Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2011, 11:59   #141
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
nee ik voel mij niet superieur aan een thai,ik behandel hen zoals ik zelf behandeld wil worden,nee ik wil geen stemrecht,de taal ben ik aan het leren wat van uw lieverdjes niet kan gezegd worden,waarom moet ik op een thai forum gaan praten ,ik ben hun gast en heb geen commentaat te geven,ontzeg jij mij uit uw alwetendheid het recht op een vlaams forum?belgen arrogant ,dat klopt helemaal,maar vlamingen zijn overal geliefd omdat ze bescheiden en niet veeleisend zijn ,zo genoeg antwoorden kalikles?
Hier zien we duidelijk de hypocrisie:

Vlamingen zijn overal geliefd omdat ze bescheiden en niet veeleisend zijn, tja………
Het grote verschil met uw geïntrigeerde is dat ik alles zelf betaal hier en niet profiteer van de staat.
De Thaise taal ben ik aan het leren wat van uw lieverdjes niet kan gezegd worden.

Een Vlaams-eigenbelanger in Thailand:

Werkende geïntegreerde vreemdelingen in België blijken dus niet te bestaan, allen profiteurs!

Belgen vinden meestal dat vreemdelingen zich niet of slecht integreren!
Marokkanen of Turken met een Vlaamse vriendin vinden ze afschuwelijk.
Een Vlaming met een Thaise vriendin is minder erg, het is ontwikkelingshulp.
Ouderdom verschil is plots normaal?
De taal leren van de mooie jonge vriendin is plots geen probleem maar een plezier?
Heel Vlaanderen is jaloers op zijn Thaise vriendin, Vlamingen moeten nu ook Thais leren??
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 12:05   #142
corse
Banneling

Standaard

Er zijn 2 soorten mannen Louis:

1. Mannen die met hun verstand denken.
2. Mannen die met hun lul denken.
Oud 20 januari 2011, 13:44   #143
louis1949
Banneling

Standaard

leer lezen,die vriendin is mijn vriendin wat heeft dat met ontwikkelingshulp te maken,het geld dat ik hier verteer zijn veel thai blij mee betweter,en corse hoe weet jij met welk van de twee ik denk,een glazen bol?toch raar he een vlaams belanger die tussen vreemde, tussen haakjes,gaat wonen,die kunnen volgens julie geen bruin kleurtje zien en waar heb ik geschreven dat ik het afschuwelijk vind een turk met een vlaamse?hoe zou da nu toch komen dat ik van moslims niet wil weten en thais en andere aziaten wel ,ze zien pertang even bruin,tussen haakskes het enige krapuul waar ze hier ook problemen mee hebben is in het zuiden driemaal raden , ja moslims
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 13:49   #144
louis1949
Banneling

Standaard

corse als jij of uw zoon als je die hebt ooit verliefd zou worden op een marrokaanse wens ik je veel geluk je zal snel weten hoe geintigreerd ze zijn en nie alleen de extremisten, ALLEMAAL
Oud 20 januari 2011, 15:31   #145
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
leer lezen,die vriendin is mijn vriendin wat heeft dat met ontwikkelingshulp te maken,het geld dat ik hier verteer zijn veel thai blij mee betweter,en corse hoe weet jij met welk van de twee ik denk,een glazen bol?toch raar he een vlaams belanger die tussen vreemde, tussen haakjes,gaat wonen,die kunnen volgens julie geen bruin kleurtje zien en waar heb ik geschreven dat ik het afschuwelijk vind een turk met een vlaamse?hoe zou da nu toch komen dat ik van moslims niet wil weten en thais en andere aziaten wel ,ze zien pertang even bruin,tussen haakskes het enige krapuul waar ze hier ook problemen mee hebben is in het zuiden driemaal raden , ja moslims
ik woon hier pas 5 maanden dus de taal daar ben ik mee bezig maar met mijn mooie vriendin ben ik ik al geweldig geintegreerd,en het grote verschil met uw geintrigeerden is dat dat ik alles zelf betaal hier en niet profiteer van de staat,en het is een vorm van ontwikkelingshulp,veel beter dan aan de ngo s te geven om hun ceo te betalen en rond te crossen in dure jeeps doei jaloezigaards

het is een vorm van ontwikkelingshulp

Tja.............
Oud 20 januari 2011, 15:35   #146
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
ik woon hier pas 5 maanden dus de taal daar ben ik mee bezig maar met mijn mooie vriendin ben ik ik al geweldig geintegreerd,en het grote verschil met uw geintrigeerden is dat dat ik alles zelf betaal hier en niet profiteer van de staat,en het is een vorm van ontwikkelingshulp,veel beter dan aan de ngo s te geven om hun ceo te betalen en rond te crossen in dure jeeps doei jaloezigaards

Tja.............
Alzheimer ook al, tja..... dan is alles vergeven en vergeten!
Oud 20 januari 2011, 23:34   #147
den dinges
Banneling

Standaard

[quote=Another Jack;5240082]Maar eigenlijk moet ik u teleurstellen, ik ben geen beroepsvrijwilliger maar reservist.
Ons hopeloos verouderd speelgoed, gemaakt in een hopeloos verouderde fabriek lijkt nochtans in trek, de Fransen gaan weer massaal verouderd materiaal aankopen.
Ik vrees dus dat u slecht gëinformeerd bent.

Uitmuntende dienstplichtigen werden trouwens aangezet om te testen voor KROO of KRO...
Zou het kunnen dat u zelfs als dienstplichtige van weinig waarde was?[/QUOTE]

Je hebt hier al eens gezegd dat je reservist bent. Ik maak eruit op dat je niet de moed hebt je passie voor het leger volledig te beleven.
En een " slechte " dienstplichtige was ik inderdaad. Ik heb daar echt mijn slechts gedaan. Ik mag hopen dat ik een hele slechte dienstplichtige was.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 23:39   #148
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn 2 soorten mannen Louis:

1. Mannen die met hun verstand denken.
2. Mannen die met hun lul denken.
3 mannen die afgunstig zijn. Gij precies Corse
Oud 20 januari 2011, 23:42   #149
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat je niet opjagen door die kerel.
Oud 21 januari 2011, 03:12   #150
louis1949
Banneling

Standaard

neen wat zever verkopen op een forum dat is meer steun aan een ontwikkelingsland dan uw geld te verteren in een ontwikkelingsland en dan nog wat mensen beschuldigen van hoerenloper te zijn,met andere woorden gij beschouwd iedere thaise vrouw als hoer, van een veralgemening gesproken,maar dat zijn we gewoon ,iedere vlaams belanger is immers ook slecht he corse?zo n eikel zijn als jij is dat te genezen?
Oud 21 januari 2011, 10:27   #151
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
neen wat zever verkopen op een forum dat is meer steun aan een ontwikkelingsland dan uw geld te verteren in een ontwikkelingsland en dan nog wat mensen beschuldigen van hoerenloper te zijn,met andere woorden gij beschouwd iedere thaise vrouw als hoer, van een veralgemening gesproken,maar dat zijn we gewoon ,iedere vlaams belanger is immers ook slecht he corse?zo n eikel zijn als jij is dat te genezen?
Gij moet een Thaise vrouw hebben hé kerel, ik niet, Belgische vrouwen zijn blijkbaar niet goed genoeg, ze hebben die Alzheimer snel door, dat brengt uiteraard beperkingen mee.
Dat is weer het voordeel van verschillende taal, uw vrouw verstaat u niet genoeg en heeft geen erg in dat Alzheimer probleem.

Waarom geen muur rond Europa?

