![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommigen verlaten het forum voorgoed, anderen trekken zich regelmatig voor langere tijd terug, nog anderen verkiezen K&K...
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van sommigen bestaat het volledige oevre hier op dit forum uit provocatie en spam, waardoor elke normale discussie onmogelijk wordt . Volgens het reglement is de bestraffing hiervoor : permban. Doch er wordt helemaal niet ingegrepen, waardoor velen inderdaad het forum verlaten of zich beperken tot k&k. Het forum was daardoor totaal aan het verzanden, in dergelijke mate zelfs dat de moderatie (uit bloedarmoede) een aantal definitief gebanden heeft teruggehaald (sommigen naar mijn mening niet om hun kwaliteiten maar gewoon omwille van hun volume aan posts en hun permanente aanwezigheid , maar soit. ![]() Ik heb ondertussen zelf het initiatief genomen om een rits forumleden op mijn negeerlijst te zetten , zo wordt de grootste idiotie gefilterd en hoef ik er zelfs niet meer mee geconfronteerd te worden. Het is waar wat Firestone zegt : veelal worden de verkeerden aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() Niemand belet degenen die zich beklagen over de moderatie zich aan te melden als vrijwilliger om een handje mee te helpen en één en ander te verbeteren...
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens : als ze dat niet uit zichzelf kunnen zien ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 2 december 2010 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo makkelijk is het nu ook weer niet. Je moet mij vijf keer een veirpunter aansmeren. Maar ik vind het al best dat je mij zoveel eer niet wil aandoen. ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() En hup jongens, duwen maar op die driehoekjes aub.
Het duivenkot een beetje proper houden... |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Niets is heilig.
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#151 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....97#post5142997 |
|
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft ondertussen de vraag: waarom wordt er zoveel stennis gemaakt over dat driehoekjesdrukken, als dit forum toch maar een spel is? Als het niet mogelijk is om persoonlijk beledigd te worden door een virtueel personage dat iets zegt tegen jouw virtueel personage, hoe kan een virtuele straf van dat virtueel personage door de virtuele forumrechters dan zoveel ophef veroorzaken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() ik geloof dat ik enkel anna list en jazeker via het driehoekje heb aangegeven ooit... je moet het dan ook niet te bont maken hé. Trop is teveel... anders gebruik ik dat middel niet ik wijs andere forummers liever op hun fouten; meestal helpt dat al. Je hebt natuurlijk altijd heethoofden...
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Gezien je keuze van formuleren ga ik er even van uit dat je het voornamelijk tegen mij hebt: Om te beginnen maak ik geen stennis over het driehoekjesdrukken, net zoals over het provoceren en het emotioneel reageren op provocaties. Ik beschouw het als een gegeven. Maar zoals ik al eerder zei, ik heb er wèl een mening over en ik vind het allemaal behoorlijk kinderachtig. Degene die zich op dit forum begeeft weet vantevoren dat hij/zij te maken krijgt met meningen die niet van haar/hemzelf zijn en vaak tegengesteld zijn aan wat men zelf vindt. Op dit forum zijn dus ook extreme meningen aanwezig. Des te beter zou ik zeggen. Keuvelen onder gelijkgestemden levert geen interessante discussies op en 'middenmeningen' zijn het vaak snel eens. Ik ben daarin geïnteresseerd. De discussies die ik voer met mensen hebben als doel erachter te komen op welke verschillende wijzen tegen de maatschappij of actuele situaties wordt aangekeken. Het uitwisselen van argumenten is soms bedoeld om anderen te overtuigen, soms om een mening van een ander duidelijker naar voren te krijgen en soms om overtuigd te worden. Ik wil er namelijk ook van leren. Zo'n discussie is ook een spel, dat ben ik met je eens. Het is zeer bevredigend om met elkaar op het scherpst van de snede te discussieren, vliegen af te vangen op argumenten, plaagstoten uit te delen en te ontvangen etc. Grote vreugde als mijn discussiepartner het spel blijkt te beheersen. Van mij mag het er best stevig aan toe gaan tijdens zo'n discussie. Als je weleens hooglopende discussies tussen hoogleraren of polemieken tussen schrijvers hebt beluisterd weet je ook dat het 'waanzin' en 'idiotie' niet van de lucht is. Zij gebruiken het om hun discussies te kruiden en van mij mag dat hier ook. Provocaties, venijnige reacties op provocaties en het drukken op driehoekjes om iemand verbannen te krijgen vind ik kinderachtig èn spelbederf. Het is allemaal zo makkelijk om iemand te provoceren of te wachten tot iemand uit de bocht vliegt om vervolgens de overtreding te melden. Man, als ik bij jou op de juiste knopjes druk krijg ik zelfs jou over de rooie. Wat win ik daarbij? Er zijn hier mensen die zo overtuigd zijn van hun eigen Grote Gelijk dat ze geen tegengestelde mening dulden en degene die ze uit het liefst zo snel mogelijk verbannen zien. Kunnen ze lekker hun Grote Gelijk delen met gelijkgestemden. Maar ze vergeten dat dit forum ooit bedoeld is om te discussieren met degenen met wie je het niet eens bent. Behalve voor reclame en spam heb ik het driehoekje in de vijf jaar dat ik hier actief ben nog nooit gebruikt. Scheldpartijen en beledigingen aan mijn adres meld ik niet en laat ik liever staan. Het zegt meer over de onmacht van mijn discussiepartner dan over mij. Ik kan mij voorstellen dat mensen dáár anders over denken. Niet iedereen slikt beledigingen even makkelijk. Maar laten we nu gewoon het driehoekje gebruiken waarvoor het bedoeld is - het melden van flagrante schendingen van het forumreglement, en niet als oneiglijk wapen. Want als je dit als spel ziet: Het doel van het spel is een discussie te winnen op argumenten. Niet om je tegenstander het veld uitgestuurd te krijgen, dan heb je namelijk geen van tweeën gewonnen. |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |