![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is uw probleem? | |||
Drugs |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
Geldprobleem |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,14% |
Geen man/vrouw |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,57% |
Geen zingeving in je leven |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,43% |
Niet tevreden met je job |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,29% |
Andere... |
![]() ![]() ![]() |
15 | 42,86% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: Natuurlijk. Steve is ne mens net als mij. Allemaal broeders en zusters van elkaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() On topic : alle antwoorden en daar bovenop nog mezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vodca - Joit - coke -Carlsberg - vodca - joint en als desert nog een lijn coke, pfieeuww.. dan ziet ge u zelf toch wel als ne serieuze gebruiker, ? Veel moeite moeten doen om daarvan af te geraken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat geen job die me totaal kan bevredigen. Als het een technisch haalbare uitdaging is, zal die me maar kortstondig een roes geven, maar dan de post euforische depressie. Auch.
Als het een technisch onhaalbare taak is, dan is het net zoals de Tantaluskwelling. Een eeuwigdurende herhaling van hetzelfde vraagstuk om geen einde te kennen. Gelukkig is het resultaat van een goed volbrachte opdracht, een moeilijkere, meer eisende opdracht. Helaas is mijn werkgever daar totaal niet in geînteresseerd. Vanavond is mijn job dezelfde. Het opruimen van de problemen veroorzaakt door of "marketting", de "toeleveranciers" of "het gebrek aan onderhoud, veroorzaakt door het gebrek aan planning". Oftewel de perfecte Dilbertiaanse situatie.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zien er nu 50 uit hepatitisch inclu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge bouwt dingen die eigenlijk niet mogen falen, (als ze falen kunt ge het gaan uitleggen... ) dus is dat allemaal dubbel uitgevoerd, en kiest ge voor de beste kwaliteit, ...
Met als gevolg ja, ... verveling he.... smijten ze iets nieuw op uwen bureau, ge zegt hen hoe ze het moeten doen, en zij zeggen dat het anders moet, dus ge hebt er een tijd uw ammusement mee.... T marsjeert uiteindelijk , maar dan zien ze in dat ge inderdaad gelijk hebt, om toch maar niet te moeten toegeven geven ze het dan maar rap aan een ander die ook bevestigt dat ge inderdaad gelijk hebt... Ondertussen zit ge lekker relaxed te genieten, terwijl ze er nog steeds hunne kop over zitten te breken... Ja als ze mijn nieuwe speelgoedjes binnenkort gaan leveren kan ik mij weer een paar weken amuseren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we naar de actieve kant van de zaak gaan. http://www.youtube.com/watch?v=Nwc0shJ2aYc&NR=1 Of http://www.youtube.com/watch?v=0ak1O...eature=related Voor de langzamere, intiemere zaken http://www.youtube.com/watch?v=sHiMDB19Dyc Of als het wat dieper moet gaan op intellectueel vlak http://www.youtube.com/watch?v=TYJzcUvS_NU Voor complete, totale brain-shutdown , dit bij voorkeur op een nachtelijke ongelimiteerde "autobahn" http://www.youtube.com/watch?v=9vcO5Agst0M Of http://www.youtube.com/watch?v=f2tCxlCkrAw
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne maat die moest alles wel eens proberen maar vond er niks aan, behalve dan aan drank,... ![]() Een paar andere gasten die ik toen kende zaten wel goe aan de bollen, speed, XTC enz... die zou ik nu eigenlijk wel eens willen terugzien, ik ben er vrij zeker van dat er een paar menselijke wraken bij zullen zijn, 1 of 2 daarvan zagen er toen al niet goed uit... Ofwel zijn die tot inkeer gekomen, wat ik betwijfel ofwel zijn ze den bak ingevlogen... Ge had natuurlijk met die gasten altijd wel plezier, en als t nie met hun was, dan wel met hun lief die zich wat verwaarloosd voelde, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat drugsgedoe. Als ik uitging tijdens mijn studententijd bleef de consumptie beperkt tot x aantal pinten. De gedachte om nog andere drugs daarbij te halen is me zelfs nooit gepasseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukzak
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 augustus 2010 om 09:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de enige overeenkomst
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeg het me toen, in de "hoeveel verdien jij" topic, ook al af ... WAAROM VERANDER JIJ NIET VAN JOB? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Ben ik te lui om van job te veranderen? Of Is mijn job toch wel genoeg betaald om mijn aversie te overkomen? €2000 per maand net in't handje is geen hongerloon voor een A3 mechanica'tje hoor. Mijn klasgenoten mogen al blij zijn met €1500 aan een of andere band.
![]() |