![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Moderatie méér optreden tegen persoonlijke aanvallen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 56,76% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gebruik van scheldwoorden. etc |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2010 om 10:48. |
||
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees daar alleszins geen persoonlijke aanval in ...
|
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
correct.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 2 maart 2010 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is een discussieforum. Je zou verwachten dat er op dit forum gediscussieerd wordt; of dat dit althans de bedoeling is. Een forummer die zijn toevlucht zoekt in een persoonlijke aanval; die "beledigt"; "kwetst"; is er zich terdege van bewust; het is immers zijn/haar bedoeling. Persoonlijke aanvallen vind ik een discussieforum onwaardig. |
||
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Ik ook niet. Erger zijn die mensen die constant de draad proberen te verstoren door bewust van thema te veranderen, de kern van de zaak te ontwijken, nooit op vragen te antwoorden, niet ter zake doende vragen plaatsen, kortom te spammen omdat ze absoluut geen deugdelijke argumenten hebben.
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan heb je nog de vulgariteit van het woordgebruik (...klote) Volgens het forum -reglement is het verboden (niet eens kloppend) de persoonlijke toestand van medeforummers te belichten. Bovendien is het laster, want zijn beweringen kloppen van geen kanten meer met mijnhuidige situatie.. En dat van iemand die pas terug is van een permaban, en die zijn forumloopbaan gewoon verder zet met seriële bully-ing, zich zeer wel bewust van het feit dat hij weer (voor een tijdje maar, hoop ik) van de moderatie voorlopig (hoop ik maar) carte blanche krijgt. Mij geven ze wél strafpunten, voor posten in een verkeerd forum, en voor flooding. Kwestie van duidelijke prioriteiten te stellen ivm gewenst forumgedrag. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 maart 2010 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan nog serieel... |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Engelands grootste forum "politics forum" modereert ELKE posting op voorhand- nog voor ie geplaatst wordt.
Dat is moderatie. Op Politics hier lezen ze enkel wat gerapporteerd wordt. Ik zou wel eens willen weten met welk procentage van de gerapporteerde kwalijke berichten er door moderatie ook daadwerkelijk ingegrepen wordt. |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om vanavond in je dagboek te noteren: Raf is het helemaal met je eens!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm, als je daarmee begint...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |