![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat niet alleen , een kerk die pedofielen beschermt en onderdak geeft kan ik niet waarderen en treft ergens wel mee de schuld . Het beeld dat ze van zichzelf naar de buitenwereld sturen is alles behalve . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergeten waarom we massaal op straat kwamen en Connerotte schreeuwde?
Pissen tegen de wind.
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt er meer op dat wij ondergezeken worden door heel de machtsstructuur .... blijkbaar kan het zo maar dat ze in dit pokkeland onze kinderen verkrachten ?? Maar ja , er zijn belangrijke dingen aan de hand zeker ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WTF man .... de broeders van liefde !! Ik vraag me af wanneer we eens zo een pedokloot achter de tralies zien gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Staatssecretaris
|
![]() Is het niet gewoon gemakkelijker tralies te boren aan alle kloosters en kerken? Er zal hier en daar wel een onschuldige worden ingesloten maar tsja ... het is minder erg als wat ze onschuldigen hebben aangedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementslid
|
![]() Na het 'gouden lam' massaal te zijn gaan aanbidden is; wat hier te lezen valt gewoon om te kotsen, braken of over te geven.
Met zulke mentaliteit zullen we beslist niet uit deze moderne decadentie geraken. Liefde, begrip en goede wil, zijn peilers die hier veel te weinig aan bod komen. Overvloed aan haat corruptie en bedrog zijn tekenen van een zieke samenleving. Ik wens jullie allemaal nog een heel slechte dag toe: ééntje zoals jullie er van houden hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben akkoord dat de vieze pastoors in den bak moeten zitten maar uw algemene afkeer ligt er nogal dik op. Je moet toch wel een positieve ervaring gehad hebben met de kerk of ben je een late 80'er?
![]() |
![]() |
#152 |
Burger
|
![]() Het gaat hier wederom om een probleem dat zich in de mens geworteld heeft, je merkt dat je een afwijking hebt en je geeft eraan toe, ipv van jezelf ervan af te keren, aangezien je de twee in je hebt.
Verder moet je vanaf je dit ontdekt de verleiding uit de weg blijven en dus zorgen dat het probleem dat je hebt opgemerkt zich niet meer kan tonen. Indien je er zelf niet meer mee overweg kan, dien je zelf de nodige stappen tot verdere genezing te nemen, psychiaters en dokters. En dit schaamteloos, je hebt het zie het onder ogen er bestaat dokters geheim, no prob. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de kloosters, seminaries, internaten, scholen... hanteerde men daarom ook de oude regel "semper tres".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alhoewel alles kan: ik ervaar echter wel enige moeite met het begrip; hoe één gezond iemand, plotseling seksuele drift/zin zou kunnen voelen voor een piepjonge soortgenoten van de zelfde aard. Perversiteit binnen de Kerk? het kan ja , uiteraard.. maar, het is wel ongehoord. Volgens mij is de best aanneembare verantwoorde stelling : 'chacun pour soi et Dieu pour tous'. Egoïsme en gebrek aan bijstand aan mensen in nood. M'enfout-isme, tot en met. - 'God' zal de zijnen wel herkennen. de 'RKK' pedofielen zijn slachtoffers van onze kunstmatige samenleving en dienen geholpen te worden in plaats van in de (ten andere: overlopende...) gevangenissen te belanden. Tenandere: de echte boosdoeners weten zich wel van nare toestanden te mijden!! De Katholieke religie en hun dienaren, zijn niet de vijand van de Westerse samenleving/ (beschaving). De aanrander is wel gekend en dient kordaat en massaal aangepakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ge gaat er dus vanuit dat die mens zo ziek is vanaf zijn geboorte, of wat? Denk je niet dat dat gebeurt, in de loop van zijn leven? Voor de rest zie mijn vorig schrijven, behandeling is vereist. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 27 januari 2011 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Wat is dat toch in die katholieke kerk?
Ik begrijp dat toch allemaal niet. Nu is er alweer een schandaal uitgebroken in Spanje sinds de tijd van Franco over nonnen en pastoors die kinderen wegenamen bij pasbevallen vrouwen , die kinderen voor grof geld verkochten aan kinderloze echtparen en aan de bevallen moeders vertelden dat hun kind was gestorven. Het zou gaan om naar schatting 300.000 kinderen die verkocht werden aan 2000-5000 € per het kind (naar onze munt omgerekend). Begrijpe wie begrijpen kan. Laatst gewijzigd door system : 27 januari 2011 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zieke toestanden idd ... hier een link over deze zaak . http://hubpages.com/hub/Spains-Stolen-Babies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Volgens deze link zou het al om 600.000 kinderen kunnen gaan .
|
![]() |
![]() |