![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg jij het me dan maar eens uit Steve en vertel me er meteen bij welke crimineel, welke moordenaar, welke karavaanrover, welke pedofiel van 54 jaar met een kind van 6, welke halve zool die oproept (via zijn verzonnen god) tot het doden van joden, anders- en niet-gelovige WIJ vereren en zien als grote voorbeeld, komaan vertel?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb je dan eigenlijk 'weerlegd'? de oorsprong van dat suikerfeest, heb je d�*t weerlegd, zijn het 'leugens' soms die ik vertel? ...dat angstig terugtrekken, w�*�*r heb ik d�*t gedaan, bij mijn weten heb ik me nog nooit in mn leven 'angstig' voor niks teruggetrokken! Je relativeert alles kapot, ik plaats een post om iedereen er aan te herinneren w�*t de oorsprong van dat suikerfeest is, werkelijk iets om trots op te zijn! ...en jij begint over het aantal doden in WW1 en 2, wát heeft d�*t er in vredesnaam eigenlijk mee te maken? Het suikerfeest is zogezegd een 'religieus' feest, een herdenking aan een 'moordpartij'! Een moordpartij van een profeet van een god die 'vereerd' en 'aanbeden' wordt, wiens voorbeeld dient nagevolgd te worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heeft dat ook maar èrgens iets mee te maken? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap die hele discussie over die Islamitische feestdagen niet.
Wanneer je buiten de erkende feestdagen verlof wilt dan moet je daarvoor je eigen verlofdagen gebruiken, net zoals iedere andere werknemer die buiten de gebruikelijk feestdagen thuis wil blijven. Daarvoor ziekte gebruiken is sociale fraude, Eberhard!! Ze doen het weer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor om alle feestdagen af te schaffen en als op te nemen verlof aan te bieden.
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scholen werken met vakanties, daar is niets mis mee. De huidige buitenvakantiefeestdagen kunnen perfect gedynamiseerd worden.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een klein beetje anders dan wat wij denken. Deze dag wordt helemaal niet betaald door ziekenfonds; en die doktersbriefjes zijn helemaal niet vals. Als je moet werken terwijl de rest van je familie (je vrouw misschien, kindjes, ouders en al de rest) aan het vieren zijn op één van de belangrijkste feestdagen in heel het jaar (want er zijn maar twee), dan ga je je niet goed voelen hoor, je ga echt niet kunnen concenterenen tenzij je geen gevoelens en geen geweten hebt, dan is dat een ander verhaal, maar in het algemeen ben je ECHT ziek als je moet gaan werken.
Laatst gewijzigd door porpo : 17 september 2010 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() artisjok:
Citaat:
Waar ik woorden in de mond leg van Steve. Waar Steve iets 'weerlegd' heeft. Waar ik me 'angstig terugtrek'. Waar ik hem in verband breng met iemand met wie hij niks te maken heeft. ...en tot slot; welke inhoud of beter gezegd wélk verband zijn antwoorden hadden op hetgeen ik schreef; 'de oorsprong van het suikerfeest' ? Het aantal doden in WW1 & 2; was dat relevant, doorstaat dat de vergelijking? De guldensporenslag? Daarna de protestanten en de kattelieken en Kennedy in de VS? Daarna zie je hem niet meer en komt met een verongelijkte post als bovenstaande. Is het dát wat je 'inhoud' noemt? Kan jij me een antwoord geven op de vraag; "Leg jij het me dan maar eens uit Steve en vertel me er meteen bij welke crimineel, welke moordenaar, welke karavaanrover, welke pedofiel van 54 jaar met een kind van 6, welke halve zool die oproept (via zijn verzonnen god) tot het doden van joden, anders- en niet-gelovige WIJ vereren en zien als grote voorbeeld, komaan vertel?" Kan jij me een antwoord geven op de vraag of een 'religieuze' feestdag; een herdenking aan een moordpartij, een karavaanoverval tijdens de 'heilige maanden' van de arabieren in pre-islamitische tijden, tijdens die heilige maanden er een bestand gold dat door de karavaanrover 'geschonden' werd en nog steeds jaarlijks gevierd en herdacht wordt, is dat iets om trots op te zijn, een JA of NEE is voldoende"
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 september 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze w�*l het of k�*n het niet onder ogen zien .. en Steve heeft het gevoel dat hij het moet wegrelativeren met; "Peanuts" want in WW 1 & 2 blablabla (erg relevant, want ik vraag hem nog w�*�*r wij degenen die zoveel doden op hun geweten hebben vereren en jaarlijks herdenken met een grootscheeps (suiker)vreetfestijn)... dan vraagt ie nog w�*�*r ie iets relativeert!
![]() |
![]() |