![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waarop moet de nieuwe regeringen besparen? | |||
sociale zekerheid |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23,08% |
defensie |
![]() ![]() ![]() |
29 | 44,62% |
gezondheidszorg |
![]() ![]() ![]() |
11 | 16,92% |
federale overheid |
![]() ![]() ![]() |
41 | 63,08% |
onwikkelingshulp |
![]() ![]() ![]() |
27 | 41,54% |
verhoging pensioenleeftijd |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,31% |
immigratie |
![]() ![]() ![]() |
41 | 63,08% |
bijdrage aan Europa |
![]() ![]() ![]() |
25 | 38,46% |
subsidies |
![]() ![]() ![]() |
30 | 46,15% |
anderen,nl |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,54% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Vreemdeling
|
![]() Van mij mag men gerust eens snoeien in de subsidies, ontwikkelingshulp en sociale zekerheid.
Subsidies kunnen van mijn part, maar in tijden van economische crisis moet er ergens bespaard worden. Voor ontwikkelingshulp geldt hetzelfde princiepe in mijn ogen. Sociale zekerheid vind ik dan weer veel te veel zekerheid bieden in dit land. Akkoord, het is een persoonlijke mening en ik ben een gezonde twintiger, maar ik heb ooit ook mijn werk verloren en amper drie weken later was ik opnieuw aan het werk. Ik ben dus voor een "uitdovende uitkering voor werklozen". Bv 6 maanden volledige uitkering en dan steeds minder tot je op een bepaald moment niets meer hebt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 mei 2010 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antw. op zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Van pensioenen moeten ze in mijn ogen afblijven, die mensen hebben hard genoeg gewerkt tijdens hun actieve loopbaan. Ziekte is dan weer een tegenslag die je niemand toewenst dus ook daar heb ik geen problemen mee. Om terug te gaan naar u tickets van Werchter. Ik ben niet zo'n fan dus ik lig er niet wakker van ![]() En ontwikkelingshulp, daar heb ik het gewoon moeilijk mee. Pas op, ik heb ook hartzeer als ik die mensen op tv zie lijden, maar anderzijds zie ik dagelijks mensen in de kou op straat slapen in Brussel. Ik vind dat EERST die mensen moeten geholpen worden. |
|
![]() |
![]() |