![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor haar betekent dat héérlijke dagen tijdens dewelke het 'vitrine lekken' eindelijk ongeremd mag worden vervangen door het 'in de beuze scharten'. Het plezier weze haar van harte gegund. Het is tenslotte haar eigen magere, maar niettemin moeizaam bijeen gewerkt pensioentje dat in tastbare, maar helaas vaak erg vergankelijke goederen wordt omgezet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Geen probleem. Ben farmaceutisch assistente (hulp-apotheker) en geef les op de basisschool. Van kleinsaf wilde ik juf worden of verpleegster. Ik ben als vrijwilligster begonnen: allochtone en autochtone kinderen bijles geven na de schooluren. De droom om juf te worden en kinderen te onderwijzen en deels op te voeden heb ik kunnen waarmaken. De volgende droom die ik graag zou willen waar maken is om der te staan voor allochtone en autochtone vrouwen die het moeilijk hebben (vluchthuizen ofzo). Ik werd op het idee gebracht door een hoofdcommissaris (Borgerhout). Mijn hart brak toen ik zag met wat de politie in Antwerpen allemaal niet te maken had, vrouwen worden door mannen als een stuk 'speelgoed' behandeld en daar moet maar eens een einde aan komen. Ben van plan gezinswetenschappen te studeren in Brussel, met die studie kan ik alle richtingen uit maar mijn voorkeur gaat naar het begeleiden vrouwen.. En nog een droom die ik moet en zal verwezenlijken: voor artsen zonder grenzen of islamic relief werken als vrijwilliger. Doe ik nu ook al, maar wil daar nog meer tijd in steken als mijn dagen het toelaten.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 juli 2010 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M'n ma, én m'n pa, m'n bomma's en m'n bompa's, m'n nonkels en tantes, m'n broer en zussen, m'n neefjes en nichtjes, ikzelf: allemaal van dat klein, gedrongen, gesloten, boosaardig sluw, eenzelvig en achterdochtig volk uit de bossen van West-Vlaanderen, die zich dichter bij Brugge dan bij Roeselare situeren.
Er is genetische verwantschap met de Baekelandt van de bandieten, en een zo goed als zekere toevoeging van chromosomen afkomstig van een Siciliaan uit een leger: dat van Karel V, dat van Filips II of dat van Napoleon (daar wordt door de ondertussen hoogbejaarde genealogen in de familie sinds mensenheugenis een bittere vete uitgevochten, tot algeheel vermaak en groot jolijt van de sceptische nonkels en tantes, en de nog in een leerfase verkerende neefje en nichtjes, broer en zussen, ikzelf ![]() Wij hebben helaas voor hen, en gelukkig voor ons, weinig gemeen met de multi-culti kosmopolitische kapitalisten uit het Texas van de Zieke Man van Europa ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Ik zou het wel fijn vinden mochten uw dagen u ongelooflijk láng ongelooflijk véél toelaten: voetballen met uw kinderen, mooie dromen waarmaken, van het leven genieten, uw kleinkinderen goede raad geven, uw achterkleinkinderen spannende verhalen vertellen, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Inderdaad, zal ik zeker doen..
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() hier gaat reactie op komen
want een franstalige - die zn eigen taal über alles acht - zal nooit een woord van een andere taal aanleren |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat uw 'gelovige' onderwerping NIET het juiste signaal is voor die onderdrukte vrouwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Dan verschillen ik en jij van mening hé. Om een vrouw te helpen en te begeleiden is religie niet relevant. Ik ben der voor gelovigen en niet-gelovigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kijkt persoonlijk anders tegen de positie van vrouwen dan hier gebruikelijk is, zet je dan je eigen overtuiging opzij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zal een niet-gelovige op een andere manier benaderen dan een gelovige, maar soit zo ver zijn we niet.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 juli 2010 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen hebben dezelfde rechten, en precies uw houding zorgt ervoor dat sommige vrouwen dan liever niet door u geholpen zullen worden, zij hebben immers echt geen nood om van een hulpverlener te moeten horen wat de Islamitische regelgeving is voor hun probleem. Hoe ga je dan om met vrouwen die te maken krijgen met huiselijk geweld, verkrachting, geslachtziektes,vrouwen die abortus willen of ongehuwd samen willen wonen, of lesbisch zijn? Ga je hier dan anders mee om wanneer het een moslima betreft? Ik stel niet te veel vragen, het ontbreekt u steeds vaker aan antwoorden! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 14 juli 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is niet het probleem, het probleem is dat jij niet juist weet wat je met je discussies/posts wilt. Laatst gewijzigd door porpo : 14 juli 2010 om 18:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeker in de sociale sector is het belangrijk om ieder op een aangepaste persoonlijke wijze te benaderen. Niet? Laatst gewijzigd door artisjok : 14 juli 2010 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |