![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad gaat over homofobie in 'islam', niet over de vermeende, zogenaamde 'homofobie van Jarno' - dat jij je daarin - tegen beter weten in - laat meeslepen Jarno, is me een raadsel.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet aan jou om te bepalen waar een onderwerp op dit forum moet afgebakend worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Loempe islam ! Homo en lesbo zou niet eens meer ter discussie mogen staan. Belachelijk dat de islam het terug der discussie brengt. Zo krijgen de zotte katholieken het weer mooi op de agenda. pffffff zielig !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langzaam aan een torenkraan omhoog hijsen zodat het 'spartelen' en de doodstrijd nog even aanhouden, liefst in het openbaar, de meute 'allahu hakbar' brullend!
Van dorpsvermaak gesproken.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad uiterst zielig, het lijkt wel alsof we elke strijd die onze voorouders gestreden hebben, wederom opnieuw moeten gaan strijden met de invoer van een achterlijke, barbaarse criminele ideologie!
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af of moslims zelf niet inzien hoe hypocriet ze niet zijn. Je mag nog geen opmerking maken over de hoofddoek en ze zijn al bezig over racisme (sinds wanneer islam een ras is, geen idee) en discrimiinatie. Dat ze in een adem door holebi's, anders/ongelovigen,... discrimineren lijkt hen niet bepaald te storen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Mijn grootmoeder zaliger had daar een héle simpele maar oh zo ware stelling voor : "Het woordje té is altijd slecht behalve in het woord tevreden." En gelijk had ze!
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat u vindt dat 'verwijzen naar 'afwijkend' seksueel gedrag' niet moet getoond worden, tot daar, maar wat is 'afwijkend' seksueel gedrag ? Alles wat de meeste mensen niet doen ? Of enkel wat u als 'afwijkend' beschouwt ? Eigenlijk weigert u gewoon te erkennen dat homosexualiteit bestaat. Immers, u heeft het over 'afwijkend seksueel gedrag'. Ik denk dat het nu genoegzaam bewezen is, dat een heteroman perfect 'afwijkend seksueel gedrag' kan vertonen (lees een goeie pijpbeurt kan geven), maar daarom geen homosexueel is. En als homo zal ik er ook wel in slagen een vrouw zwanger te maken. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat u gewoon niet aanvaardt dat homosexualiteit een volwaardige vorm van sexualiteit is. En daarom ben u homofoob. Voor u uit uw krammen schiet : ik vind als homo dat u het recht heeft om dat te vinden. Maar daar stopt het ook. Niemand hoeft homosexualiteit 'ok' te vinden, maar men moet wel willen respecteren dat anderen daar anders over denken, en dus daar zo naar handelen. Kijk, ik vind niets 'viezer' en voor mij gênanter, dan een jongen en een meisje die zich publiekelijk staan af te lebberen (nochtans een duidelijke uiting van 'norm'-aal seksueel gedrag). Toch ga ik die mensen niet beginnen aanvallen, uitschelden etc, toch, want alhoewel het mij 'raakt', het doet mij geen kwaad. Groot probleem hiermee, is dat dergelijke houding echt wel wat inspanning vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk, welke criteria ik gebruik, doen hier niets ter zake. Net zoals Jarno aanneemt dat homosexualiteit afwijkend is, omdat het niet de norm is, neem ik aan dat homosexualiteit een volwaardige vorm van menselijke sexualiteit is. Gewoon omdat ik dat zo voel, omdat ik dat zo meemaak. Ik wéét dat dat niet 'wetenschappelijk' is, maar moet dat dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg het alleen maar, het had toch gekunnen dat u er een wetenschappelijke uitleg voor had? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je daar ook wat linkjes van?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |