![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik de meeste allochtonen op straat, de bus of op school ziet kan ik best begrijpen dat ze geen job vinden. Hun mentaliteit en gedrag is gewoon verkeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik bedoel autochtonen heb je die echt leven voor te werken? Terwijl wij, Moslims wij werken voor te leven, werken is niet alles in het leven, geld is geen doel maar een middel, niet meer en niet minder, Voor mij werkt ook een vrouw, en zij is autochtoon, en ik betaal haar soms gewoon door zonder dat zij iets moet doen, dus alstublieft eh seg, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kijk, die gast die zo doet tegen jullie, daar is een reden voor, Ik heb ook in een kantoor gewerkt, ik was de enigste allochtoon in de ganse boite, als een Marokkaanse werknemer zich zo gedraagt, daar moet een latente, een verborgen oorzaak voor zijn, misschien reageert hij op een slechte behandeling, misschien is hij gewoon "slecht" dan moet je hem ontslagen en niet blijven zeuren "marokkanen, dit marokkanen dat" Ik bedoel "Get over it" wanneer een allochtoonse werknemer vreemd doet, ontsla hem en neem een andere allochtoon aan, Wanneer ik als bedrijfsleider, bijvoorbeeld een "Echten Belg" zou aannemen, en hij steekt tegen, dan ga ik hem ontslagen, punt, en dan de volgende keer neem ik iemand anders aan die misschien beter of slechter is ongeacht autochtoon of allochtoon, Ik vind dat het moet kunnen om te gaan bidden in het bedrijf zelf, de Islam is zo gemaakt dat het nooit tegenstrijdig is, met de Belgische wetgeving, gewoon enkel 5 minuutjes gaan bidden is teveel voor jullie? Ik heb ook vaak met vrouwen gewerkt, en het is algemeen bekend dat vrouwen echt moeilijke collega's zijn, vrouwen gaan veel sneller over tot "verbale en mentale" aggressie, maar wanneer een Marokkaanse man, retalieert en zich verbaal verdedigt, dan is hij ineens "Een vrouwen onderdrukker" Veel vrouwen overdrijven ook, ik bijvoorbeeld, moest soms voor 20 collega's vanalles doen, zaken die totaal niets met m'n functie te maken hebben, Ik heb ooit tijdens mijn stage, een vrouwelijke collega aangesproken Ik: Hallo beste, kan ik je helpen met iets" Zij (roepend en tierend): Neen ik heb u echt niet nodig, t'is altijd hetzelfde met jullie Ik reageerde daarop, en ik heb me verbaal verdedigd, maar dan zei ze "Ja uw ware aard komt naar boven" dan zei ik tegen mezelf "Dit moet de toekomstige generatie voorstellen" Ik heb in een groep van 7 vrouwen gewerkt. Met vrouwen heb je altijd miserie, ze roepen tegen je maar je mag daar niet op reageren of je bent een aggressieveling, ze zitten constant op je kap, ze stalken je op het werk, ze houden je in 't oog, alles wat je doet wordt in 't oog gehouden, de manager stelt zelf een "spion" aan die tot taak heeft de allochtoonse collega extra in 't oog te houden, De vrouw in de westerse wereld verwacht dat zij lief en goed behandeld moet worden maar zij zelf is zelf niet 100 percent Hoeveel mannen klagen van "mentale intimidatie, sexuele intimidatie, spelletjes, manipulaties, chantages, geroddel, enz...." Laatst gewijzigd door Moor : 25 september 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet een werkgever als een steenezel zijn kop weer en weer tegen diezelfde steen stoten?
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als die persoon dan "racisme" roept, kan het spelletje lang duren eer die ontslagen is. Dan moet een bedrijf aantonen dat het niet zo is. (omgekeerde bewijslast) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geloof. Je weet wel, het aanbidden van de enige god, Allah. Niet geld, geen wagen, geen whatever. Helaas zitten er een paar details in dat geloof die nogal tegenstrijdig zijn met de hier heersende ideologie. Vrouwen mogen geen baas zijn, kledij moet zedig zijn etc etc...
![]() |
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kijk, zie, er zijn rasechte Vlamingen die vollen bak klagen over de vrouwen tegenwoordig, dat zij te losbandig zijn, enzo, en dat zij niet meer zoals vroeger waren, Voor mijn part mag iedereen doen wat 'm wilt, maar sommige vrouwen in sommige kantoren kunnen er blijkbaar niet tegen wanneer een Moslim gewoon "zijne job doet" en haar geen aandacht geeft enkel professioneel, (uit geloofsprincipes) Sommige Vlamingen kunnen er niet tegen wanneer hun allochtoonse colega niet aanwezig is op de personeelsfeestje omdat er geen halal voedsel wordt geserveerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Kijk get over it, ontsla hem, als hij een foutje maakt, gewoon ontslaan en neem in het vervolg de beste sollicitant ongeacht autochtoon of allochtoon,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokkanen zijn blanken zoals wij, van racisme kan moeilijk sprake zijn.
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als echte Islamiet moet je je aanpassen, en er is islamitisch gezien niets mis mee om te werken voor een vrouw. De Profeet vzmh Mohammed werkte ook voor een vrouw, die later zijn echtgenote werd. Khadijah (R.A) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() Was dat dan zijn 2de vrouw of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen willen zelfs hun vrouw niet laten behandelen door een mannelijke spoedarts. Laatst gewijzigd door Pericles : 25 september 2010 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Is zelfs recentelijk een nieuw wetsartikel overgemaakt. En verpleegkundigen krijgen daarover ook info over.
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 25 september 2010 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten eerste men mag niet de Islam beoordelen aan de hand van de Moslims Er is een verschil tussen "Islam" en "Moslims" De meeste allochtoonse jongeren, zijn verwesterde, verbelgde cultuur Moslims, die de Islam op de laatste plaats zetten of soms zelfs de Islam misbruiken, Er is een verschil tussen een Moslimman die werkt onder een Niet-Moslimvrouw en een Moslimvrouw die zich niet wil laten behandelen door een spoedarts, Namelijk volgens de Belgische wetgeving heeft een vrouw het recht om te vragen achter een vrouwelijke arts, dit staat in de Grondwet Dit geldt ook voor iemand die niet wenst gefouilleerd te worden door iemand van het ander geslacht. Deze wetten zijn bindend. Maar iemand die werkt als man onder een vrouw da's iets anders. |
|
![]() |
![]() |