![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang men de linkse multiculpromotors de mogelijkheid laat om het VB in een cordon te stoppen kan men beter voor een andere partij stemmen en daar exact dezelfde eisen stellen! Wat velen nu doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Een concreet voorbeeld: In 't nieuws zei die vrouw dat de grote moskee in Oostende niets te verbergen heeft. Ze VERZWEGEN dat die imam daar een radicale moslim is. Om dat te weten had ik Vlaams belang nodig. Bovendien had Oostende al een moskee. Zeiden ze ook niet in 't nieuws dat dit de tweede moskee is. Ook hiervoor had ik Vlaams belang nodig, ik woon namelijk niet in Oostende. Een stem voor Vlaams belang heeft in mijn ogen dus wél zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vernam ik dat imam Nordin Taouil kwam als gastspreker. (daarvoor had ik het VB niet nodig) Er werd helemaal niet verzwegen dat er al een moskee was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft u ook iets zinnigs en ter zake toe te voegen aan dit forum ?
Het komt mij voor dat u of een gepensioneerde leraar Nederlands bent of een muggenzifter van het zwaarste soort. Fouten zullen altijd wel geschreven worden. Zelfs op onze nationale zenders. Maar ik vrees dat uw welwillende poging tot correct schrijf-gedrag eerder kwaad bloed zet bij de mede-forummers. Dit is een politiek forum. Geen Tien voor taal spelletje. Ik vind u eigenlijk een vrij irritant persoon, welke geen enkele zinnige bijdrage tot deze discussiegroep levert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() In het nieuws werd wel degelijk verzwegen dat het al de tweede moskee was. En ook over die radicale imam werd met geen woord gerept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere; Nordin Taouil was er als gastspreker. Dit werd in het nieuws zo gezegd; dat staat ook zo op de site van het VB en jij maakt daar van : Ze VERZWEGEN dat die imam daar een radicale moslim is.De imam daar is niet Nordin Taouil, in de veronderstelling dat je hem bedoeld met die radicale imam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhoudelijk weer zeer sterk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stuur ze allen naar waar globalmedia woont. Eens zien wat het wereldrecord verhuizen wordt... I guess globalmedia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al bij de eerste zinnen, hoor je dat er al een moskee was. Ja, die vrouw zei dat ze niets te verbergen hebben. Iedereen was welkom; mocht komen kijken. Volgens het VB, alsof die de waarheid in pacht hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat die gast die de mensen stond op te jutten aan de poort van het Antwerpse atheneum ivm met zijn kopvodden-eisen? En lopen er nu al genoeg moslims rond in Oostende om die twee mosks te vullen, of verwacht men er gewoon nog een pak bij in het kort? Daar zitten de inwoners waarschijnlijk echt op te wachten! Dat men daar niets te verbergen heeft tijdens de openingsdag zal wel. En nadien? Laatst gewijzigd door andev : 22 januari 2011 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |