![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Je kan, over welk onderwerp het ook gaat, bv meteen persoonlijk worden.
En liefst persoonlijk denigrerend, of beledigend - andere vormen van gepest zijn veel subtieler en dus veel moeilijker voor platte pestertjes. Met persoonlijk aanvallen moet je echter goed oppassen dat ze niet al te zwaar of grof zijn, want dan worden ze heel af en toe eens bestraft! Veel succes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je je hele leven niet online smijt kan er niemand persoonlijk worden. Trouwens sticks and stones may break my bones but words will never hurt me Laatst gewijzigd door Caligula : 6 januari 2011 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou er aan toevoegen; zelfs moderatie. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Vervolledigde Handleiding voor straffeloos gepest
Je kan, over welk onderwerp het ook gaat, bv meteen persoonlijk worden. En liefst persoonlijk denigrerend, of beledigend - andere vormen van gepest zijn veel subtieler en dus veel moeilijker voor platte pestertjes. Met persoonlijk aanvallen moet je echter goed oppassen dat ze niet al te zwaar of grof zijn, want dan worden ze heel af en toe eens bestraft! Daarom is het het beste, doodversleten clihé-beledigingen te gebruiken die hun dienst al sinds het openingsjaar stillekens van forum bewezen hebben. Veel succes. Ik een later stadium (van mijn instructie) ga ik jullie een paar subtielere methodes aanwijzen. Zie ook bovenstaande post, dat is al een voorbeeld. Maar daarvoor moet je natuurlijk in staat zijn tot geestige woordspelingen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens je topic 'wie wil je graag een ban geven' laten opruimen wegens 'aanzetten tot ruzie'..een flink staaltje van uitlokking...hou dus je klep maar over pesten en treiteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat gastjes die na een paar duizend postings al tegen hun eerste ban aanlopen, hier geen de les komen geven over goed forumgedrag, ook al zijn het nog zo'n schitterende hangmatverkopers.
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2011 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Zielige Aandachtshoeren kunnen maar op één manier gefnuikt worden..stoppen met reageren..bij deze ga ik (en hopenlijk anderen) stoppen met mijn schenkingen van aandacht dan verdwijnen die reactiejunkies wel vanzelf..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat gastjes die na een paar duizend postings al tegen hun eerste ban aanlopen, hier geen de les moeten geven over goed forumgedrag, ook al zijn het nog zo'n schitterende hangmatverkopers. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2011 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat professionele zaagmachines met ruim 26.000 berichten geen les moeten geven over correct forumgedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga dan te rade bij overvaren (ik schreef bijna:onervaren) bannelingen als dat meer correspondeert met jouw forumstijl- wat ik inderdaad vrees dat ruim jouw geval is. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2011 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Aha, u geeft dus toe dat uw gezaag uw manier van treiteren is. Dat verklaart wel het één en ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Jouw manier van zagen is hoogst professioneel getreiter, dat geef ik grif toe.
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2011 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Overhandigt een zaag aan Sus, mét botheidscertificaat" Ik mag je toch wel tutoyeren hé, daar je zo intiem doorzaagt? Laatst gewijzigd door eno2 : 10 januari 2011 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |