![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorbeeld 1: Jij beweert consequent dat ik en andere 'zionistische agenten' zijn. Halve onwaarheid: Op internetsites wordt er door Joden gelobbyd voor Israël. Dit gebeurt inderdaad, maar dat gebeurt door nog veel meer groeperingen. Feit: Ik sta, in vergelijking met sommige forummers, dichter bij de Israëliërs dan de Palestijnen in het Israëlisch/Palestijns conflict. Jouw verkeerde conclusie: Ik zou Joods/zionistisch zijn en/of betaald worden door de Israëlische overheid. De waarheid is dat ik me al jarenlang interesseer in het conflict en ik vanwege de bestudering ervan van een redelijk pro-Palestina standpunt naar een meer pro-Israël standpunt ben opgeschoven. Voorbeeld 2: Gun beweert dat de Joden de Duitsers een mes in de rug gestoken hebben tijdens de Eerste Wereldoorlog en hun antisemitisme daardoor gerechtvaardigd was. Feit: Het Ottomaanse Rijk en het Duitse Keizerrijk waren bondgenoten in de Eerste Wereldoorlog en streden samen tegen onder meer Groot-Brittannië. Feit: Rijke Joden hebben de Britten gesteund tijdens de Eerste Wereldoorlog. Verkeerde conclusie: De rijke Joden hebben de Duitsers een mes in de rug gestoken. De rijke Joden hebben namelijk de Britten gesteund in hun strijd tegen het Ottomaanse Rijk. Ze wilden het gebied Palestina in bezit zien te krijgen dat destijds daarvan deel uitmaakte.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 25 oktober 2010 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan dus evengoed repliceren dat jij gevangen zit in de pro zionistische judaische indoctrinatie: intimidatie, dubbelspeak, liegen (staat in de Talmoed he), zeer zwaar racisme, uitspelen van de slachtoffer rol, zelfs ten koste van eigen onschuldig joods volk om nog meer macht te bekomen enz. Gij ontkent de macht en invloed van de joodse lobby, de joodse media, de joodse intelligentsia, the legal apparatus, business, het grote geld en ga zo maar door. Waarom dat ontkennen terwijl vooraanstaande joden dit ZELF zeggen en bevestigen en er zelfs fier op zijn. Het is totaal ongeloofwaardig dit te minimaliseren en zelfs weg te wuiven zoals gij doet. Hoe kan je geopolitiek, maatschappelijke ontwikkelingen etc ter dege begrijpen als je al die dingen gewoon wegwuift. Ik vind het eveneens totaal ongehoord er alles aan te doen om dit in de taboesfeer te houden door alsmaar holle verwijten van antisemitisme, complottheorieen, nazi verwijten etc... naar boven te halen. Wat u specifiek betreft: met uw constant aggressief, onmiddellijk en ontkennend optreden op elk maar dan ook elk gemaakt punt maakt u de catharsis enkel maar groter, want de massa is het grondig beu aan het worden. Dus, u wakkert zelf ''antisemitisme'' aan door alles onbespreekbaar te maken en het met bedenkelijke methoden weg te wuiven. Overal zien we inderdaad dat ''men'' dat stilaan beu wordt. Hoe zou dat toch komen? Misschien mogen jullie ook eens wat aan introspectie doen en het moet afgelopen zijn in te spelen op een europees schuldcomplex. Citaat:
Citaat:
Jeezes man.... Honderdduizenden pro israel, pro joodse verenigingen, campagnes, jewisch pride activisten etc.. het is door de overheid zelfs gepromoot. De megafoon is een feit. De Jewish Internet Defense Force is een feit. Citaat:
Citaat:
Wel, ik geef Gun in deze groot gelijk. Ik heb de getuigenissen van Benjamin Freedman ook gehoord. Jij niet dan???? Was Freedman een leugenaar??? Was hij niet vooraanstaand genoeg?? Hij was er zelfs bij in Versailles. Was de Balfour verklaring een uitvindsel?? Waarom moet er zoveel toegedekt blijven? Waarheid vreest geen nieuw onderzoek toch?
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan hebt ge haar posts nog niet echt gelezen merk ik.
