![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen geloof. Ik laat mij niet zo makkelijk vangen, weet je. Noch heb ik nood aan een ingebeelde houvast oid. Een geloof waar in zijn tempels overgegaan word tot pedofilie als offering to God is weinig vredelievend maar ook dat bedekt u met de mantel der liefde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent misschien niet gelovig, da's wat anders.
Maar aan de anti-westerse en vooral anti-joodse hardnekkigheid in veel van uw discussies lijkt u mij desondanks even aggressief als de meeste van uw geloofsgenoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ik ben anti us en israel establishment en het zionisme, net zoals heel de wereld dat is, inclusief joden en amerikanen zelf. Had je verder nog een non argument?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een islamofoob en antisemiet als jij had ik overigens niet anders verwacht.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat je na "IK werk ook en sport bijna dagelijks en de PC gaat niet af voor middernacht so? " nog niet helemaal wakker was; maar dan moet je toch opletten wat je een ander noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() net aangespoeld in Iran
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit vergeleken met Iran waar het NU verplicht is voor alle mannen, buiten. (volgens jou) Dat is wat ik eerder zei en waar ik "heen wil". How hard can it be. Blond? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 1 mei 2010 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat ze dat hier ook zouden doen, als je wat te bruin bent ! Voor mannen ook uiteraard, want bij ons zijn vrouwen en mannen gelijken : " meneer, mevrouw, uw papieren asteblieft ! Ik ga jullie een boete geven omdat jullie te bruin zijn ! " ![]() ![]() Yoesoef LeBlanc krijgt een attak ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]()
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 2 mei 2010 om 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den dinges "Knappe Iraanse vrouwen die geen zin hebben om zich in te verstoppen onder zwarte lakens zouden hier niet storen in het straatbeeld. D�*t is al een zekerheid. Zoals griezelige spoken uitgeruste figuren van gelijk welk afkomst wél." Ik "En de minder knappe tot lelijke Iraanse vrouwen die geen zin hebben om de opgelegde kleding te dragen? En de knappe, minder knappe en lelijke mannen die geen zin hebben om de opgelegde kleding te dragen? Want ook voor mannen is er een bepaalde kledingsplicht. Zouden die storen?" Cdude "Van mij mogen die mannen gerust aan een sneldraaiende drukpers, betonmolen of cutter werken met hun tentdoeken hoor. Wel een disclaimer tekenen bij indiensttreding dat het bedrijf,onder geen ENKELE voorwaarde, schuld treft. Voor de vrouwen organiseer ik , gehéél gratis een kennismakingsuitstapje met aansluitend kartinguurtje. Ook hier disclaimers. Schrijven hoeft niet, een duimafdruk voldoet." Ik "Ik heb de indruk dat je de kledingsvoorschriften voor de mannen in Iran niet kent." Cdude "Gelukkig ben jij er om mijn kennis te verrijken" Ik "Ik ken niet de volledige voorschriften; maar ook mannen mogen bijvoorbeeld niet met blote voeten in het openbaar verschijnen. Dit betekent dat iedereen rondloopt met ten minste kousen aan; zelfs op het strand." Cdude "Je vraagt je af hoe ze het verzinnen. Leuk toch, dictator zijn" ik "Hoe ze het verzinnen? Toen ik nog school liep mochten wij de (Katholieke) school niet binnen zonder kousen. Maar het is tamelijk ongekend dat er ook voor Moslim-mannen kledingsvoorschriften zijn." Cdude "School , kids , lang geleden Overal, volledige bevolking, adults , nu " ik "Kids? Tot 18 jaar. Overal? Ik hoop van niet." Cdude "tot 18!= alle mannen Je bent weer aan't kontdraaien." ik "Je "School , kids , lang geleden" sloeg dit niet op mijn "Toen ik nog school liep mochten wij de (Katholieke) school niet binnen zonder kousen."?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() Niet om politiek correct te zijn, maar deze vraag getuigt nu ook weer niet van het meest respect.
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Er zijn hier nog wel meer posts te lezen die niet direct getuigen van veel respect voor vrouwen in het algemeen; seksistisch zelfs.
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 mei 2010 om 05:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#160 | |
Banneling
|