![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() lijkenpikkers past dan ook perfect in partijpolitiek
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat heeft dit met partijpolitiek te maken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja, wat is slim zijn hé ? Doorgaans beschouwt men iemand die met grootste onderscheiding afstudeert , als "slim". Wat natuurlijk geen garantie is voor het feit dat de persoon in kwestie in staat zou zijn twee bakstenen recht op elkaar te zetten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Larie en apekool. Maar men overdrijft een beetje met Morel. Er zijn heel veel mensen die zich in een identieke situatie bevinden als Morel. Voor de rest wens ik niemand die ziekte toe. Wie het ook moge wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat Van Hecke een homo was.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() wat heeft "marie rose morel heeft nog 6 maanden" te maken met partijpolitiek?
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent er niet geweest , ik wel , u moet de linkse propaganda niet geloven.
Nu moet ik u verlaten , want ik heb net twee kistjes van 6 flessen wijn gekregen van een verzekeringsmaatschappij , voor mijn geweldige prestaties als makelaar. (eens zien wat ze waard zijn) ![]() Rond 15 maart krijg ik nog eens ca. 12500 euro suppercommissie. Ik ben een tevreden man. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waarom krijg je gedachten in de eerste plaats, dit wordt een zeer moelijke discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 januari 2011 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Ja. Het mooiste huwelijk van het jaar.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat snap je niet? Ze zorgt dat haar vechtscheider niet aan haar geld bestemd voor haar kinderen kan, maar evenzeer toont ze met eindmeet in zicht dat ze wel houdt van FVH. En is liefde niet mooi naar jouw inzicht? Trouwen met een vrouw die nog enkele weken, hopelijk langer, te leven heeft, dat getuigt van liefde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent dat je toch nog een besef hebt van wat normaal fatsoen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geschiedenis van VDL er al eens op nagetrokken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van dat, heb ik hem altijd 1 van de meest te achten Vlaams Belanger gevonden. Reden waarom het clubje rond Filip hem buiten heeft kunnen schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Ik ontken niets. Ik zeg dat men teveel heisa maak over Morel en haar ziekte, hoe tragisch het geval Morel ook is. Maar er zijn relatief veel terminale patiënten die zich in een plusminus identieke situatie bevinden als Morel. Dat is wat ik zeg. Niet meer, maar ook niet minder. En daar zal ik het maar bij houden. Volgens mij discussieert u zo maar wat om te discussiëren.
Laatst gewijzigd door system : 10 januari 2011 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik wel mee akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |