Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2010, 19:07   #141
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die roepen ook haat op, ja.
En degenen die draad na draad opstarten, om naar hartelust haat te spuien.
Dat besef je ook wel; maar dat wil je niet weten.
De buitenproportionele criminaliteit bij allochtonen vaststellen is niet hetzelfde als haten. Vaststellen, constateren, waarnemen is niet hetzelfde als haten.Dat besef je ook wel, maar dat wil je niet weten. Vandaar dat jij begint te haten omdat je gefrustreerd en radeloos bent omdat de realiteit niet overeenstemt met de multikulleugens en praatjes die linksen zoals jij jarenlang de wereld in gegooid hebben. Links haat en schiet dan maar op de boodschappers.

Hier nog een berichtje dat je multikulluchtbel zal doorprikken.

Citaat:
Breda dreigt Marokkaanse families uit huis te zetten

Ongeveer dertig Marokkaanse jongeren zorgen in de Bredase wijk Geeren-Noord structureel voor overlast. Enkele jongeren hebben al een brief in de bus gekregen, gericht aan hen en de ouders. Als de situatie niet snel verandert, kan in het slechtste geval de huur worden opgezegd.

De bewuste brieven zijn onder meer ondertekend door de burgemeester. De ouders van de jongeren krijgen opvoedingsondersteuning aangeboden. Ze moeten hun kinderen persoonlijk ter verantwoording roepen. Lukt dat niet, dan is er hulp beschikbaar. (gb)
24/09/10 16u58 HLN
Hopelijk doet de uitdrukking "structurele overlast" een belletje bij jou rinkelen.
Ga je nu de burgemeester van Breda haten Artisjok?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 19:16   #142
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Voel je vooral vrij om zo'n soort draad op te starten waar autochtoon gespuis hetzelfde hyenagedrag vertoont! Ik zal die draad met belangstelling volgen...
Ik zal die draad van arti waarin hij feiten aanhaalt van een bende autochtonen die een enkele allochtoon in elkaar kloppen ook met grote belangstelling volgen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 19:21   #143
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik zal die draad van arti waarin hij feiten aanhaalt van een bende autochtonen die een enkele allochtoon in elkaar kloppen ook met grote belangstelling volgen.
Het zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet veel meer zijn dan de zoveelste replay met Van Temsche in de hoofdrol, terwijl er omgekeerd duizenden hele en halve Van Temsche's rondlopen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 19:26   #144
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
De buitenproportionele criminaliteit bij allochtonen vaststellen is niet hetzelfde als haten. Vaststellen, constateren, waarnemen is niet hetzelfde als haten. Dat besef je ook wel
Volledig mee akkoord. Maar dit is in de verste niet wat in de openingspost wordt aangehaald.

Vandaar dat ik daiwa vroeg wat zijn punt is. Waar hij niet op antwoordt.

Volgens Herr Flick wordt er gewoon vastgesteld.
Blijkbaar is politics geen discussieforum, maar een vaststellingsforum.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 19:29   #145
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, het wordt niet vermeld omdat dit de zoveelste draad is om haat te spuien.
Indien men een draad start over 15 allochtonen die iemand aanvallen is dit dus voor u een draad om haat te spuien.

Moesten nu bv. 15 autochtonen één allochtoon aanvallen en men start daar een draad over, is dit dan ook om haat te spuien?

Afgaand op hetgeen ik van u al heb gelezen zéér waarschijnlijk niet en waarom, omdat u waarschijnlijk de eerste zou zijn om zulke draad te starten nietwaar artisjok. Want dan zou er iemand mishandeld worden die u nauw aan het hart ligt hé dit in tegenstelling tot het slachtoffer waar het hier over gaat hé.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 19:31   #146
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Volledig mee akkoord. Maar dit is in de verste niet wat in de openingspost wordt aangehaald.

Volgens Herr Flick wordt er gewoon vastgesteld.
Blijkbaar is politics geen discussieforum, maar een vaststellingsforum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Indien men een draad start over 15 allochtonen die iemand aanvallen is dit dus voor u een draad om haat te spuien.

Moesten nu bv. 15 autochtonen één allochtoon aanvallen en men start daar een draad over, is dit dan ook om haat te spuien?

Afgaand op hetgeen ik van u al heb gelezen zéér waarschijnlijk niet en waarom, omdat u waarschijnlijk de eerste zou zijn om zulke draad te starten nietwaar artisjok. Want dan zou er iemand mishandeld worden die u nauw aan het hart ligt hé dit in tegenstelling tot het slachtoffer waar het hier over gaat hé.
Oud 24 september 2010, 19:34   #147
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is dat de reden?, waarom er hier geen vaststellingsdraad geopend wordt over de gewone vaststelling van autochtone hangjongeren die op de vuist gaan.
Wie houd u tegen om dit te doen? Hoe dikwijls hebt u al iets vernomen over autochtoonse hangjongeren die straten en steden onveilig maken? Het staat u natuurlijk vrij bronnen te vermelden uw weet wel, feiten plaatsen enz.

