werdbedreigd dor andere MAROKKAANSE kinderen in woonwijjk , was snelopgelost , pa (mijne maat) ging pratenmet ouders vanpestkoppen , probleem finito !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo, lees je eigenlijk wel wat anderen schrijven?
Laatst gewijzigd door Donderdag : 7 januari 2010 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Skinheads worden uit onze maatschappij geweerd. Wij straffen hen. Moslims die van alles uitspoken blijken nooit te worden gestraft integendeel ze helpen mekaar nog. Waarom vraag ik dan omdat wij moslimbroeders zijn. Dus uw fait diverske over een outcastgroepje is belachelijk.
Laatst gewijzigd door Donderdag : 7 januari 2010 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 7 januari 2010 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hopelijk is het een waaks dier, nekeer zien of ze dan nog zo'n grote bek zullen opzetten. Ik heb een mechelaar...Ze zouden is één poot moeten uitsteken. Zelfs met verbaal geweld staat die al paraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ grimbergen:
1) Jijleest duidelijk watJIJ WIL lezen !! 2) JIj even extrimistisch als radicale moslims !! 3) stel ikga op restaurant , zit een moslim een veganist of fruitariër naasyme ,ikeet kwil , hij/zij wat zijwillen , simpel toch !! Melkenze hierover , hun probleem !! Zolangwe elkaars etenniet op mezkaars bord onderling kappen !! Ikblijf zeggen , niet iedereen is slecht !! en verder: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=41
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 januari 2010 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk nemenuw huisdier af en verbiedenze u nogdieren houden !! 1) Dierenmishandeling 2) Poging tot geweld: Mensen willenaanvallen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vraag me soms toch af wat jij in je cookies steekt hoor cookie monster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat dier reageerd gewoon op geweld. Kan je het dat kwalijk nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan uuw dier in tehouden alswapen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik hou die in, wa denk je wel van mij.
Mijn huisdier is in de eerste plaats een gezelschapsdier. Maar tis nu éénmaal een mechelaar, als iemand mij of mijn kroost (zijn roedel) aanraakt dan staat hij er en zal hij niet twijfelen om in te grijpen. Geweld naar mijn kroost toe (en zijn roedel dus) duld hij niet. Dat is normaal gedrag voor zo'n beest. Je kan zo'n beest gemakkelijk meenemen naar school, maar als er daar een paar kut ventjes rondlopen die denken om effe anderen te gaan aanpakken dan zullen ze snel van gedacht veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel als je moslim bent
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij probeert de aandacht af te leiden van criminele daden van Marokkanen door te wijzen op autochtone geweldsdelicten. Beter zou je het geweld veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Schepen
|
![]() Hondjes zijn de liefste schatjes maar ze moeten met hun moslimfikken van hun baasjes blijven. Waf voila !
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 8 januari 2010 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |