Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2010, 14:32   #141
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dus iemand die anti-zionisme is, is per definitie ook anti-joods? Hoe zit het dan met al die joden die tegen de zionistische staat Israël zijn? Allemaal afvalligen zeker?
Ik heb nog niet veel antizionisten gezien , die langs de andere kant veel joodse vrienden hebben, of de joden sympatiek vinden... Jij wel ?
En anti-zionistische joden ? Ja, politieke meningsverschillen tussen inwoners zijn er in alle democratische landen. Dat is normaal.
Bij de moslims ligt dat anders. Zelfs als zij elkaar verscheuren en opblazen, wegens " sjieten versus soennieten ", zijn en blijven het moslims en allemaal tezamen zijn ze allemaal tegen joden. Ik moet de eerste nog tegenkomen dat een goed woord heeft voor de joden, zionist of niet. En dit zelfs bij degenen die de islam niet meer aanhangen, of niet al te religieus zijn.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 14:42   #142
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik moet de eerste nog tegenkomen dat een goed woord heeft voor de joden, zionist of niet. En dit zelfs bij degenen die de islam niet meer aanhangen, of niet al te religieus zijn.
Hier een fotootje van een gelovige moslim die Joodse vrienden heeft. Antizionistische Joodse vrienden natuurlijk.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 15:03   #143
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Dank jullie (ik bedoel eerst en vooral de propalestijnse kwatchgroep) uit ganser harte. Dank ook al de andere anti-Israel dinges. Soms maken jullie mijn dag en mijn week en
mijn maand. Want ik voel me dan net als die:

Jewish man sitting in Starbucks reading an Arab newspaper.

A friend of his, who happened to be in the same store, noticed this strange phenomenon.. Very upset, he approached him and said:

'Moshe, have you lost your mind? Why are you reading an Arab newspaper?

Moshe replied, 'I used to read the Jewish newspapers, but what did I find? Jews being persecuted, Israel being attacked, Jews disappearing through assimilation and intermarriage, Jews living in poverty.

So I switched to the Arab newspaper. Now what do I find? Jews own all the banks, Jews control the media, Jews are all rich and powerful, Jews rule the world.

The news is so much better!'
Citaat:
Dinsdag al vroeg de zakenkrant de Wall Street Journal dat tegen De Gucht "actie" zou worden ondernomen.
Zoek het verband
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 15:13   #144
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
7.5 miljoen inwoners in een piepklein landje, tegen 1.5 miljard moslims ? Wie is Goliath ? Wie is David ?
Ik wist niet dat David illegale kernwapens had en gesteund werd (met geld en technologie) door de Amerikanen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 15:27   #145
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Kom, je weet dat de situatie met Israël nu iets anders ligt dan aan het begin van het conflict. Israël anno nu is geen Israël anno 1948.

Bovendien staat niet de hele moslimwereld te trappelen om Israël aan te vallen. Het beperkt zich tot de buurlanden die zich zullen moeten laten slachtofferen.
buurlanden egypte en jordanie zijn dikke vriendjes met israel.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 15:35   #146
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met andere woorden, je veegt je voeten aan het palestijnse volk, maar je haat joden...Tot zover had ik je al wel begrepen. Schoon van u om het aan de minder oplettende forummers duidelijk te maken.
typisch zionistisch geblijt ...

De jood er weer bij halen niet ...

ZIONISTEN KEREL EN NIET JODEN HEB IK GEZEGD !!!!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.

Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 8 september 2010 om 15:36.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 16:10   #147
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Moslim

Jordanië heeft niets en is afhankelijk ven financiële steun; Egypte is niet zo Israël vriendelijk meer zoals het dat vroeger was. Zolang echter Mubarak nog de touwtjes in handen heeft zal het inderdaad los lopen.
Maar ik doelde ook niet op deze twee landen.
Oud 8 september 2010, 16:21   #148
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

De waarheid kwetst de lobby's blijkbaar goed.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 16:23   #149
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Hier een fotootje van een gelovige moslim die Joodse vrienden heeft. Antizionistische Joodse vrienden natuurlijk.

Je haalt er weer het pareltje tussenuit. Bravo !
Maar laten we niet veralgemenen, hé, zo zijn ze natuurlijk allemaal niet. En laten we ook niet homofoob worden, we zijn mischien getuige van een ontluikende liefde
Oud 8 september 2010, 16:25   #150
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik wist niet dat David illegale kernwapens had en gesteund werd (met geld en technologie) door de Amerikanen.
Een moderne David he jongen
Trouwens, wat is dat van die illegale kernwapens ? Ofwel zijn ze publiek bekend en dan legaal, want moesten ze illegaal zijn, zouden wij er niks van weten. Ik wist ook niet dat de joden reeds atoombommen tegen hun buren gebruikt hebben ? Wanneer was dat dan ? Bron, plaats en datum graag ?
Oud 8 september 2010, 16:27   #151
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Trouwens, wat is dat van die illegale kernwapens ? Ofwel zijn ze publiek bekend en dan legaal, want moesten ze illegaal zijn, zouden wij er niks van weten. Ik wist ook niet dat de joden reeds atoombommen tegen hun buren gebruikt hebben ? Wanneer was dat dan ? Bron, plaats en datum graag ?
Wat is dat nu voor hasbara logica?

Fosfor, artillerie, .... op ongewapende burgers, telt da?

Laatst gewijzigd door Cdude : 8 september 2010 om 16:28.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 16:30   #152
Steve_M

Standaard

Citaat:
We weten dat door Vanunu, die door de Israëlische overheid bedankt werd met 20 jaar bak, waarvan 11 in isolatie. Bovendien heb ik nergens geschreven dat Israël al kernwapens gebruikt zou hebben. Dat zou er nog maar aan ontbreken. Je David en Goliath-vergelijking slaat echt nergens op.
Oud 8 september 2010, 16:30   #153
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
typisch zionistisch geblijt ...

De jood er weer bij halen niet ...

ZIONISTEN KEREL EN NIET JODEN HEB IK GEZEGD !!!!
Niks geblijt. Je gaat mij toch niet vertellen dat je joodse vrienden hebt ?
Oud 8 september 2010, 16:34   #154
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks geblijt. Je gaat mij toch niet vertellen dat je joodse vrienden hebt ?
Moet dat dan? Ik ben Pro-Palestina en heb ook geen Palestijnse vrienden. Sinds wanneer is anti-zionist gelijk aan anti-joods? Ik snap uw redenering niet echt. Het ene heeft niks met het andere te maken.
Oud 8 september 2010, 16:43   #155
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
We weten dat door Vanunu, die door de Israëlische overheid bedankt werd met 20 jaar bak, waarvan 11 in isolatie. Bovendien heb ik nergens geschreven dat Israël al kernwapens gebruikt zou hebben. Dat zou er nog maar aan ontbreken. Je David en Goliath-vergelijking slaat echt nergens op.
Ja, hoogverraad, hé...Dat is overal verboden, hoor. Vraag je maar eens af wat ze in Iran zouden doen met een man die de staatsgeheimen aan de vijand zou verkopen voor 50.000 zoverstukken ( wel wat gulziger als Judas, die Vanunu, hé ).
En Vanunu bewees helemaal niet dat de joden kernwapens hebben, enkel dat ze er onderzoek naar doen. Maar toch mocht hij daar niet over praten, hij heeft daarvoor getekend !
De moderne David zoekt moderne wapens om zich te verdedigen. Begrijpelijk tegenover een overmacht fanatici, hoe zou je zelf zijn ?
Oud 8 september 2010, 16:45   #156
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ja, hoogverraad, hé...Dat is overal verboden, hoor. Vraag je maar eens af wat ze in Iran zouden doen met een man die de staatsgeheimen aan de vijand zou verkopen voor 50.000 zoverstukken ( wel wat gulziger als Judas, die Vanunu, hé ).
En Vanunu bewees helemaal niet dat de joden kernwapens hebben, enkel dat ze er onderzoek naar doen. Maar toch mocht hij daar niet over praten, hij heeft daarvoor getekend !
De moderne David zoekt moderne wapens om zich te verdedigen. Begrijpelijk tegenover een overmacht fanatici, hoe zou je zelf zijn ?
Tegenover de VS is Iran ook een David. Waarom zouden die dan geen kernwapens mogen ontwikkelen en de andere religieuze fanatici wel? Bovendien:

http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option
Oud 8 september 2010, 16:45   #157
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet dat dan? Ik ben Pro-Palestina en heb ook geen Palestijnse vrienden. Sinds wanneer is anti-zionist gelijk aan anti-joods? Ik snap uw redenering niet echt. Het ene heeft niks met het andere te maken.
Ik ben anti-Israël én anti-Palestina en zag het liefst dat deze gebieden allemaal gisteren nog integraal deel gingen uitmaken van de Middellandse Zee.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2010, 16:46   #158
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik ben anti-Israël én anti-Palestina en zag het liefst dat deze gebieden allemaal gisteren nog integraal deel gingen uitmaken van de Middellandse Zee.
Ik moet eerlijk bekennen dat dat gevoel mij soms ook bekruipt.
Oud 8 september 2010, 16:47   #159
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Oud 8 september 2010, 16:54   #160
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Ik ben het eeuwige over-en-weer gebakkelei van al die gasten daar inmiddels wel zo kotsbeu dat ik er oprecht geen enkele traan om zou laten als die hele regio met al die ellendelingen van alle elkaar bestrijdende naties, fracties en partijtjes in de zee zou zinken. Libanon mag dan ook gelijk mee trouwens.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be