Oud 24 september 2010, 20:08   #148
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Het hangt ervan af of en welk punt er dan gemaakt wordt.
Waar staat die draad?
Oud 24 september 2010, 20:11   #149
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie houd u tegen om dit te doen? Hoe dikwijls hebt u al iets vernomen over autochtoonse hangjongeren die straten en steden onveilig maken? Het staat u natuurlijk vrij bronnen te vermelden uw weet wel, feiten plaatsen enz.
Alé, nog iemand die niet leest dat ik vraag :
Is dat de reden?, waarom er hier geen vaststellingsdraad geopend wordt over de gewone vaststelling van autochtone hangjongeren die op de vuist gaan.
Oud 24 september 2010, 20:14   #150
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien zijn er geen autochtone hangjongeren die hyenagedrag vertonen, of dat niet doen in dezelfde structurele overlast bezorgende mate als de ... verrijkers.
Oud 24 september 2010, 20:15   #151
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat denk je zelf ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:26   #152
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn punt is dat het steeds meer en meer de spuigaten begint uit te lopen met dat krapuul en dat wil ik aanklagen.

Wat was trouwens uw punt toen u het nodig achte maar liefst vijf exact dezelfde draden te openen over racisme?

En aangezien ik u al ken heb ik ineens gezorgd voor de links, zonder dank.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=141679

http://forum.politics.be/showthread.php?t=124197

http://forum.politics.be/showthread.php?t=123326

http://forum.politics.be/showthread.php?t=123325

http://forum.politics.be/showthread.php?t=121915

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 september 2010 om 20:27.
Oud 24 september 2010, 20:47   #153
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Mijn punt is dat het steeds meer en meer de spuigaten begint uit te lopen met dat krapuul en dat wil ik aanklagen.
Dan had Herr Flick toch gelijk; het is een vaststelling; en dan wordt dit een vaststellingsforum.
Want een aanzet tot discussie zie ik toch niet in je punt of je openingspost. Enkel een aanzet om haat te spuien.

Citaat:
Wat was trouwens uw punt toen u het nodig achte maar liefst vijf exact dezelfde draden te openen over racisme?
Over discriminatie.
Mijn punt is dat het verbod op cannabis een discriminatie is; omdat er geen redelijke verantwoording is; om cannabisgebruikers anders te behandelen dan gebruikers van andere toegelaten drugs.
Dit is de originele draad
http://forum.politics.be/showthread.php?t=121915
De andere draden opende ik in de forumsessies met politici om hun mening te vragen.

Ik dank je toch ten zeerste omdat je de goedheid hebt deze linken te willen meegeven; en daardoor meegeeft waarover je het hebt.
Ik denk dat de eerste link een vergissing is.
Oud 24 september 2010, 20:55   #154
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de eerste link een vergissing is.
Die vijfde link is deze.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=124198
Oud 24 september 2010, 21:28   #155
Xing Ho
Banneling

Standaard

Het bezwarend materiaal is tot op heden nog steeds de lezersbrief dus.
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 06:58   #156
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ga uw gangen.

Ik ben benieuwd.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2010, 07:27   #157
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
ga uw gangen.

Ik ben benieuwd.
De hoeveelste is dat hier nu al.
http://forum.politics.be/showthread....32#post4998832
Oud 25 september 2010, 14:12   #158
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het hangt ervan af of en welk punt er dan gemaakt wordt.
Waar staat die draad?
Het punt dat er dan zou gemaakt worden zou de volledige belzieke media halen in het dik en dun. U en aanverwanten (filo en kornuiten ) zouden het forum hier overbelasten met de woordjes racisten, racisme, facisten en hetgeen nog allemaal uit uwen dikke teen zou komen te vloeien. Dus simpel, zulk punt zou er dan worden gemaakt dit in tegenstelling tot deze draad die een zaak aanbrengt maar zéér zeker geen haat enkel en alleen de zoveelste daad in een langen rij die gepleegd wordt door hetgeen u nauw aan het hart ligt, allochtonen.

Doet het U nu echt zoveel pijn dat men deze allochtonen hun daden aankaart? U hebt waarschijnlijk liever dat men erover zwijgt maar dan de vraag, waarom?

Wat betreft de draad over autochtonen hangjongeren die met voorbijgangers op de vuist gaan en steden en straten onveilig maken, die staat nergens. Daarom de vraag of u er misschien een kunt starten met natuurlijk verwijzing naar de nodige bronnen wat denkt u?

Oud 25 september 2010, 14:15   #159
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
ga uw gangen.

Ik ben benieuwd.
Tot onze grote spijt zal het bij nieuwschierigheid moeten blijven of, misschien dat artisjok te raden kan gaan bij de gebroeders Grimm of de belzieke tegenhanger, filo.

Oud 25 september 2010, 14:17   #160
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het punt dat er dan zou gemaakt worden zou de volledige belzieke media halen in het dik en dun. U en aanverwanten (filo en kornuiten ) zouden het forum hier overbelasten met de woordjes racisten, racisme, facisten en hetgeen nog allemaal uit uwen dikke teen zou komen te vloeien. Dus simpel, zulk punt zou er dan worden gemaakt dit in tegenstelling tot deze draad die een zaak aanbrengt maar zéér zeker geen haat enkel en alleen de zoveelste daad in een langen rij die gepleegd wordt door hetgeen u nauw aan het hart ligt, allochtonen.

Doet het U nu echt zoveel pijn dat men deze allochtonen hun daden aankaart? U hebt waarschijnlijk liever dat men erover zwijgt maar dan de vraag, waarom?

Wat betreft de draad over autochtonen hangjongeren die met voorbijgangers op de vuist gaan en steden en straten onveilig maken, die staat nergens. Daarom de vraag of u er misschien een kunt starten met natuurlijk verwijzing naar de nodige bronnen wat denkt u?
Hoe meer men erover lult,zoals sommige hier maar wat graag doen,hoe belangrijker deze hangjongere zich gaan voelen

Jullie zijn de bron die dit voed

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be