![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zal het nog duidelijker stellen Steben, ik zou nog liever voor een baviaan stemmen, mocht ik weten dat hij zeker minder toegevingen ging doen, dan voor een zogenaamd 'vlaams' politicus die bedelt bij de poort en terwijl collaborerend Belgie sterker verankert en dus de kans op een onafhankelijk vlaanderen verkleint |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
weer sterke post Stab. over and out voor NVA geloof ik ... ben benieuwd of je er repliek op gaat krijgen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen dat als je walging hebt, dit niet komt van het laatste partijprogramma, maar de jarenlange aanwezigheid van het verleden. Walging tov van de NVA komt 99% van het VU verleden. Alles wordt getoetst aan volksunie-vergelijkingen. Alhoewel itt VB Schiltzen en Anciaux niet meer aanwezig zijn. Welke "Grote toegevingen" bedoel je?
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]()
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je ziet toch ook dat elke onderhandelde staatshervorming sinds de jaren 70 telkens een verankering van B inhield en een verkleining van de Vlaamse democratische macht van het getal ???? alarmbellen, bijzondere meerderheden, grendelgrondwetten was er geen hervorming geweest sinds 70 ... stemden we nu bij gewone of 2/3 meederderheid toch gewoon een staatshervorming, confederalisme of onafhankelijkheid, dat zie je toch ook ??? waar zit voor u de vooruitgang ? dat we een eigen gemeenteraad hebben op Vlaams niveau ???? ik zie alleen dat Vlaanderen giga veel macht is kwijtgespeeld en geminoriseerd staat tov de twee andere gewesten. en onder deze constellatie vasthouden aan het 'onderhandelde model en de stap voor stap' doctrine is niet alleen het verleden miskennen, maar actief de vlaamse kiezer bedriegen. simpelweg omdat je voor die onderhandelde oplossing de machtsbasis niet meer bezit. doe mij een plezier, en lees er Schiltz in zijn laatste (3-4)jaren op na !!! BdW heeft in vgl met Schiltz drie stappen terug gezet ... moeten we wachten tot hij op pensioen gaat en dat dan ook zal inzien mss ??? sommigen onder ons, hebben dit spectakel al eens zien passeren hoor... wat niet wegneemt dat ik hoop dat NVA wat tjevenstemmen kan wegkapen! Laatst gewijzigd door Anna List : 19 mei 2010 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
![]() Citaat:
toen... Citaat:
als er geen hervorming geweest was, zou dat geweest zijn omdat het niet nodig was of niet geeist werd. Het VB is weggelopen van hetzefde parcours dat door hen zelf mee vorm is gegeven tot 77 he! Citaat:
maar grondwet, hervormingen en wetten interesseren mij geen bal als meer dan de helft van de Vlamingen effectief zou inzien wat er gaande is. Want als de geesten de juiste weg inslaan, is geen enkel belgicistisch spelletje werkbaar. En de laatste jaren is dat besef spectaculair gegroeid. De manier waarop sommige mensen die helemaal geen achtergrond hadden nu categoriek NVA gaan stemmen doet hopen. In de stijl van: eerst de randvoorwaarden veranderen en dan pas ideologisch gaan discussiëren. Want als het niet om geesten gaat, niet om de bevolking zelf noch het besef. Maar daarentegen wel om de wereld van al wat "politicienne" is, trukskes, minderheidsmaatregelen enz enz ... zal het met VB zeker niet gaan.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 19 mei 2010 om 09:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() hoe zou het nog met Johan Sauwens zijn ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus er is dan tóch een Vlaamse eigenheid?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() ![]() You think alike
![]() |
#160 |
|
![]() zeg gasten ik wil nog wat discussiëren!
Twas lastig, maar ge moet toch iets kunnen zeggen op mijn laatste post?