Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Wat is uw probleem?
Drugs 2 5,71%
Geldprobleem 6 17,14%
Geen man/vrouw 3 8,57%
Geen zingeving in je leven 4 11,43%
Niet tevreden met je job 5 14,29%
Andere... 15 42,86%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2010, 01:31   #141
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je weet dat ik dat ook vind. En Txiki ook, zonder dat ik voor hem wil spreken. Desondanks vind ik ook dat Txiki toch minstens een klein dansje verdiend heeft na dit alles.

EDIT: ik vind het overigens fijn dat je mij, als niet-moslim, ook beschouwt als je broeder.
En dat siert jullie, zeg dat Suqar het u gezegd heeft

Edit: Natuurlijk. Steve is ne mens net als mij. Allemaal broeders en zusters van elkaar.
Oud 3 augustus 2010, 01:34   #142
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Bezorg me aub geen trauma. Heb ooit voor een hele zaal op dit nummer moeten dansen, ik schaam me dood: http://www.youtube.com/watch?v=7Zv8b...eature=related

Tis wat laat, ik ga der zo ies induiken
Wat een video is dat?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 06:37   #143
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

On topic : alle antwoorden en daar bovenop nog mezelf.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 06:54   #144
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Eén van mijn slaafjes is ontsnapt uit de kelder, dus tja meer tijd om te forummen eh.
Moet ge die dan niet terug gaan vangen, ... Ge zou toch tijd moeten hebben tussen 2 sessies...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 07:04   #145
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is zoals VandenBoeynants het zei nog niet zo lang geleden, een bitje goeie poeier kan geen kwaad.

Toen ik nog jong was, reeds enige tijd geleden, dat deed ik wel eens alles tegelijk. Gewoonlijk waren we dan aan het kaarten, dan kon pappen zijn maar ook fivecard drawpoker.

Dan begon ik met een paar borrels vodka terwijl ik een puur jointje rookte en dan regelmatig lijntjes coke erbij. Carlsberg om de smaak door te spoelen die dan uit de neus zakt.

Je moet dat wel allemaal even hoog proberen houden, dan weer een slok vodka, een paar maal trekken van den joint en nog een lijntje.

Dan vlieg je door de kamer op een snelheid die bangelijk is.
Dat moet wel meer dan ne specialen trip zijn, de meeste mensen worden al onnozel alleen van de Vodca.

vodca - Joit - coke -Carlsberg - vodca - joint en als desert nog een lijn coke, pfieeuww.. dan ziet ge u zelf toch wel als ne serieuze gebruiker, ? Veel moeite moeten doen om daarvan af te geraken ?
Oud 3 augustus 2010, 07:09   #146
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Mjaaaaaaa, en toch blijf je ontwijken en dan nog notabene in je eigen topic.
Ze valt voor blanke gasten met gemilimeterd kapsel, maar ze kan die niet krijgen, ...

Als het dat niet is zal ik er niet ver af zitten, ...
Oud 3 augustus 2010, 08:43   #147
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Er bestaat geen job die me totaal kan bevredigen. Als het een technisch haalbare uitdaging is, zal die me maar kortstondig een roes geven, maar dan de post euforische depressie. Auch.

Als het een technisch onhaalbare taak is, dan is het net zoals de Tantaluskwelling. Een eeuwigdurende herhaling van hetzelfde vraagstuk om geen einde te kennen.

Gelukkig is het resultaat van een goed volbrachte opdracht, een moeilijkere, meer eisende opdracht.

Helaas is mijn werkgever daar totaal niet in geînteresseerd. Vanavond is mijn job dezelfde. Het opruimen van de problemen veroorzaakt door of "marketting", de "toeleveranciers" of "het gebrek aan onderhoud, veroorzaakt door het gebrek aan planning". Oftewel de perfecte Dilbertiaanse situatie.
Oud 3 augustus 2010, 08:48   #148
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er bestaat geen job die me totaal kan bevredigen. Als het een technisch haalbare uitdaging is, zal die me maar kortstondig een roes geven, maar dan de post euforische depressie. Auch.

Als het een technisch onhaalbare taak is, dan is het net zoals de Tantaluskwelling. Een eeuwigdurende herhaling van hetzelfde vraagstuk om geen einde te kennen.

Gelukkig is het resultaat van een goed volbrachte opdracht, een moeilijkere, meer eisende opdracht.

Helaas is mijn werkgever daar totaal niet in geînteresseerd. Vanavond is mijn job dezelfde. Het opruimen van de problemen veroorzaakt door of "marketting", de "toeleveranciers" of "het gebrek aan onderhoud, veroorzaakt door het gebrek aan planning". Oftewel de perfecte Dilbertiaanse situatie.
I know the feeling, ...
Oud 3 augustus 2010, 08:51   #149
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ok, serieus nu. Hierop wil ik met je dansen:

http://www.youtube.com/watch?v=fLb21...eature=related

Luister naar dat ritme, die muziek, die strijkers... die drums ook

ps: het dansen gaat uiteraard veel vlotter dan die twee in dat filmpje, amai
THE POGUEEEEEEEES (en meteen het enigste overeenkomst tussen mij en Txi)
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 08:53   #150
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat moet wel meer dan ne specialen trip zijn, de meeste mensen worden al onnozel alleen van de Vodca.

vodca - Joit - coke -Carlsberg - vodca - joint en als desert nog een lijn coke, pfieeuww.. dan ziet ge u zelf toch wel als ne serieuze gebruiker, ? Veel moeite moeten doen om daarvan af te geraken ?
Dikke 24hr coma en halve week recuperatie om er tegen het weekend opnieuw aan te beginnen. Hebber zo'n gekend.
Zien er nu 50 uit hepatitisch inclu
Oud 3 augustus 2010, 08:53   #151
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ge bouwt dingen die eigenlijk niet mogen falen, (als ze falen kunt ge het gaan uitleggen... ) dus is dat allemaal dubbel uitgevoerd, en kiest ge voor de beste kwaliteit, ...

Met als gevolg ja, ... verveling he.... smijten ze iets nieuw op uwen bureau, ge zegt hen hoe ze het moeten doen, en zij zeggen dat het anders moet, dus ge hebt er een tijd uw ammusement mee.... T marsjeert uiteindelijk , maar dan zien ze in dat ge inderdaad gelijk hebt, om toch maar niet te moeten toegeven geven ze het dan maar rap aan een ander die ook bevestigt dat ge inderdaad gelijk hebt... Ondertussen zit ge lekker relaxed te genieten, terwijl ze er nog steeds hunne kop over zitten te breken...

Ja als ze mijn nieuwe speelgoedjes binnenkort gaan leveren kan ik mij weer een paar weken amuseren...
Oud 3 augustus 2010, 08:55   #152
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ok, serieus nu. Hierop wil ik met je dansen:

http://www.youtube.com/watch?v=fLb21...eature=related

Luister naar dat ritme, die muziek, die strijkers... die drums ook

ps: het dansen gaat uiteraard veel vlotter dan die twee in dat filmpje, amai
Zucht, waarom geen echte muziek.

Als we naar de actieve kant van de zaak gaan. http://www.youtube.com/watch?v=Nwc0shJ2aYc&NR=1
Of
http://www.youtube.com/watch?v=0ak1O...eature=related

Voor de langzamere, intiemere zaken
http://www.youtube.com/watch?v=sHiMDB19Dyc

Of als het wat dieper moet gaan op intellectueel vlak
http://www.youtube.com/watch?v=TYJzcUvS_NU

Voor complete, totale brain-shutdown , dit bij voorkeur op een nachtelijke ongelimiteerde "autobahn"
http://www.youtube.com/watch?v=9vcO5Agst0M
Of
http://www.youtube.com/watch?v=f2tCxlCkrAw
Oud 3 augustus 2010, 09:00   #153
Cdude
Banneling

Standaard

KLF , KRAFTWERK, VANGELIS
Oud 3 augustus 2010, 09:02   #154
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dikke 24hr coma en halve week recuperatie om er tegen het weekend opnieuw aan te beginnen. Hebber zo'n gekend.
Zien er nu 50 uit hepatitisch inclu
Zelf nooit van da spul gepakt, ook niet zwaar gedronken eigenlijk al ben ik er zeker niet vies van.

Mijne maat die moest alles wel eens proberen maar vond er niks aan, behalve dan aan drank,...

Een paar andere gasten die ik toen kende zaten wel goe aan de bollen, speed, XTC enz... die zou ik nu eigenlijk wel eens willen terugzien, ik ben er vrij zeker van dat er een paar menselijke wraken bij zullen zijn, 1 of 2 daarvan zagen er toen al niet goed uit... Ofwel zijn die tot inkeer gekomen, wat ik betwijfel ofwel zijn ze den bak ingevlogen...

Ge had natuurlijk met die gasten altijd wel plezier, en als t nie met hun was, dan wel met hun lief die zich wat verwaarloosd voelde, ...
Oud 3 augustus 2010, 09:02   #155
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
KLF , KRAFTWERK, VANGELIS
Inderdaad het betere spul...
Oud 3 augustus 2010, 09:04   #156
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in "mijnen tijd" kostte de XTC 1000 fr(Fishermans) en meer dan 1/4 had je echt niet nodig.
Later(+10j) kwamen de "bollepakkers". Om ter meeste slikken
Al dat drugsgedoe. Als ik uitging tijdens mijn studententijd bleef de consumptie beperkt tot x aantal pinten. De gedachte om nog andere drugs daarbij te halen is me zelfs nooit gepasseerd.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 09:05   #157
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gelukzak

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ge bouwt dingen die eigenlijk niet mogen falen, (als ze falen kunt ge het gaan uitleggen... ) dus is dat allemaal dubbel uitgevoerd, en kiest ge voor de beste kwaliteit, ...
Als ik zo'n plan voor de kiezen van mijn bazen gooi krijgen ze spontaan jacob Kreuzfeld. De aandeelhouders zouden maar eens €0.00001 per aandeel verliezen omdat de kostprijs van die aanpassingen op korte termijn meer zouden kosten dan het begrote verbeteringbudget.

