![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw standpunt is zuiver en alleen ingegeven door ideologische afkeer van alles wat met het westen te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() on-zin
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik niet.
Een ongeluk blijft een ongeluk en opzettelijk is vermoorden. Als het om jou vrijheidsstrijders zou gaan zou je anders piepen.
Laatst gewijzigd door illwill : 5 maart 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En blijft u vooral geloven wat de anti-VS propaganda media u met de paplepel geeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Wat een flauwekul. Bommen dropt men om infrastructuur te vernietigen. Ben jij nu werkelijk zo bekrompen om te geloven dat men een bom NIET dropt omdat er onschuldigen in een gebouw zitten?
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Uw kattengejank over mijn zogenaamde anti-VS opvattingen begint mij de keel uit te hangen. Voor de laatste maal, ik draag geen haat tegen de VS. Wel ben ik van mening dat er iets grondig fout is met de manier waarop dat land wordt gerund en hoe wordt omgegaan met haar machtspositie, en de manier waarop zij dit meent te kunnen rechtvaardigen: door hypocrisie en leugens.
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en men had al veel meer burgers kunnen redden moest men toen die paar civs erbij genomen hebben... Mja linkse media he... Gezichtsverlies enzo.
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men weet dat het gebouw vol met burgers zat heeft men dit nog nooit vernietigd. Wat baat het hen om gebouwen vol met burgers te vernietigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij de VS niet haat heeft niets te maken met de flauwekul van jou waar ik op reageerde.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. bron?
2. Indien men weet dat het gebouw vol met burgers zat heeft men dit nog nooit vernietigd. Wat baat het hen om gebouwen vol met burgers te vernietigen? 3. after tracking the shooters to a building. 4. Ze hebben daar geen uniformen...hoe weet men dat het om burgers gaat. Laat staan welke de taliban steunen. 5. Je weet helemaal niet hoe de situatie was op dat moment... They do give a shit, but sometimes they got no other choice. Close cover van een B1-bomber voor 1 gebouw? Echt ja. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 6 maart 2010 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...aanslagen.aspx Gelieve niet te schelden.
Laatst gewijzigd door Akira : 8 maart 2010 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wérk dat de Zwitserse mannen hebben. Wérk.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de hypocrisie ook al van een mijl af. Je moet je als linkse (terrorist) kennelijk door bochten wringen om tot rationalisaties te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor zij die mekkeren over het feit dat ook de taliban onschuldigen vermoordt: so? De misdaden van de taliban vormen geen verantwoording voor die van de NATO of de VS. Bovendien heb ik een relatie met en ben dus mee verantwoordelijk voor de NATO, met de NATO-troepen in Afghanistan en in mindere mate met de VS. Maar ik heb geen enkele band met de taliban.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De stelling dat de VS zichzelf in Afghanistan en Irak aan het verdedigen zijn, slaat nergens op. Het zijn juist de Afghani die zichzelf verdedigen.
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Resistance_movement ... Taliban of Moedjahedien zal mss niet "weerhouden" zijn in Wiki... ![]() Hier is er sprake van: http://de.wikipedia.org/wiki/Mudjahedin http://en.wikipedia.org/wiki/Mujahideen van terrorist tot freedom-fighter...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 8 maart 2010 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |