![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wint het WK-Voetbal 2010? | |||
Spanje |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,00% |
Brazilië |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Engeland |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Argentinië |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Duitsland |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,00% |
Italië |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,00% |
Nederland |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,50% |
Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Portugal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ivoorkust |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Chili |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,00% |
Verenigde Staten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Servië |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Ghana |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Paraguay |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mexico |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Uruguay |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Kameroen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Australië |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
anders, namelijk... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spanje of Duitsland
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Zou het kunnen dat Spanje zonet gewonnen heeft? Er passeerde hier zonet een wagen met wapperende rood-geel-rood vlag.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja dat klopt. Ik heb het zelf evenmin bekeken.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 juli 2010 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Of Nederland of Uruguay.
[/mijn geld is veilig]
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Bah Nederland is best wel goe maar kdenk dat de duitsers beter spelen (vond ze vandaag echt geweldig). Van mij mag NL gerust winnen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementslid
|
![]() Voor de wedstrijden had ik nooit gedacht dat Nederland en Duitsland tegen die Latijnsamerikanen konden winnen, maar man, was dat prachtig.
Ik heb voor Spanje gestemd, nu staan ze bij de laatste vier, maar gebaseerd op de laatste dagen zie ik Duitsland en Nederland sterker spelen. Niets tegen Uruguay, maar met hun spelers ben ik niet zo vertrouwd, en als Brazilie en Argentinie in de pan gehakt kunnen worden, dan Uruguay ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sneijder beweerde dat verdedigers & keeper kwetsbaar waren op hoge voorzetten van op de flank, en dat de keeper wat dat betreft "geen held" was. Sneijders punt lijkt me duidelijk bij beide doelpunten. Ik ben geschrokken van wat ik gisteren gezien heb: ik nam de Duitsers nog steeds niet echt aux sérieux, maar hun organisatie en voetballend vermogen waren te machtig voor "de sterkste aanval" van dit WK. Ik zeg het niet graag, maar van alle teams heeft Duitsland op dit WK de meeste doelpunten gescoord. Het heeft er zelfs drie keer vier gemaakt. De finale zou wel eens Duitsland-Nederland ipv Spanje-Nederland kunnen worden. Spanje oogde gisteren helemaal niet fris, in tegenstelling tot Duitsland en in mindere mate Nederland.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-va.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Gouverneur
|
![]() De finale wordt Nederland-Deutschland , en dan hebben de Hollanders geen schijn van kans om te winnen . Zeker weten !
![]() |
#151 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De finale wordt Duitsland-Uruguay. De Nederlanders gaan in de "kleine finale" weer beteuterd doen van: het hoeft niet meer voor ons, en dus winnen de Spanjaarden die.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 juli 2010 om 13:13. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bent echt wel gefrustreerd hé?
alles zit tegen voor jou, de Vlaams-nationalisten die de verkiezingen winnen, Nederland die in de halve finale zitten, ja het leven kan hard zijn! on topic: finale Nederland-Duitsland, met Duitsland als verdiende winnaar. 1974 all over again.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Staatssecretaris
|
![]() Boh,
het kan altijd beter, maar met drie van de vier halvefinalisten uit de Europese Unie denk ik dat BDW&co redelijk tevreden zijn. ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heel gevaarlijk. bij de laatste 4 zijn geen zwakke ploegen. en dan tegen een zogenaamde underdog moeten ... zeer verraderlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat houdt dan wel in dat Nederland morgenavond eigenlijk de underdog is . Maar ik hoop toch op een finale Nederland-Duitsland , en dan mag van mij de Deutsche degelijkheid het winnen van de Hollandse dikkenekkerij .
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag
Uruguay - Nederland Zonder Luis Suárez speelt Uruguay. Nederland hoeft alleen maar Diego Forlán is de gaten te houden. Eigenlijk kan het niet misgaan voor Nederland tegen de mensen van de 'rivier van de geschilderde vogels'. Twee gevaren liggen voor Oranje op de loer: onderschatting en pech. Ik denk niet dat Nederland Uruguay onderschat. Nederland heeft in voorgaande ek's en wk's leergeld betaald en dat betaalt zich nu uit. Zwitserland maakte een onvoorstelbare klutsgoal tegen Spanje. Was Uruguay niet ooit het Zwitserland van Zuid-Amerika? Van pech valt niet te winnen. Om dat toch te voorkomen is het voor Oranje zaak zo snel mogelijk twee doelpunten verschil te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwam Nederland op voorsprong door een magnifieke goal van Gio, bedacht Maarten Stekelenburg maar eens te blunderen. Konden de leeuwen een riante voorsprong nemen, bracht een knappe inzet op een slimme vrije trap Uruguay in een ultiem moment naderbij. In de laatste drie minuten, die er vijf duurden, creëerde Hollands roem alsnog de ene paniek brengende slotaktie na de andere. Pfoehh dus. Vandaag Duitsland - Spanje Spanje wint van Duitsland. Tegen Argentinië kregen de Germanen op het middenveld zeeën van ruimte. Daarentegen heeft Spanje dé middenlinie van het toernooi. En als de basisopstelling nog niet genoeg is, dan wisselt Del Bosque gewoon een aanvaller (Fernando Torres) voor nog een middenvelder (Cesc F�*bregas). |
|
![]() |
![]() |