Citaat:
Met als gevolg ja, ... verveling he.... smijten ze iets nieuw op uwen bureau, ge zegt hen hoe ze het moeten doen, en zij zeggen dat het anders moet, dus ge hebt er een tijd uw ammusement mee....
Tja bij gebrek aan bureau is dat wat moeilijker.

Citaat:
T marsjeert uiteindelijk , maar dan zien ze in dat ge inderdaad gelijk hebt, om toch maar niet te moeten toegeven geven ze het dan maar rap aan een ander die ook bevestigt dat ge inderdaad gelijk hebt... Ondertussen zit ge lekker relaxed te genieten, terwijl ze er nog steeds hunne kop over zitten te breken...
Och, bij mijn werkgever geven ze gewoon door aan de leverancier van't basis materiaal dat het goedkoper moet, dus zitten we machines die bedoelt zijn om 0.6mm kunststof/metaalfolie amalgaam te vormen het trukje te leren om 0.5mm kunststof/metaalverf te plooien.

Citaat:
Ja als ze mijn nieuwe speelgoedjes binnenkort gaan leveren kan ik mij weer een paar weken amuseren...
Ik zal al blij zijn dat ik een nieuwe dop 10 voor mijn 1/4" dopsleutelsetje krijg, want de vorige heb ik opgeofferd om een dopje te maken wat net tussen, achter en onder dat ondemontabel stuk machine past. Da's maar 3 maand geleden.... Mijn " ongewone eis" voor maatje 44 S3 werkbottinnen tot enkelhoogte is al lastig genoeg. Kost maar 2 maand om te leveren. (zijn zo standaard dat elke zaak die een paar werkschoenen te koop heeft, die wel kan leveren binnen 1 dag) En die "eis" komt jaarlijks terug.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 augustus 2010 om 09:10.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 09:05   #158
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
THE POGUEEEEEEEES (en meteen het enigste overeenkomst tussen mij en Txi)
de enige overeenkomst
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2010, 09:15   #159
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Gelukzak

Als ik zo'n plan voor de kiezen van mijn bazen gooi krijgen ze spontaan jacob Kreuzfeld. De aandeelhouders zouden maar eens €0.00001 per aandeel verliezen omdat de kostprijs van die aanpassingen op korte termijn meer zouden kosten dan het begrote verbeteringbudget.

Tja bij gebrek aan bureau is dat wat moeilijker.

Och, bij mijn werkgever geven ze gewoon door aan de leverancier van't basis materiaal dat het goedkoper moet, dus zitten we machines die bedoelt zijn om 0.6mm kunststof/metaalfolie amalgaam te vormen het trukje te leren om 0.5mm kunststof/metaalverf te plooien.

Ik zal al blij zijn dat ik een nieuwe dop 10 voor mijn 1/4" dopsleutelsetje krijg, want de vorige heb ik opgeofferd om een dopje te maken wat net tussen, achter en onder dat ondemontabel stuk machine past. Da's maar 3 maand geleden.... Mijn " ongewone eis" voor maatje 44 S3 werkbottinnen tot enkelhoogte is al lastig genoeg. Kost maar 2 maand om te leveren. (zijn zo standaard dat elke zaak die een paar werkschoenen te koop heeft, die wel kan leveren binnen 1 dag) En die "eis" komt jaarlijks terug.
Jij bent die man die de rommel van zijn bazen opkuist tegen een hongerloon?

Vroeg het me toen, in de "hoeveel verdien jij" topic, ook al af ... WAAROM VERANDER JIJ NIET VAN JOB?
Oud 3 augustus 2010, 09:21   #160
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent die man die de rommel van zijn bazen opkuist tegen een hongerloon?

Vroeg het me toen, in de "hoeveel verdien jij" topic, ook al af ... WAAROM VERANDER JIJ NIET VAN JOB?
Misschien ben ik wel een verdoken masochist?
Of
Ben ik te lui om van job te veranderen?
Of
Is mijn job toch wel genoeg betaald om mijn aversie te overkomen?

€2000 per maand net in't handje is geen hongerloon voor een A3 mechanica'tje hoor.

Mijn klasgenoten mogen al blij zijn met €1500 aan een of andere band.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be