![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"religies kan je beoefenen in uw privé. Thuis, densoods in kerk of mokee. Maar alles daarbuiten: afblijven." niet klopt met onze grondwet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat dat ze de vrijheid moeten hebben hun religie te belijden, niet dat iedereen moet zorgen dat ze het kunnen. Gewoon uit de gevangenis blijven volstaat dus, of alleen groente eten.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De laatste weken heb ik hier op dit forum al heel veel geschrokken wat er staat in onze grondwet. Andere culturen en godsdiensten kunnen zonder de wet te overtreden onze levenswijze, gewoonten, normen en waarden wegvagen, en de islam maakt uiteraard daar gretig gebruik van. Ik ben dus absoluut niet tevreden met onze belgische grondwet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, maar wat gebeurt er? In de grondwet -en andere-worden er wél aanpassingen gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Success! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als in de toekomst de meerderheid tevreden blijft met de gevolgen van wat er nu staat in de grondwet, dan evolueren we misschien naaar een maatschappij waar ik niet meer thuis hoor, en dan ben ik hier weg. Zo eenvoudig is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds: halal is een grote omzet aan het worden. Zij concurreren onze eigen vleeshandelaars. Laatst gewijzigd door den dinges : 27 augustus 2010 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ga voor een toilet bezoek mijn handen niet gebruiken om ze dan met zand en water schoon te wrijven omdat dat in de tijd van de profeet zo gedaan werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit de Belgische grondwet; Titel II Art. 19 De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd. Dit betekent net niet dat onze cultuur en levensbeschouwing kan weggeveegd worden. Het geldt voor iedereen; en uiteraard ook voor ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Negationisme (dat ook een mening is), is bijvoorbeeld verboden gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik interpreteer de wet als "je mag een moslim niet dwingen om varkensvlees te eten". Je moet wel echt een nestbevuilende linkiewinkie zijn om ze te interpreteren alsdat de overheid zelf speciale moslim maaltijden moet voorzien.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 28 augustus 2010 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zo is polygammie evenmin toegelaten... Om de islamgekken ter wille te zijn, kunnen we misschien een wetsvoorstel neerleggen? Lijfstraffen zijn ook niet meer toegelaten... nochtans, een "goede moslim" gehoorzaamt aan de Koran... en hierin staan lijfstraffen tegenover bepaalde misdrijven. Invoeren terug? In naam van de godsdienstvrijheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mag ik weten welke historische bronnen u geraadpleegd heeft om uw standpunt te vormen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Arm" zijn de slachtoffers van Dutroux en Fourniret en Van Temsche en Janssens en meneer pastoor. Denk je zelf niet?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 augustus 2010 om 17:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 augustus 2010 om 18:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk moeten ze daar dringend hallal hebben, er zitten enkel islamieten. Haha.
Rasiestische politie toch! Zie nu, met welk probleem ze ons opzadelen! ...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |