![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() awel kallikles?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 4 november 2010 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons hier ook eens een Cristalnacht organiseren : een multikultureel feest (iedereen is welkom) waar er enkel Cristal-pils wordt getapt en voor de rest ne reuze BBQ met varkenskoteletten, spek, droge worst, beenham etc...opgediend door topless buikdanseressen en muzikaal begeleid door 'De Strangers' en dat op ne vrijdagavond : of zoals Borat zou zeggen Great Sucess ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn voor jou vrouwen objecten of gewoon vlees zoals jouw varkenskoteletten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoiets m'n beste heet PROVOCATIE, maar het verwondert mij niets dat de linkse rakkers er weer een sexistische opmerking in zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je schreef niet "vrouwen die zich niet in een tent hullen (wel integendeel zelfs)" Het is duidelijk dat je vrouwen wil misbruiken als objecten; omwille van de provocatie. Zeer respectvol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat om het SOORT vrouwen : je hebt (gelukkig) een meerderheid van vrouwen die ALLE respect verdienen en je hebt er anderen die (vaak voor geld) maar wat graag uit de kleren gaan of aanpappen met ne ouwere steenrijke papzak.... En om dus terug te komen op het item integratie en immigratie : GELUKKIG zijn er ook 'vreemdelingen' die zich hier vestigen om juist DEEL uit te maken van ONZE samenleving zonder meteen hun achterlijke gebruiken en tradities op te dringen en boven onze normen en waarden te verheffen ![]() Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!! Waarom toch steeds denken dat alles en nog wat naar sexisme ruikt? Een sluimerende frustratie misschien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg : "Zijn voor jou vrouwen objecten of gewoon vlees zoals jouw varkenskoteletten?" Alleen één "soort" vrouwen dus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bon, ik zal (trachten) te kort zijn : mijn éérste reactie hogerop was een humoristische manier om aan te geven dat de meeste Moslims en blijkbaar dus ook mensen van een duidelijk linkse-multikul-progressieve-"God wat zijn we toch goed bezig"-signatuur NOOIT eens simpel een antwoord kunnen geven op de overduidelijke vreemdelingenproblematiek. ![]() Het is nochthans vrij duidelijk : met de Islam heeft Europa niets dan miserie op zijn nek gehaald, voorbeelden genoeg! Helaas maakt de Linkse Kerk nog steeds de dienst uit in de media en de vele overheidsdiesnten (lees zwaar gesubsidieerde Pamperclubjes allerhande) met als gevolg dat ieder mens met gezond verstand zich steeds moet staan verdedigen omdat hij/zij gewoon de zaken ziet zoals ze zijn : "Beste vreemde, u dient zich aan te passen en ONZE normen en waarden te onderschrijven of u wordt vriendelijk gezocht het pand te verlaten, met of zonder 'hulp'" ![]() Ik ben er zeker van dat hiervoor een meerderheid te vinden is, helaas zijn referenda in dit kloteland 'Not Done' ![]() Neem dan maar eens een voorbeeld aan Zwitserland ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik nu weten; betreffende je opmerking Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!Welke "zogenaamd 'progressieven'" bedoel je? En waarop baseer jij je indruk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!! ![]() Ook uw nogal wereldvreemde opvattingen omtrent de mulituctuur doen mij sterk vermoeden dat u graag al eens op een betoginkje op een trommel statt te roffelen met of zonder rastakapsel. PAS OP ik kan mij nog steeds vergissen maar dat is de indruk die ik van u en soortgenoten krijg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker eens naar you-tuben. Bedoelde je o.a. mij met die zogenaamde 'progressieven'? Ik heb me nog nooit progressief of wat dan ook genoemd. Ik heb nooit beweerd "de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!" Welke opvattingen heb je gelezen van mij over multi-cultuur? Waarom zijn die wereldvreemd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Je kende niet eens hun logo.
Welke case? Laatst gewijzigd door artisjok : 28 november 2010 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Kees Kloost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Krijg ik nog een antwoord?
Bedoelde je o.a. mij met die zogenaamde 'progressieven'?Of kan je toegeven dat je indruk volledig uit de lucht gegrepen is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kijk voor de allerkleinsten hier wil ik het nog simpeler voorstellen (en probeer hier eens op te reageren i.p.v. op onbenulligheden) : AANPASSEN , U GEDRAGEN OF ......OPKRASSEN ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vraag 1) Wat is multicul? (Een "kenner van discussies" noemt de meningen van de "tegenpartij" "wereldvreemde opvattingen"? =argument?) Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En vraag 3) Wat is een nieuweling? Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |