![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eeen mooie heldere en duidelijke schandalige discriminatie is dat. Echt iets voor het CGKR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar btw, over welke producten en diensten hebben we het ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Wie weinig of geen belasting betaalt, moet evenveel geld terugkrijgen als de rijkjes. Dat is pas eerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is niet hetzelfde. Maar in weze hebt ge in zoverre gelijk, dat al die belastingsaftrekken het systeem maar ingewikkeld maken, en dat ze beter worden afgeschaft. Maw een lagere basisbelasting, en gedaan met alle aftrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() blowers worden als misdadigers bekeken en zatlappen als gewoon grappige mensen.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die gedronken heeft is de dag nadien nuchter en kan terug normaal functioneren. Het restant van het blowen zit enkele dagen in je bloed.
![]() |
![]() |
#150 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmm!... even terzijde. Die armpjes worden ook op alle mogelijke manieren aan het werk gehouden met nepmiddelen, hier denk ik aan de contractuelen. Ze worden door de openbare besturen aangenomen wegens hun partijkaart of om de wet te omzeilen (ondermeer de nationaliteitsvereiste). Ze moeten zelfs geen examens meer afleggen maar krijgen nu wel alle voordelen van een openbare functie... zoals een tweede pijler voor hun pensioen. Intussen is de staatskas wel leeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Typisch bij de discussies is, dat men steeds een onderwijzer, een politicus of de politie erbij haalt om hierover een mening te geven... maar NOOIT een toxicoloog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet te vermelden dat van tabak ook restanten dagenlang in je bloed zitten (cotine). De alertheid en produktiviteit van iemand met een kater ligt veel lager dan iemand die de avond er voor heeft geblowd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom had ben johnson die vrijgave van verboden hormonen tijdens zijn verbranding van zijn laatste laagje vet... het kan allemaal opgestapeld blijven zitten in uw vet, en zo terug vrijkomen... nu, persoonlijk zie ik het grootste probleem voor drugs - geen kader voor verkoop, die op een ethische manier aflevert, en altijd bereid is om aan dezelfde prijs, met hoge taxering voor de begroting en op officiele geregistreerde manier, en in afbouwende dosissen of minder te verkopen Vanaf je zo'n kader kunt maken, ben je weg volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Er is nog geen ongelijkheid genoeg zeker, dat de rijkjes allerlei belastingsvoordelen moeten krijgen op diensten en producten die de armpjes ook wel nodig hebben, maar zich niet kunnen veroorloven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Achteraf kunnen die salarissen uiteenlopen, maar in de privé zal je daarvoor wel moeten presteren en meer uren kloppen dan wettelijk voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |