Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2010, 18:53   #141
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

awel kallikles?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 4 november 2010 om 18:53.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 00:38   #142
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Kristallnacht? Niet echt. Hier is gewoon sprake van wederkerigheid. Marokkanen e.d. uit de buurt mollen auto's en gooien bakstenen door de ruiten, tja... dan vind ik het niet meer dan logisch dat Dordrechtenaren wat terug doen. Wellicht oneerlijk dat ze voor het gebedshuis kiezen en niet de ''lastpakjes'' van om de hoek, maar als je niet weet wie het gedaan heeft, wil je toch een schuldige aanwijzen.

Het geweld tegen de Joden was ongeprovoceerd. Dit is geweld is long over due.

Laat ons hier ook eens een Cristalnacht organiseren : een multikultureel feest (iedereen is welkom) waar er enkel Cristal-pils wordt getapt en voor de rest ne reuze BBQ met varkenskoteletten, spek, droge worst, beenham etc...opgediend door topless buikdanseressen en muzikaal begeleid door 'De Strangers' en dat op ne vrijdagavond : of zoals Borat zou zeggen Great Sucess
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 07:18   #143
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Laat ons hier ook eens een Cristalnacht organiseren : een multikultureel feest (iedereen is welkom) waar er enkel Cristal-pils wordt getapt en voor de rest ne reuze BBQ met varkenskoteletten, spek, droge worst, beenham etc...opgediend door topless buikdanseressen en muzikaal begeleid door 'De Strangers' en dat op ne vrijdagavond : of zoals Borat zou zeggen Great Sucess
Waarom moeten die buikdanseressen topless?
Zijn voor jou vrouwen objecten of gewoon vlees zoals jouw varkenskoteletten?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 07:20   #144
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die vrouwen kiezen zelf om topless te dansen.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 13:11   #145
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, als u wat beter (her)lezen had, dan had u waarschijnlijk begrepen dat ik doelde op alcohol (Cristal-bier), varkensvlees en tot slot vrouwen die zich niet in een tent hullen (wel integendeel zelfs).....zeker als je weet dat mosselmannen al bloedgeil worden van een lok vrouwenhaar

Zoiets m'n beste heet PROVOCATIE, maar het verwondert mij niets dat de linkse rakkers er weer een sexistische opmerking in zien
Oud 28 november 2010, 13:42   #146
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, als u wat beter (her)lezen had, dan had u waarschijnlijk begrepen dat ik doelde op alcohol (Cristal-bier), varkensvlees en tot slot vrouwen die zich niet in een tent hullen (wel integendeel zelfs).....zeker als je weet dat mosselmannen al bloedgeil worden van een lok vrouwenhaar

Zoiets m'n beste heet PROVOCATIE, maar het verwondert mij niets dat de linkse rakkers er weer een sexistische opmerking in zien
Ja, ik had wel door dat het je puur om de provocatie te doen is.

Maar je schreef niet "vrouwen die zich niet in een tent hullen (wel integendeel zelfs)" Het is duidelijk dat je vrouwen wil misbruiken als objecten; omwille van de provocatie. Zeer respectvol!
Oud 28 november 2010, 15:13   #147
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ik had wel door dat het je puur om de provocatie te doen is.

Maar je schreef niet "vrouwen die zich niet in een tent hullen (wel integendeel zelfs)" Het is duidelijk dat je vrouwen wil misbruiken als objecten; omwille van de provocatie. Zeer respectvol!
Jezus, hoe kan jij nu weten of ik al dan niet respect heb voor vrouwen?????
Het gaat om het SOORT vrouwen : je hebt (gelukkig) een meerderheid van vrouwen die ALLE respect verdienen en je hebt er anderen die (vaak voor geld) maar wat graag uit de kleren gaan of aanpappen met ne ouwere steenrijke papzak....

En om dus terug te komen op het item integratie en immigratie : GELUKKIG zijn er ook 'vreemdelingen' die zich hier vestigen om juist DEEL uit te maken van ONZE samenleving zonder meteen hun achterlijke gebruiken en tradities op te dringen en boven onze normen en waarden te verheffen

Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!

Waarom toch steeds denken dat alles en nog wat naar sexisme ruikt? Een sluimerende frustratie misschien?
Oud 28 november 2010, 15:29   #148
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jezus, hoe kan jij nu weten of ik al dan niet respect heb voor vrouwen?????
Bij Thor, je uitspraak liep niet over van respect; integendeel.

Citaat:
Het gaat om het SOORT vrouwen : je hebt (gelukkig) een meerderheid van vrouwen die ALLE respect verdienen en je hebt er anderen die (vaak voor geld) maar wat graag uit de kleren gaan of aanpappen met ne ouwere steenrijke papzak....
Je hebt dus respect voor een meerderheid van de vrouwen, maar niet voor één "soort" vrouwen.
Citaat:
En om dus terug te komen op het item integratie en immigratie : GELUKKIG zijn er ook 'vreemdelingen' die zich hier vestigen om juist DEEL uit te maken van ONZE samenleving zonder meteen hun achterlijke gebruiken en tradities op te dringen en boven onze normen en waarden te verheffen
Het subforum is inderdaad "integratie en immigratie"; voor het item van deze draad : zie de openingspost.
Citaat:
Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!
Welke "zogenaamd 'progressieven'" bedoel je? En waarop baseer jij je indruk?
Citaat:
Waarom toch steeds denken dat alles en nog wat naar sexisme ruikt? Een sluimerende frustratie misschien?
Ik heb het woord seksisme niet gebruikt.
Ik vroeg : "Zijn voor jou vrouwen objecten of gewoon vlees zoals jouw varkenskoteletten?"
Alleen één "soort" vrouwen dus.
Oud 28 november 2010, 20:19   #149
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij Thor, je uitspraak liep niet over van respect; integendeel.

Je hebt dus respect voor een meerderheid van de vrouwen, maar niet voor één "soort" vrouwen.

Het subforum is inderdaad "integratie en immigratie"; voor het item van deze draad : zie de openingspost.

Ik heb het woord seksisme niet gebruikt.
Ik vroeg : "Zijn voor jou vrouwen objecten of gewoon vlees zoals jouw varkenskoteletten?"
Alleen één "soort" vrouwen dus.
Jongens, is dit uw manier van argumenteren? Elk onderdeel van mijn antwoord uiteenrafelen om dan verzeild te raken in een oeverloze welles/nietes discussie?

Bon, ik zal (trachten) te kort zijn : mijn éérste reactie hogerop was een humoristische manier om aan te geven dat de meeste Moslims en blijkbaar dus ook mensen van een duidelijk linkse-multikul-progressieve-"God wat zijn we toch goed bezig"-signatuur NOOIT eens simpel een antwoord kunnen geven op de overduidelijke vreemdelingenproblematiek.

Het is nochthans vrij duidelijk : met de Islam heeft Europa niets dan miserie op zijn nek gehaald, voorbeelden genoeg! Helaas maakt de Linkse Kerk nog steeds de dienst uit in de media en de vele overheidsdiesnten (lees zwaar gesubsidieerde Pamperclubjes allerhande) met als gevolg dat ieder mens met gezond verstand zich steeds moet staan verdedigen omdat hij/zij gewoon de zaken ziet zoals ze zijn : "Beste vreemde, u dient zich aan te passen en ONZE normen en waarden te onderschrijven of u wordt vriendelijk gezocht het pand te verlaten, met of zonder 'hulp'"

Ik ben er zeker van dat hiervoor een meerderheid te vinden is, helaas zijn referenda in dit kloteland 'Not Done'

Neem dan maar eens een voorbeeld aan Zwitserland
Oud 28 november 2010, 20:57   #150
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jongens, is dit uw manier van argumenteren? Elk onderdeel van mijn antwoord uiteenrafelen om dan verzeild te raken in een oeverloze welles/nietes discussie?

Bon, ik zal (trachten) te kort zijn : mijn éérste reactie hogerop was een humoristische manier om aan te geven dat de meeste Moslims en blijkbaar dus ook mensen van een duidelijk linkse-multikul-progressieve-"God wat zijn we toch goed bezig"-signatuur NOOIT eens simpel een antwoord kunnen geven op de overduidelijke vreemdelingenproblematiek.

Het is nochthans vrij duidelijk : met de Islam heeft Europa niets dan miserie op zijn nek gehaald, voorbeelden genoeg! Helaas maakt de Linkse Kerk nog steeds de dienst uit in de media en de vele overheidsdiesnten (lees zwaar gesubsidieerde Pamperclubjes allerhande) met als gevolg dat ieder mens met gezond verstand zich steeds moet staan verdedigen omdat hij/zij gewoon de zaken ziet zoals ze zijn : "Beste vreemde, u dient zich aan te passen en ONZE normen en waarden te onderschrijven of u wordt vriendelijk gezocht het pand te verlaten, met of zonder 'hulp'"

Ik ben er zeker van dat hiervoor een meerderheid te vinden is, helaas zijn referenda in dit kloteland 'Not Done'

Neem dan maar eens een voorbeeld aan Zwitserland
Ik gaf per alinea een repliek.

Mag ik nu weten; betreffende je opmerking
Oud 28 november 2010, 21:16   #151
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik gaf per alinea een repliek.

Mag ik nu weten; betreffende je opmerking
Wel dat fantastische symbool onder jouw pseudoniem artisjok ziet er al behoorlijk verdacht uit...ik denk als ik een wolfsangel of zonnerad onder dat van mij zou zetten dat ik ook (terecht) de nodige verdachtmakingen op mijn nek zou krijgen (even duidelijk zijn : ik ben GEEN NSA'er of ander neonazistisch ventje).

Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!

Ook uw nogal wereldvreemde opvattingen omtrent de mulituctuur doen mij sterk vermoeden dat u graag al eens op een betoginkje op een trommel statt te roffelen met of zonder rastakapsel. PAS OP ik kan mij nog steeds vergissen maar dat is de indruk die ik van u en soortgenoten krijg
Oud 28 november 2010, 21:32   #152
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach zo; als je niet weet wie de daders zijn; zoek je zo maar een schuldige.
"Wellicht oneerlijk.." Je bent dus niet zeker dat het oneerlijk is.

Die Dordrechtenaren behoren toch tot die cultuur die niet naar geweld grijpen om iets op te lossen.
http://forum.politics.be/showthread....58#post5035758
http://forum.politics.be/showthread....80#post5035780
http://www.serasoft.com/koet/familiegeheim.HTM
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 21:37   #153
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel dat fantastische symbool onder jouw pseudoniem artisjok ziet er al behoorlijk verdacht uit...ik denk als ik een wolfsangel of zonnerad onder dat van mij zou zetten dat ik ook (terecht) de nodige verdachtmakingen op mijn nek zou krijgen (even duidelijk zijn : ik ben GEEN NSA'er of ander neonazistisch ventje).

Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!

Ook uw nogal wereldvreemde opvattingen omtrent de mulituctuur doen mij sterk vermoeden dat u graag al eens op een betoginkje op een trommel statt te roffelen met of zonder rastakapsel. PAS OP ik kan mij nog steeds vergissen maar dat is de indruk die ik van u en soortgenoten krijg
Dat "fantastische symbool" is het logo van Mano Negra; een muziekgroep.
Zeker eens naar you-tuben.

Bedoelde je o.a. mij met die zogenaamde 'progressieven'?
Ik heb me nog nooit progressief of wat dan ook genoemd.
Ik heb nooit beweerd "de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!"
Welke opvattingen heb je gelezen van mij over multi-cultuur? Waarom zijn die wereldvreemd?
Oud 28 november 2010, 21:50   #154
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat "fantastische symbool" is het logo van Mano Negra; een muziekgroep.
Zeker eens naar you-tuben.

Ik heb nooit beweerd "de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!"
Welke opvattingen heb je gelezen van mij over multi-cultuur? Waarom zijn die wereldvreemd?
Ja ik ken Mano Negra...i rest my case
Oud 28 november 2010, 22:04   #155
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kende niet eens hun logo.

Welke case?

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 november 2010 om 22:14.
Oud 28 november 2010, 22:11   #156
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Kees Kloost.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 06:40   #157
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Krijg ik nog een antwoord?
Of kan je toegeven dat je indruk volledig uit de lucht gegrepen is?
Oud 29 november 2010, 11:57   #158
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Krijg ik nog een antwoord?
Of kan je toegeven dat je indruk volledig uit de lucht gegrepen is?
Meiske toch kunt gij een stukske zagen....het draait hier niet om u of wat ik al dan niet over u denk....het gaat hier op dit forum toch over wat 'de mensen' zoal denken over immigratie en de bijhorende problemen, maar daar wilt ge blijkbaar niet verder op ingaan

Kijk voor de allerkleinsten hier wil ik het nog simpeler voorstellen (en probeer hier eens op te reageren i.p.v. op onbenulligheden) : AANPASSEN , U GEDRAGEN OF ......OPKRASSEN Dat is de boodschap voor al die nieuwelingen....wat denkt U daar nu over, Artisjok???
Oud 29 november 2010, 14:13   #159
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
...Ook uw nogal wereldvreemde opvattingen omtrent de mulituctuur doen mij sterk vermoeden dat u graag al eens op een betoginkje op een trommel statt te roffelen met of zonder rastakapsel. PAS OP ik kan mij nog steeds vergissen maar dat is de indruk die ik van u en soortgenoten krijg
Je dagt me uit, zie ik. (gelukt)
Vraag 1) Wat is multicul?
(Een "kenner van discussies" noemt de meningen van de "tegenpartij" "wereldvreemde opvattingen"? =argument?)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 14:41.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 14:19   #160
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Meiske toch kunt gij een stukske zagen....het draait hier niet om u of wat ik al dan niet over u denk....het gaat hier op dit forum toch over wat 'de mensen' zoal denken over immigratie en de bijhorende problemen, maar daar wilt ge blijkbaar niet verder op ingaan

Kijk voor de allerkleinsten hier wil ik het nog simpeler voorstellen (en probeer hier eens op te reageren i.p.v. op onbenulligheden) : AANPASSEN , U GEDRAGEN OF ......OPKRASSEN Dat is de boodschap voor al die nieuwelingen....wat denkt U daar nu over, Artisjok???
Ja, en nog (Vraag 2). Ben je een vrouw of het omgekeerde (een omgekeerde vrouw dus)?

En vraag 3) Wat is een nieuweling?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 november 2010 om 14:42.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be