Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2010, 10:45   #141
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
denk jij eens wat verder na. ipv altijd maar aan een ander te vragen en te vragen, doe 's iets!
Wat valt er na te denken over zo'n argumentatie
Citaat:

De echte daders zijn nog altijd diegene die al dat crapuul hier heeft laten instromen en zich uitzetten, de tweede orde èchte daders is het crapuul dat hier komt vegeteren op een ander zijn systeem.
Schrijf eens iets waarover na te denken is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 10:46   #142
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik denk dat ze in Malmö met een extreem-rechtse seriemoordenaar te maken hebben. Wat het neerkogelen van wildvreemde allochtone, jonge vrouwen precies te maken heeft met "retaliation" is mij minder duidelijk. Moest de dader nu nog specifiek criminele allochtonen als doelwit nemen, dan zou ik dat nog enigszins begrijpen (dat je dat woord gebruikt). Anderzijds kiezen zulke helden meestal wel gemakkelijke slachtoffers, dat was bij Van Temsche ook zo. Dan nog staan er bepaalde figuren als idioten in de handen te klappen. Niet slecht, dan weten we ineens wat we er aan hebben.
Dergelijke jammerlijke gebeurtenissen zijn ook een bewijs dat de multicul mislukt is.
Oud 24 oktober 2010, 12:11   #143
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dergelijke jammerlijke gebeurtenissen zijn ook een bewijs dat de multicul mislukt is.
Dergelijke jammerlijke gebeurtenissen zijn vooral een bewijs dat sommigen, zowel allochtoon als autochtoon, geen greintje menselijkheid bezitten. Maar recupereer er gerust op los.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 12:13   #144
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
precies of de allochtonecriminelen enige rede aan de dag leggen als ze hun slachtoffers kiezen... groepen forse sterke vlaamse of deense mannen om af te rossen bvb .... Ha ja, dat doen ze immers... hun slachtoffers zijn steevast : vrouwen, allen lopende mannen, oudjes... Dus laten w het verhaal van die pot en die ketel die overentweerroepen dat ze zwart zijn gewoon zo laten.
Ik daag je uit om een post van mij te vinden waarin ik het willekeurig neerkogelen van mensen omwille van hun huidskleur goedpraat. Dat doe ik niet. In tegenstelling tot jou: twee willekeurige vrouwen neerschieten op straat is plots "retaliation". Bravo!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 17:04   #145
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dergelijke jammerlijke gebeurtenissen zijn vooral een bewijs dat sommigen, zowel allochtoon als autochtoon, geen greintje menselijkheid bezitten. Maar recupereer er gerust op los.
Ik doe mijn best, ik doe mijn best
Oud 24 oktober 2010, 17:33   #146
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik daag je uit om een post van mij te vinden waarin ik het willekeurig neerkogelen van mensen omwille van hun huidskleur goedpraat. Dat doe ik niet. In tegenstelling tot jou: twee willekeurige vrouwen neerschieten op straat is plots "retaliation". Bravo!
het gaat er niet om wat jij of ik denk, in mijn schrijven. Ht ging erom dat de ene partij even slecht en stout is als de andere.

aan de éne kant islamhordes die hier autochtonemensen overvallen , vermoorden en meisjes in groep verkrachten.

Niettegenstaande hoe ik over onze opgedrongen islammedebewoners denk, zie ik me morgen de straat niet optrekken en enkele van die opgedrongen burgers afschieten of gesluierde meisjes verkrachten.
Daar moet je van een speciaal slag voor zijn... Dat er een hoop van dat slag onze contreien zijn ingedoken is inmiddels duidelijk.

Dat wij een aantal mensen van dat slag in de rangen hebben was ook al geweten. Blijkbaar denken sommigen van deze laatsten dat de maat vol is en

retaliation.

Duidelijker nu?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 24 oktober 2010 om 17:35.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 17:39   #147
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Die hele idee van een multi culturele samenleving is je reinste onzin. Culturen vloeien niet samen , ze botsen. In de ene cultuur is scheten en boeren laten beleefd, in een andere een teken dat men geen opvoeding heeft gehad. Mensen zijn wel evenwaardig maar culturen niet. Bij de Dayaks kappen ze hun vijanden de kop af en eten ze ze op. Men kan bijgevolg de cultuur van de Dayaks nooit gelijk stellen aan om het even welke westerse cultuur . Ze is primitief en duidelijk van een lagere orde.
Daarom is integratie onvoldoende , het moet assimilatie zijn (anders blijven de botsingen). Als men immigreert moet men beseffen dat voortaan assimilatie nodig zal zijn . Men moet uit de oude cultuur treden en toetreden tot de nieuwe . Pas als de geassimileerde mens nog gediscrimineerd wordt kan er volgens mij sprake zijn van racisme (vermits niet alle culturen gelijkwaardig zijn ). Niet alleen ik zeg dat maar ook bijv.een linkse denker als Geert Van Istendael.
Voila, stof genoeg voor nog een paar honderd posts zou ik zeggen.

Primitief is volgens uw oude stamtradities leven en het niet kunnen verdragen dat andere culturen met u samenleven ... we leven niet in een cultuur we leven namelijk in een wereld . Het ideaal dat jij hier verdedigt is dat van een cultureel homogeen Vlaanderen dat bovendien hoe langer hoe meer verdedigd wordt op grond van de zogenaamde superioriteit van de Vlaamse cultuur..., gebaseerd op een mythisch beeld van de universele waarden van het Verlichtingsdenken, dat gemakshalve over het hoofd ziet dat dit geroemde Verlichtingsdenken het cultuurspecifieke, elitaire, misogyne en racistische product was van een bepaalde historische periode die is uitgemond in de Holocaust.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 17:43   #148
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Primitief is volgens uw oude stamtradities leven en het niet kunnen verdragen dat andere culturen met u samenleven ... we leven niet in een cultuur we leven namelijk in een wereld . Het ideaal dat jij hier verdedigt is dat van een cultureel homogeen Vlaanderen dat bovendien hoe langer hoe meer verdedigd wordt op grond van de zogenaamde superioriteit van de Vlaamse cultuur..., gebaseerd op een mythisch beeld van de universele waarden van het Verlichtingsdenken, dat gemakshalve over het hoofd ziet dat dit geroemde Verlichtingsdenken het cultuurspecifieke, elitaire, misogyne en racistische product was van een bepaalde historische periode die is uitgemond in de Holocaust.
ik denk dat we ons gewoon verzetten tegen het gedurig aan ombuigen van onze normen en waarden.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 24 oktober 2010 om 17:44.
Oud 24 oktober 2010, 17:45   #149
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
kus eens mijn *.

Waar niets is is niets te kussen ... BTW was de vraag een beetje te moeilijk dat je zo 'censuur' moet reageren ?
Oud 24 oktober 2010, 17:57   #150
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
ik denk dat we ons gewoon verzetten tegen het gedurig aan ombuigen van onze normen en waarden.

Wat zijn dat , normen en waarden ?

Normen zijn regels over hoe mensen zich in het algemeen moeten gedragen en wat ze juist niet mogen doen. Sommige normen zijn schriftelijk vastgelegd, bijvoorbeeld verkeersregels en een schoolreglement. Voorbeelden van deze normen: Wie groet je en hoe doe je dat? Sta je op voor oudere mensen in de bus? Normen gelden binnen een grote of een kleine groep. Soms gelden ze voor een hele cultuur of voor een heel land. Normen hangen vaak met elkaar samen. Mensen kunnen zich vaak niet goed voorstellen dan andere mensen er heel andere normen op na kunnen houden. Uit dit gebrek aan inlevingsvermogen komen soms grote misverstanden en problemen voort.

Waarden zijn opvattingen van mensen over watzij belangrijk of waardevol vinden. Door middel van de waarden die je hanteert oordeel je over je eigen gedrag en dat van anderen. Voorbeelden van waarden zijn eerlijkheid, openheid, respect voor ouderen , respect voor andere culturen kortom respect voor elkaar hebben.
Oud 24 oktober 2010, 18:11   #151
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waar niets is is niets te kussen ... BTW was de vraag een beetje te moeilijk dat je zo 'censuur' moet reageren ?
neen. ze was zoals vragen of de paus een jood is.

Oud 24 oktober 2010, 18:12   #152
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Normen zijn regels over hoe mensen zich in het algemeen moeten gedragen en wat ze juist niet mogen doen. Sommige normen zijn schriftelijk vastgelegd, bijvoorbeeld verkeersregels en een schoolreglement. Voorbeelden van deze normen: Wie groet je en hoe doe je dat? Sta je op voor oudere mensen in de bus? Normen gelden binnen een grote of een kleine groep. Soms gelden ze voor een hele cultuur of voor een heel land. Normen hangen vaak met elkaar samen. Mensen kunnen zich vaak niet goed voorstellen dan andere mensen er heel andere normen op na kunnen houden. Uit dit gebrek aan inlevingsvermogen komen soms grote misverstanden en problemen voort.

Waarden zijn opvattingen van mensen over watzij belangrijk of waardevol vinden. Door middel van de waarden die je hanteert oordeel je over je eigen gedrag en dat van anderen. Voorbeelden van waarden zijn eerlijkheid, openheid, respect voor ouderen , respect voor andere culturen kortom respect voor elkaar hebben.

D�*t moet u eens aan onze opgedrongen islam-medeburgers gaan uitleggen mijn beste.

Oud 24 oktober 2010, 18:14   #153
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja, da's waar, de moslims kunnen zich echt niet goed voorstellen dat andere mensen er heel andere normen op na houden. Uit dit gebrek aan inlevingspvermogen komen grote misverstanden en problemen voort.
Oud 24 oktober 2010, 19:18   #154
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
D�*t moet u eens aan onze opgedrongen islam-medeburgers gaan uitleggen mijn beste.

Wat zijn dat ... opgedrongen islam medeburgers ??.. Beste kerel , jij gelooft zoals vele van uw lotgenoten in denkbeeldige gemeenschappen die gecreëerd worden door aan bepaalde kenmerken, die van alles kunnen zijn, een bijzondere betekenis te geven .Deze kan je enkel creeeren door opnieuw de holocaust in te voeren .
Oud 24 oktober 2010, 19:19   #155
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ja, da's waar, de moslims kunnen zich echt niet goed voorstellen dat andere mensen er heel andere normen op na houden. Uit dit gebrek aan inlevingspvermogen komen grote misverstanden en problemen voort.

Ja ze verbieden ons om katholieke kruisjes te dragen en ze mogen verdomme zelf met hoofddoeken gaan werken ..??
Oud 24 oktober 2010, 19:21   #156
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
neen. ze was zoals vragen of de paus een jood is.

Eerst verwijt je mij dat ik uw *censuur* schrijfsel niet begrijp , daarna vraag ik meer uitleg en nu dit .... je maakt evenveel kronkels als een slang .
Oud 24 oktober 2010, 19:39   #157
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja ze verbieden ons om katholieke kruisjes te dragen en ze mogen verdomme zelf met hoofddoeken gaan werken ..??
Het spaarvarkentje -> verboten, omwille van lange moslimtenen
Kerstmisstalletjes -> verboten, omwille van lange moslimtenen
Broodje ham in de schoolrefter -> verboten omwille van lange moslimtenen
Schooluitstappen-> niet langer dan 1 dag, en gescheiden -> onder druk van lange moslimtenen
Gescheiden zwemuurtjes, aangepaste geschiedenis biologie etc lessen -> onder druk van lange moslimtenen
...
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 19:48   #158
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Schooluitstappen-> niet langer dan 1 dag, en gescheiden -> onder druk van lange moslimtenen
Gescheiden zwemuurtjes, aangepaste geschiedenis biologie etc lessen -> onder druk van lange moslimtenen
...

Kerstmisstalletjes zijn niet verboden , broodjes ham zijn nog steeds eetbaar op mijn kleintjes hun school , schooluitstappen zijn een week in het 4de en 6de leerjaar en niet gescheiden . zwemlessen zijn niet gescheiden de kleedkamers wel . Hoofddoekjes zijn wel verboden onder druk van lange cultuurracistische tenen . Vlaams belangers zijn im mijn ogen gelijk aan de thaliban en consoorten ze beroven mensen van hun vrijheid en verzuren onze samenleving.
Oud 24 oktober 2010, 19:49   #159
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
...
Wat een dikke zever.
Oud 24 oktober 2010, 20:00   #160
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat een dikke zever.
Eén op de tien Nederlandstalige scholen in Brussel serveert uitsluitend halal.
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4820608012.htm

Citaat:
Kinderen die een spaarrekening openen bij Fortis krijgen een cadeautje: een guitig varkentje, Knorbert genaamd. In de loop der jaren zijn er tienduizenden kinderen blij mee gemaakt. Dat is voorbij.
http://www.nrc.nl/economie/article18...or_moslimklant

Zo gaat dat met de sluipende islamisering.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be