![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hun kinderachtigheid zijnde? Hun wil om orde op financiële zaken te stellen? Hun wil om een orthodox begrotingsbeleid? Kortom, hun wil om een verantwoordelijk federalisme te realiseren, in plaats van een utopisch "samenwerkingsfederalisme"? Als u dat kinderachtig beschouwt, zegt dat meer over u dan over die "Vlomsche regering".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 januari 2010 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik neig sterk naar uw mening, maar als goede Vlaming ben ik (vooralsnog) absoluut niet fanatiek in deze of gene keuze. Immers, belasting betalen moet ik toch, of ze me dan Vlaming of Belg noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst Vandenbrande en nu diene kwiet Kris Peeters. Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 januari 2010 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaan die eigenlijk wel?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hebben we nog de verschillende �*ndere regeringen die het land weer op gang en u over uw teleurstelling heen krijgen, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wel ? Enne trouwens, ik moei me met wat ik zin heb. Got it ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 januari 2010 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is de N-VA niet slecht bezig, als dat je beste verwijten zijn...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We willen U echter niet alles ineens geven, dan kunnen we binnen 3 jaar nog lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide partijen? Voor zover ik weet maken Jan Peumans en Bart Dewever deel uit van één partij.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u binnen 3 jaar nog wil lachen zal er wellicht niet veel anders op zitten dan wat "passende namen" te verzinnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 januari 2010 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() En dan ben ik vrij summier in mijn opsomming want let wel, sommigen in Antwerpen noemen Filip Dewinter al lang HLVA. Die omschrijving heb ik -vooralsnog- tot dusver niet gebruikt.
Laatst gewijzigd door system : 13 januari 2010 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel amusant om te zien dat die mensen, die zogezegd vurige tegenstander zijn van het VB, dezelfde taktiek gebruiken en die dus expliciet goedkeuren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom, wie a zegt moet b zeggen. Ik lach ook graag mee. (nu is het wel te hopen dat het iets degelijks in; niet toch Het Licht van Antw ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |