Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2010, 19:42   #141
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
... het feit dat ze het bestaan van meerdere kerncentrales hadden verzwegen voor de hele internationale gemeenschap dat zegt toch genoeg?
Die verkeerde voorstelling van zaken is op dit forum al eens rechtgezet met concrete gegevens. Iran melde het bestaan van de centrale in Quom minstens 6 maanden voor het beïndigen van de constructie aan het IAEA zoals dat hoort volgens de regels van die organizatie. Het is enkele dagen na die melding dat 'plots' nieuws opduikt in de westerse pers dat er een centrale 'ondekt' werd. Westerse pers en leiders deden doodleuk mee in het plan. De zoveelste stunt om de bevolking tegen Iran op te zetten...met leugens.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 januari 2010 om 19:46.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:45   #142
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Jong, het feit dat ze het bestaan van meerdere kerncentrales hadden verzwegen voor de hele internationale gemeenschap dat zegt toch genoeg? En ja, als u ervoor wilt kiezen om Achmedinejads woorden te herinterpreteren, moet u dat zelf weten. Maar ik kan door de lijntjes heen lezen. Als we destijds wat minder Hitlers woorden hadden geherinterpreteerd, hadden we ook van te voren een en ander kunnen stoppen.
Bij hitler moest je niet tussen de lijnen lezen, die zei hoe het was. En het feit dat Israel aan de internationale gemeenschap verzwijgt dat ze zo'n wapens uberhaupt heeft en terwijl hypocriet anderen met de vinger wijzen is geen probleem?

Maar dat is gerechtvaardigd omdat u door de lijnen kan lezen en een nieuwe Hitler ziet opstaan in 1 ruk door. Sterke fantasie. Blij dat ge toegeeft dat er geen rationele redenen noch bewijzen zijn om ons zorgen te maken. De leugen is doorprikt.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:52   #143
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, ik zette je een spiegel voor.
teken van onmacht: verwijten !

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:16   #144
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Bij hitler moest je niet tussen de lijnen lezen, die zei hoe het was. En het feit dat Israel aan de internationale gemeenschap verzwijgt dat ze zo'n wapens uberhaupt heeft en terwijl hypocriet anderen met de vinger wijzen is geen probleem?
En Iran is hetzelfde van plan. Althans Achmedinejad. Het is nog maar de vraag hoe lang het volk hem blijft steunen. En wat de Israëlische kernwapens betreft; men hoeft niet bang te zijn dat Israël die ooit gebruikt, tenzij ze worden aangevallen. Dit is niet te zeggen van het Iraanse regime.
Citaat:
Maar dat is gerechtvaardigd omdat u door de lijnen kan lezen en een nieuwe Hitler ziet opstaan in 1 ruk door. Sterke fantasie. Blij dat ge toegeeft dat er geen rationele redenen noch bewijzen zijn om ons zorgen te maken. De leugen is doorprikt.
Hij is niet helemaal zoals Hitler. De steun van het volk is hij kwijt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:17   #145
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Liberalist, het is duidelijk dat je totaal niet van de problematiek in het idden - Oosten kent. Onthoud je dan toch ook van een forum dat hierover gaat! Zeikstraal heeft keer op keer gelijk. ik kan het je verzekeren, want ik werk al 3/4 jaar aan een werk over Iran! Ik zou het enorm graag online zetten, ik weet alleen niet hoe! Amuseer je dus maar op een ander forum!
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:20   #146
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Liberalist, het is duidelijk dat je totaal niet van de problematiek in het idden - Oosten kent. Onthoud je dan toch ook van een forum dat hierover gaat! Zeikstraal heeft keer op keer gelijk. ik kan het je verzekeren, want ik werk al 3/4 jaar aan een werk over Iran! Ik zou het enorm graag online zetten, ik weet alleen niet hoe! Amuseer je dus maar op een ander forum!
Zeggen dat ''iemand ergens niets van weet'' is te makkelijk om iemand af te snijden. Lees nou maar eens goed wat ik over Iran schrijf. Het is niet allemaal nagepraat van wat de media zeggen.
Oud 10 januari 2010, 21:26   #147
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat de Israëlische kernwapens betreft; men hoeft niet bang te zijn dat Israël die ooit gebruikt, tenzij ze worden aangevallen.
Chamberlain dacht ook dat men niet bang hoefde te zijn voor een Duitse aanval in westelijke richting.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:26   #148
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is niet te zeggen van het Iraanse regime.

Hij is niet helemaal zoals Hitler. De steun van het volk is hij kwijt.
Ze hebben nog geen wapens gehad om te bewijzen wat ze er eventueel mee gaan doen. Ik moet u argument zomaar slikken? Beetje serieus blijven.

Dat is niet te meten, er kwam immers meer volk opdraven op de tegenbetoging, die niet georganiseerd en georchestreerd mede door israel en de vs om regimeverandering pogen in te planten. Dus weeral een assumptie aan uw kant. Wanneer gaat ge eens met reele dingen afkomen? Dit heeft eigenlijk weinig zin.
Oud 10 januari 2010, 21:27   #149
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Chamberlain dacht ook dat men niet bang hoefde te zijn voor een Duitse aanval in westelijke richting.
Heeft Israël, net als Duitsland destijds, imperialistische trekken getoond? Nee, ze hebben zelfs geprobeerd land af te staan.
Oud 10 januari 2010, 21:30   #150
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft Israël, net als Duitsland destijds, imperialistische trekken getoond? Nee, ze hebben zelfs geprobeerd land af te staan.
Wil u de map van Palestina van 1949 en die van vandaag eens bekijken? En me dan laten weten welke gebieden ze veroverd hebben en welke ze juist afgestaan hebben?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:32   #151
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, wel dezelfde onmenselijke, racistische trekken. Land af te staan?
Oud 10 januari 2010, 21:38   #152
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wil u de map van Palestina van 1949 en die van vandaag eens bekijken? En me dan laten weten welke gebieden ze veroverd hebben en welke ze juist afgestaan hebben?
Gaza is niet afgestaan soms?
Oud 10 januari 2010, 21:49   #153
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gaza is niet afgestaan soms?
Behoorde Gaza dan tot Israël?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  israel04.jpg‎
Bekeken: 65
Grootte:  160,7 KB
ID: 62699  

The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 10 januari 2010, 21:50   #154
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Behoorde Gaza dan tot Israël?
Ja.
Oud 10 januari 2010, 21:50   #155
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja.
Sinds wanneer?
Oud 10 januari 2010, 22:16   #156
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer?
Liberalist, kijk je lessen na! En focus eens op het stukje van de zesdaagse oorlog en zijn gevolgen (in het bijzonder het stukje over Golan, Gaza en de Westbank. Zelfs de hele Sinaï-woestijn is al 2x bezet geweest door Israël!). Man man man, informeer u toch eens goed voordat je onzin gaat rondspuien op het forum!
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 22:17   #157
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer?
Ik heb blijkbaar een vervelende vraag gesteld...
Oud 10 januari 2010, 22:21   #158
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens deze site gaat het om leningen, en niet ''ontwikkelingshulp'', maar ik kan me vergissen.
Een (groot) deel zijn inderdaad leningen, maar diezelfde site vermeldt ook het volgende:

>> The total does not include funds for joint military projects like the Arrow missile (for which Israel has received more than $1 billion in grants since 1986), which are provided through the Defense budget. President Bush requested $60 million for the Arrow for FY2003 and $136 million in FY2004. The United States also has provided $53 million for the Boost Phase Intercept program and $139 million for the Tactical High Energy Laser program under development in Israel to complement the Arrow. <<

"grants", dus, geen "loans".

Hoe dan ook blijkt dat de hulp die Israël vanuit de U.S.A. ontvangt, duidelijk niet uitsluitend gegenereerd wordt door 'privé'-initiatief.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 10 januari 2010 om 22:21.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 22:28   #159
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Verdedigen tegen de zelfgemaakte raketten die met moeite 5 dodelijke slachtoffers maken? Liefst dan nog met zwaar geschut.

Dit is geen verdediging, men laat het zo uitschijnen. De arme aangevallen Israëlieten tegen de boze islamieten. En dat terwijl de militaire overmacht van Israël zo voor de hand liggend is dat het onbegrijpelijk wordt hoe men dit nog kan verdedigen.
Dus omdat een mug mij niet kan doden mag ik ze niet doodmeppen ?
Ik vraag mij af waarom ze die zelfgemaakte raketten die met moeite 5 dodelijke slachtoffers maken kunnen blijven afvuren.
Ik kan maar een reden bedenken, iemand het bloed van onder de nagels halen tot ze door het lint gaan. Dan kan men lekker slachtoffertje spelen. De arme aangevallen islamieten tegen de boze Israëlieten. Hun kinderslachtoffers zullen dan wel martelaren zijn zeker.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 22:29   #160
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Liberalist, kijk je lessen na! En focus eens op het stukje van de zesdaagse oorlog en zijn gevolgen (in het bijzonder het stukje over Golan, Gaza en de Westbank. Zelfs de hele Sinaï-woestijn is al 2x bezet geweest door Israël!). Man man man, informeer u toch eens goed voordat je onzin gaat rondspuien op het forum!
En teruggegeven. Wat betekent dat, denkt u?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be