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of speelt uw verontwaardiging u enkel parten wanneer de 'juiste' mensen vermoord en verkracht worden door de 'verkeerde' mensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=145438 Europa kan nochthans beter en intelligenter dan meegaan in deze verarmende spiraal van zelfvertering. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 oktober 2010 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Je gaat al zo ver dat je bepaalde uitingen wilt 'bestrijden' en dat je voorwaarden wilt scheppen voor een 'collectief verzet'. Waarom denk je dat een collectief 'bestrijden' en 'verzet' van moslims en niet-moslims mogelijk is? Loop je niet wat hard van stapel als nog niet eens is vastgesteld wat islamofobie eigenlijk is en wie daar mee behept zijn en hoe dat komt? Dat je ook 'de bedreiging van spiritualiteit door o.a. het kapitalisme' en 'de productie van een onderklasse' ziet als medeoorzaken van Islamofobie maakt de discussie al zo gecompliceerd dat hij zinloos is. Ik zag dat dit niet je eerste poging is om hierover te discussiëren. Je begint echter weer net zo warrig als de vorige keer. Als je de zaak zelf niet helder ziet en geen hoofdzaken van bijzaken weet te scheiden is ook deze draad zinloos. Verder ben ik van mening dat een discussie over islamofobie en wat daaraan gedaan kan worden alleen gevoerd kan worden door niet-moslims. Want het gaat om een perceptie van de islam onder niet-moslims waarop een mening van een aantal moslims in een debat helemaal niets aan kan veranderen. Alleen het gedrag van 1,4 miljard moslims wereldwijd en een gunstige kijk op deze 1,4 miljard moslims in de media zou deze perceptie kunnen veranderen. Je verspilt op dit moment je energie en je tegenstanders bereik je niet. Laatst gewijzigd door Piero : 26 oktober 2010 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de eerste keer dat Liberalist & Marie hier één geval van veroordelen. Daarvoor werd eerder energie gestoken in de minimalisatie ervan. En u, keurt u het geweld tegen moslims goed of af en als u het afkeurt, wat gaat u doen om de haatpropaganda die dit geweld legitimeert te stoppen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Een banaal voorbeeld uit de banale populaire volkscultuur:
Het populaire spelletjesprogramma op tv ''Ik hou van Holland'' laat regelmatig onderzoeken uitvoeren onder de Nederlandse bevolking en laat de deelnemers dan daarover vragen beantwoorden. Op de vraag: ''Wie zou je het liefst een dag op je (kleine) kinderen laten passen als je gebruikelijke oppas niet kan?'' waren de mogelijke antwoorden: 1. Andries Knevel: keurige, fatsoenlijke, degelijke tv-presentator van protestantse (gereformeerde) huize, EO; 2. Bassie: de clown van het duo Bassie en Adriaan, zeer populair in de jaren tachtig en negentig. Relgie onbekend, waarschijnlijk katholiek; 3. Ali B: Rapper, moslim van Marokkaanse huize.; 4. Gordon: populaire zanger, maakt deel uit van de Toppers, bekend biseksueel. Religie niet bekend. De Nederlandse bevolking koos: 1. Ali B, moslim, marokkaanse achtergrond, rapper met 53% 2. Gordon, 32% 3. Andries Knevel 12% 4. Bassie 3% Ik denk dat de burger genoeg onderscheidingsvermogen heeft om het kaf van het koren te scheiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() For the record.
Opnieuw is aangetoond dat onderbouwde commentaar, kritiek op talmoed, jodendom, niet mag noch kan. Het staat in schril contrast met de honderden antimoslimdraden, haatslogans jegens moslims, de Koran, de profeet op dit forum. Dat kan allemaal zonder 1 enkel probleem. Dit wil toch wel wat zeggen idd.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 26 oktober 2010 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, je barst zelf van de subjectiviteit..personen die worden vermoord in conflictgebieden zijn slachtoffers van oorlogsmisdaden, niet van racisme.. Welke genocide tegen moslims is er sinds de 19de eeuw aan de gang ? Welke zijde heeft de westerse navo gekozen in het Bosnië conflict ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Dat was geen vraag, gewoon een vaststelling.
Ik heb al eerder gezien dat ge zeer selectief leest.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |