![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So what? Ondertussen doen ze het wel hé. Ik ben ook NVA'er maar ik ben verdomd blij dat de NVA nu niet moet zitten klagen dat de bevoegdheden in de rand naar de Franstaligen zijn overgeheveld. Electoraal zou het uiteraard ideaal geweest zijn, maar dat interesseert me geen fluit op dit moment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Laboranten met meerdere bazen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Plat op de buik gaan als kartelpartner voor de CD&V. Voor de rest is de N-VA rechtlijnig en de voorzitter weet wat hij zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel BHV draait om uit welke vijver de partijen kiezers mogen vissen. En dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als het er op aankomt om bewust Vlaams te stemmen, denk ik nog altijd dat een VLD stem een verloren stem is. Om de heel eenvoudige reden dat ze de regering verlaten hebben louter uit electorale overwegingen. Laatst gewijzigd door giserke : 22 april 2010 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar natuurlijk. VLD zal wel wat winnen in de verkiezingen en dan verraden ze wel weer de Vlamingen, daarna worden ze weer afgestraft en zo gaat het spelletje verder. De kiezer onthoudt wat er in deze legislatuur gebeurt maar ze kijken nooit naar wat er 2 legislaturen ervoor is gebeurd. Zo gaat dat nu eenmaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je dáármee wel eens héél dicht bij de waarheid zou kunnen zitten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Dat kan kloppen giserke maar dan is intussen BHV ook van de baan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat de heren Maingain, Reynders en Di Rupo in een "instelling" zaten.
Zijn er nog andere toffe Vlaams-Nationalisten in dit land?
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ben ik volmondig met u eens. Al was het maar omdat ik het met dat werkwoord 'heiligen' op zich al zo moeilijk heb.
![]() |
![]() |