![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En anti-zionistische joden ? Ja, politieke meningsverschillen tussen inwoners zijn er in alle democratische landen. Dat is normaal. Bij de moslims ligt dat anders. Zelfs als zij elkaar verscheuren en opblazen, wegens " sjieten versus soennieten ", zijn en blijven het moslims en allemaal tezamen zijn ze allemaal tegen joden. Ik moet de eerste nog tegenkomen dat een goed woord heeft voor de joden, zionist of niet. En dit zelfs bij degenen die de islam niet meer aanhangen, of niet al te religieus zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De jood er weer bij halen niet ... ZIONISTEN KEREL EN NIET JODEN HEB IK GEZEGD !!!! ![]() ![]()
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 8 september 2010 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() @ Moslim
Jordanië heeft niets en is afhankelijk ven financiële steun; Egypte is niet zo Israël vriendelijk meer zoals het dat vroeger was. Zolang echter Mubarak nog de touwtjes in handen heeft zal het inderdaad los lopen. Maar ik doelde ook niet op deze twee landen.
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() De waarheid kwetst de lobby's blijkbaar goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar laten we niet veralgemenen, hé, zo zijn ze natuurlijk allemaal niet. En laten we ook niet homofoob worden, we zijn mischien getuige van een ontluikende liefde ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, wat is dat van die illegale kernwapens ? Ofwel zijn ze publiek bekend en dan legaal, want moesten ze illegaal zijn, zouden wij er niks van weten. Ik wist ook niet dat de joden reeds atoombommen tegen hun buren gebruikt hebben ? Wanneer was dat dan ? Bron, plaats en datum graag ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fosfor, artillerie, .... op ongewapende burgers, telt da? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 8 september 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Moet dat dan? Ik ben Pro-Palestina en heb ook geen Palestijnse vrienden. Sinds wanneer is anti-zionist gelijk aan anti-joods? Ik snap uw redenering niet echt. Het ene heeft niks met het andere te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En Vanunu bewees helemaal niet dat de joden kernwapens hebben, enkel dat ze er onderzoek naar doen. Maar toch mocht hij daar niet over praten, hij heeft daarvoor getekend ! De moderne David zoekt moderne wapens om zich te verdedigen. Begrijpelijk tegenover een overmacht fanatici, hoe zou je zelf zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Ik ben anti-Israël én anti-Palestina en zag het liefst dat deze gebieden allemaal gisteren nog integraal deel gingen uitmaken van de Middellandse Zee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Dat is nou ook weer niet de bedoeling.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Ik ben het eeuwige over-en-weer gebakkelei van al die gasten daar inmiddels wel zo kotsbeu dat ik er oprecht geen enkele traan om zou laten als die hele regio met al die ellendelingen van alle elkaar bestrijdende naties, fracties en partijtjes in de zee zou zinken. Libanon mag dan ook gelijk mee trouwens.
|
![]() |
![]() |