![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | ||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, als je haat tegen België zo groot is dat het voor jou zelfs racisme goedpraat, en je dus wil verlagen tot hetzelfde niveau van de franstaligen in de rand, en de die van in het verleden, is dat jouw zaak. Dat er voor het kartel geen andere keuze zal zijn dan de SPa of VLD, ligt aan het VB zelf, door haar racisme, niet aan de het kartel.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
3. Een lange termijn-engagement ten opzicht van de gemeenschap. ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
dat kan mij inderdaad wat schelen, omdat ik maar al te goed weet dat dit uit de buik van het Vlaams Blok kwam! Ik kan nog altijd het onderscheid maken uit wat verkiezingsstuntwerk en de achtergrond van een partij. Een toespraak is nogal moeilijk om hier te plaatsen hé? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waart gij dan aanwezig op dat congres ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tging nondedju bijna door in mijn achtertuin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Okee nen ex Blokker.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Ik dacht trouwens dat de uitspraak al van vroeger was Giserke.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
D�*t was voor mij het ogenblik waarop IK heb afgehaakt. Citaat:
Hugo Schiltz en Bert Anciaux zullen jullie gedwongen keuze voor het Kartel zeker toejuichen. En Di Rupo niet minder.
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() 't was zijnen afscheidstoernee zeker ?
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ik lees hierboven:
"In zijn "Observaties van een wereldreiziger" maakt de eminente Poolse journalist Ryszard Kapuscinski, die niet verdacht kan worden van een gebrek aan patriottisme, een verhelderende notitie over racisme: ,,Het probleem van het racisme is een probleem van de cultuur. Een racist is een primitief, bot mens. Een agressieve fanatiekeling. Mensen die zichzelf als hoger beschouwen dan ze zijn en dan ze verdienen, hebben racisme nodig als een mechanisme tot overheersing en zelfverheffing. Als een trampoline die hen omhoog gooit. Hij is primitief en zoekt iemand die nog primitiever is, om te bewijzen dat hij zelf niet de ergste is. Hij zoekt een slechter iemand omdat hij zichzelf als beter wil presenteren. Hij moet iemand verachten omdat het hem een gevoel van superioriteit geeft, hem doet vergeten dat hij zelf niets waard is.'' Ik vind het een mooie verhelderende tekst, en zie er een duidelijke bevestiging van iets wat ik al lang weet: Geen vezel in mijn lijf is racist |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En daarbij: thePiano heeft ook zijn wortels in de VVP en het Vlaams Blok ![]() Citaat:
Zoals je reeds zelf zegt: VB is strenger, waar het Vlaams Kartel dat niet is. Citaat:
De redenering die jij maakt is: als het rood is, is het een tomaat... Citaat:
http://www.verkiezingssite.be/standpunten/watch4.php Citaat:
Na de onafhankelijkheid zal de N-VA dus onvermijdelijk opgaan in de CD&V of de VLD, maar het VB zal als enige in het rechts-conservatieve landschap blijven overleven, zoals FN in Frankrijk, Nieuw Rechts in Nederland,... Graag zinvolle commentaar zonder woedeuitbarstingen.
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Luc, je haat tegen mij is echt belachelijk. Je post hier is van 14u06. Ik heb geantwooord op 14u10. Dus terwijl je je haatmail aan het schrijven was, was ik bezig mijn langere brief te typen. Geduld is een schone deugd. Bovendien heb IK WEL de beschaafdheid om DIRECT te antwoorden, waar jij eerst 5 postings rond de pot draait om vermeende woestheid en onbeschoftheid om maar niet op de vraag te beantwoorden. Het kenmerkt wel het verschil in goede wil van de gematigde en de extremistische flaminganten. Bij die laatsten vind je dat gewoonweg niet...
![]() |
![]() |
#159 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb idd "toegekeke"n hoe N-VA'ers Blokkers uitscholden voor fascisten. Ik heb daarna mijn ongenoegen geuit hierover, omdat dit niet ter zake deed. Voor mij kan iedereen uimaken van onze gemeenschap, zoalng zij onze taal (communicatie) en wetten (democratie) naleven. diegene die dit niet doen zijn idd niet welkom, ook zogenaamde "autochtonen". Op de vragen van Dilbert en Luv Broes: Zoals reeds aangemerkt: ik ben tegen ELKE vorm van racisme en discriminatie. Racisme is de opvatting dat het ene "autochtone" ras/religie/afkomst superieur is aan de "allochtone" andere, en dat dus voor de ene nadere maatstaven kunnen worden aangelegd dan ten aanzien van de "allochtone" andere, waardoor een discriminatie ontstaat. Volstaat dit als antwoord?
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Geachte Tantist,
*Mijn antwoord op je 'vriendelijke' vraag staat reeds lang te wachten op pagina 7. *Snelle-belgwet en aanverwanten. Ben je niet blij dat we beide in dezelfde richting denken. Jullie natuurlijk omwille van edele motieven, en wij natuurlijk uit 'racistische' overwegingen. *Je 'klassieke partijen' die in Antwerpen een puinhoop veroorzaakten, daarbij hoort ook die CD&V waarmee je zoals je zegt toch zo nauw mee verbonden voelt. *We kijken dus beide uit om een normaal land te worden waar de echte problemen als zelfbestuur en vreemdelingenbeleid niet meer taboe zijn. Nog een punt van overeenkomst! Ik meen echter wel dat het VB met 20% zal verdwijnen, integenstelling met jou glazen bol * Tot slot: Als lid van een deftige, gematigde partij ben je wel erg geweldadig met woorden, ook nu weer! Woedeuitbarstingen zijn me totaal vreemd, integenstelling met u edele. Met vriendelijke groet, en tot een volgende keer! |
![]() |
![]() |