In bepaalde gevallen is het interessant, zoals bij Louis hier, met een Belgische Alzheimer vrouw was er toch meer begrip!
Oud 21 januari 2011, 10:34   #152
louis1949
Banneling

Standaard

ik heb 30 jaar een vlaamse vrouw gehad PALJAS alleen is ze overleden
Oud 21 januari 2011, 10:35   #153
louis1949
Banneling

Standaard

en dat ge alle thaise vrouwen als hoeren beschouwd geen antwoord?
Oud 21 januari 2011, 11:35   #154
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Een hoer is een vrouw die betaald wordt voor seks.
Niet alle Thaise vrouwen worden uiteraard betaald voor seks.
Thailand staat gekend in Europa voor Prostitutie en pedofilie!
Dit ontkennen is dom of stoelt op onwetendheid.
Oud 21 januari 2011, 23:12   #155
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij moet een Thaise vrouw hebben hé kerel, ik niet, Belgische vrouwen zijn blijkbaar niet goed genoeg, ze hebben die Alzheimer snel door, dat brengt uiteraard beperkingen mee.
Dat is weer het voordeel van verschillende taal, uw vrouw verstaat u niet genoeg en heeft geen erg in dat Alzheimer probleem.
Waarom geen muur rond Europa?

In bepaalde gevallen is het interessant, zoals bij Louis hier, met een Belgische Alzheimer vrouw was er toch meer begrip!
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat jij zo een lage beledigingen naar het hoofd van de eerste de beste forummer zou slingeren, die het ongeluk heeft niet 100 % in de smaak te vallen bij jou...
Heeft ook allemaal niets met mijn fameuze muur te maken, hé corse...
Oud 21 januari 2011, 23:23   #156
den dinges
Banneling

Standaard

Waarom geen muur rond Europa ?
Enige bedenkingen :
- Kan men aannemen dat illegale immigranten hopeloze mensen zijn ? Ja, dat mag men aannemen
- Kan men aannemen dat hopeloze mensen in staat zijn misdaden te plegen om aan eten/geld te geraken ? Ja , dat mag men aannemen
- Kan men aannemen dat illegale immigranten hier misdaden gaan plegen om te overleven ? ja, dat kan men aannemen.
- Kan men aannemen dat de meeste mensen hier s'nachts hun deur op slot doen om dieven en andere ongewenste gasten buiten te houden ? Ja, dat kan men aannemen
-Kan men aannemen dat een omheining, rond een domein, dezelfde functie heeft als een gesloten deur ? Ja, dat kan men aannemen
- Kan men aannemen dat een muur rond Europa exact dezelfde functie heeft als zo een omheining ? ja, natuurlijk kan men dat aannemen...
Oud 21 januari 2011, 23:50   #157
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat jij zo een lage beledigingen naar het hoofd van de eerste de beste forummer zou slingeren, die het ongeluk heeft niet 100 % in de smaak te vallen bij jou...
Pro Vrije Wapendracht heeft ook niets met de muur te maken maar ja.......
Oud 21 januari 2011, 23:54   #158
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hij zal zichzelf wel kunnen verdedigen zeker, tenzij het uwe papa is?
Oud 21 januari 2011, 23:56   #159
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donzigschaap Bekijk bericht
Ben het hier grotendeels mee eens, hoor. Ik rekende Pakistan er trouwens maar meteen bij vanwege de drones. Zou me niet verbazen als zij de volgende op het lijstje zijn.
Iran, Pakistan, Noord Korea, Venezuela , Lybië, Brazilië en mogelijk ook Indonesië zijn de volgende.

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 januari 2011 om 23:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 23:57   #160
corse
Banneling

Standaard

Mooi antwoord dacht ik:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949

Antwoord Corse:

Een hoer is een vrouw die betaald wordt voor seks.
Niet alle Thaise vrouwen worden uiteraard betaald voor seks.
Thailand staat gekend in Europa voor Prostitutie en pedofilie!
Dit ontkennen is dom of stoelt op onwetendheid.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be