![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Burger
|
![]() ne kee antwoorden zonder al dienen zever te lezen ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#142 |
Burger
|
![]() Vive la republique
|
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon niet weggedoken inkrimpen als je een allochtoon ontmoet. Wees niet klein-burgerlijk en je komt ver. Zo heb ik een familie Marokkanen gewillig geholpen om een foto van hen te trekken voor het Atomium. Ja, zij spraken Frans tegen mij en ik antwoordde vriendelijk in het Frans terug. Maar ik kom sowieso over als een Vlaming.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 juni 2010 om 00:56. |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart zal niet plooien.
Er zal onderhandeld moeten worden om een regering te vormen maar dat is een ander verhaal hé.
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() we zullen weer zien hoeveel stemmen de VL partijen in BRXL gehaald zullen hebben.
|
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Niet dat ik speciaal voor die partij supporter; maar de n-va heeft ook een hele poos nodig gehad voor het op de sporen stond. en een partij moet rustig groeien en is niets met kiezers die maar 1 keer voor jouw partij stemmen, zoals de partij van BDW. |
|
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verwart hen met het CDH en MR
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en ik geef u gelijk omtrent de PP... al denk ik eerder dat ze de weg van LDD opgaan.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Azert ik wordt gewoonweg misselijk van je posts. Er wordt gestemd, democratisch en het resultaat staat je niet aan. Aanvaard je het? Neen, je wenst politieke spelletjes te spelen in tijden van economische crisis, wanneer we snel een besparingsplan moeten hebben,... Ik walg oprecht van jou.
|
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse kiezer wilt vooruit, wilt verandering. als Dewever nu niet slaagt, dan zal ofwel Dewever zelf ofwel een extreme vorm van de NVA de volgende verkiezingen winnen. De Vlaming wilt geen stilstand meer. en behalve wat Fransdolle conservatievelingen zoals jij, weten de Walen dat en ze zullen meestappen richting een betere structuur voor alle Belgen. dat jij tegen verandering bent die goed zijn voor de mensen, dat is jouw zaak. ondertussen zal de rest van het land vooruit gaan, blijf jij maar stilstaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Ik heb niet de gewoonte om mensen op ignore te zetten. Verandert het feit niet dat je een degoutant wezen bent dat er duidelijk niet mee kan leven dat je "Belgique �* papa" eens veranderd moet worden.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben evenveel in VL als in FR-BE. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
De FR_ BE zeggen dan: en wij dan wij willen ook 1 en ander. |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Hoe meer bevoegdheden, hoe meer speelruimte hiervoor. De grote staatshervorming zit er dus aan te komen ![]() Jammer he ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() ze zijn er al in geslaagd om Leterme als verantwoordelijke aan te wijzen, nu nog BDW.
|
![]() |