![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() Is altijd grappig, veel vlamingen kijken niet naar FR TV want ze vinden dat ze daar te veel en te snel "lullen". Vlamingen zijn zo niet geïnteresseerd in inhoud, wel in krachtige one liners die vervliegen zodra het programma gedaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dankuwel ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme antwoordt op die vragen. Wat begrijpt u niet van bovenstaande zinnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was toch geen debat hé.
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
Onbegrijpelijk dat ze eerst een tiental minuten dikke De Wever laten los kritiseren, dan 20 minuten een soort wansmakelijk "debat" over hoe slecht het allemaal is en wiens schuld het is organiseren en dan 5 minuten de premier aan het woord laten om deze nog 6 keer te onderbreken met nonsens. En ALS hij niet wil ingaan op nog maar eens een frontale aanval op zijn regering (door de media dan? De Media hé... de mensen die de rest van het volk moeten UITLEGGEN hoe het zit) dan gaat De Vadder het maar gaan zoeken in pretentieuze technieken als "ik ben weg hé premier"... "ik ben weg hé". Waarom zetten ze niet gewoon De Wever tegenover Leterme met een paar bekende koppen en misschien een paar experten en geven dat boeletje de volle 40 minuten? Te moeilijk? Of juist te gemakkelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Partijlid
|
![]() Wanneer hebt ge hier een studie voor uitgevoerd, of lult ge wat uit uw nek?
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kon zijn vraag hergeformuleerd hebben na de uitspraak van leterme en gezegd hebben, je hebt wel niet geantwoord op mijn vraag, hoe moet ik die formuleren opdat je zou antwoorden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was monoloog vanuit de journalist zijn oogpunt, en Leterme islekker koel gebleven, moest zich toch niet belachelijk maken voor TV door te beginnen hakkelen of zo.
Ik zou daar dus op gereageerd hebben, en gevraagd hebben of hij last had van zijn maandstonden of iets gelijkwaardigs voor mannen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vadder is dan nog iemand die zelf graag in de belangstelling staat en constant iedere politicus onderbreekt. Langs de andere kant weet Leterme dat en kon ook hij dit beter hebben aangepakt. Maar voor mij is het format van de 7e dag gewoon fout. Dit onderwerp mocht gerust een uur besproken worden, met degelijke gesprekken en argumenten door iedereen. Maar dat is dus niet meer de opdracht van de openbare zender, het moet flitsend, amusant en vooral geestonderdrukkend zijn. Stel je voor dat er eens iemand kritisch begint te denken zeg.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Veel plezier ermee ![]()
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
Dat Leterme op voorhand wist hoe het ging lopen zou ik niet van uit gaan. Volgens mij hebben ze gewoon gevraagd van wil U ook even komen spreken. Dat ze hem na 30 minuten kritiek op zijn regering gingen zetten dat hebben ze volgens mij niet zo gezegd. Dat hij trouwens wat minder rap is met one liners dan een De Wever weten we ook al; hij waarschijnlijk ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Leterme moest gevraagd hebben aan Devadder of hij daar werkelijk voor betaald werd voor zo'n puberaal gedrag bij de openbaren omroep ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Wel leuk dat jij zo kan lachen met Uw trol-zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Lachen?
Ik ben een gefrustreerde verzuurde Vlaming diue hier zijn gif komt spuien. ![]()
![]() |
#156 | |
|
![]() Die smiley was niet nodig... ik weet dat wel. Maar probeer in die hoedanigheid misschien ook eens meer dan 2 zinnetjes te schrijven. Probeer misschien ook eens de Nederlandstalige term "België" te gebruiken... zal al veel helpen denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
la belgique is een franstalige constructie , daarom dat ik de nederlandstalige term nooit gebruik. Dat de constructie verouderd, scheef en ondemocratisch is, maakt dat ik me er zo heftig zal tegen verzetten. Als is dit maar met onnozele posts op dit forum. Beter dat dan maagzuur.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, ik ben geen fan van IdV. Nooit geweest, maar dat doet mijn ogen niet dicht voor het onweerlegbaar feit dat Leterme zich er wel heel goedkoop vanaf maakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() De enige commentaar die ik op dat beide debatten uit de zevende dag heb is dat het nog slechter is dan het gekibbel in een kleuterklas , zonder inhoud , en dat iedereen over zwarte piet heeft en eigelijk het zelfde doet .NOOIT iets oplossen
|
![]() |
![]() |