![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk, ja, daar reageer ik niet op.
Ik reageer op de manier waarop Kallikles Savatage aanpakt (zeker wanneer ik één post eerder dezelfde fout maakt)... ![]() (ik vraag mij af wat de mensen hier in deze thread gegeten hebben, eerlijk gezegd... ![]() EDIT: ondertussen heeft Kalli zijn post aangepast. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 16 augustus 2010 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moslims die kelen bvb... is en ander paar mouwen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet spoken. Bad Attila plaatst er nergens complotten bij over hoe de buitenlandse pers dit voorval probeert te gebruiken om een oorlog van het Westen te legitimeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat zo? Daar heb ik nog niet veel van gemerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, jouw veralgemening betreffende DE moslims zal je veel belangrijker vinden.
![]() |
#148 |
|
![]() Daar ging de draad (en de post die je citeerde) toch niet over. Wel toevallig dat generaal Petraeus net in het journaal kwam aankondigen dat ze toch langer in Afghanistan zouden moeten blijven. Over wreedheden in Darfur (om maar een plek te noemen) heb ik al maanden niets meer gehoord of gelezen. Maar ik zie vast spoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar door de Taliban zelf gestenigd. En over de plaatselijke bevolking ga ik mij daar niet over uitspreken want ofwel zijn zij "medeplichtig", ofwel hadden zij niet veel keuze. In ieder geval, dat de Taliban het blijkbaar weer voor het zeggen hebben en hun totaal achterlijk en barbaars systeem in het openbaar terug beginnen in te voeren, is voor de Afghanen zelf geen goed teken... ![]() (niet dat hun huidige regering veel beter is, verre van zelfs, maar je kunt tenminste hopen dat het zulke barbaarse praktijken niet zal toelaten...)
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
U doet alsof de moslims dit goed keuren en alle moslims steniging de normaalste zaak van de wereld vinden. Denk je dat of hou je gewoon van veralgemeningen? Steniging is niet iets islamitisch trouwens wat bepaalden wel insinueren. Wat bedoel je met 'alweer'?
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als moslims over de wereld blijven mekkeren dat alles in de naam van Allah mag en kan, zolang zullen de mensen blijven veralgemenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementslid
|
![]() Tariq ramadan denkt niet zelf, Averroes denkt niet zelf? Newton denkt niet zelf, Galileo denkt niet zelf? u doet mss u best om zelf te denken maar geraakt er toch niet ver mee. Als deze mensen en ontelbare anderen waren ook gelovigen en denken dus niet zelf, tot zover het denkwerk van een zelfdenkende carnivoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk dan eens hoe vaak je in een artikel leest dat Christenen of Boeddhisten of Hindoes mensen doodstenigen omdat ze iets doen wat in strijd is met het lokale geloof. Je zal onmiddellijk vaststellen bij welke religie het het meeste voorkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |