Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2011, 19:26   #141
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
oei een grote moskee!!!!!
rennen voor je leven!!
Neen hoor: wereldkundig maken zodat er nog veel moslims zich in Oostende komen vestigen! Ze zitten daar echt te wachten op die verrijking!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 19:30   #142
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
betaald met privé-geld, dan is het allemaal goed voor mij.
Neen, dan is het nog niet goed! Indien sommige rijke olielanden hun oliedollars gebruiken om hier hun islam nog wat rapper uit te spreiden moeten we daar echt niet blij over zijn!
Oud 20 januari 2011, 19:58   #143
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Uit het 70-puntenplan van 1996
onder
DE TERUGKEER BESPOEDIGEN

52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN
Eén van de middelen om de terugkeer aan te moedigen, is het heffen van een belasting op de tewerkstelling van niet-Europese vreemdelingen. Deze belasting is een eerlijke en verantwoorde belasting die betaald dient te worden door de werkgevers die niet-Europese vreemdelingen tewerkstellen ten nadele van Vlaamse werkzoekenden. De belasting moet onder andere de kosten helpen dekken van de werkloosheidsvergoedingen van Vlaamse werkzoekenden en hun eventuele herscholing. In plaats van de werkgevers te belonen voor het tewerkstellen van vreemdelingen, dient een nieuwe wet en de aanpassing of afschaffing van wetten die de toepassing van dit principe in de weg staan, er voor te zorgen dat werkgevers die vreemdelingen tewerkstellen fiscaal nadeel ondervinden. Via deze belasting worden deze werkgevers verplicht een inspanning te leveren om de hoge kost van de meer dan 500.000 volledig uitkeringsgerechtigde werklozen in dit land mee te helpen dragen en worden zij aangemoedigd om werklozen van ons eigen volk aan te nemen in plaats van vreemdelingen. Deze belasting is ook van toepassing op bedrijven die met onderaannemers werken die vreemdelingen tewerkstellen.

en verder

55. VERPLICHTE TERUGKEER NA VIJF MAANDEN WERKLOOSHEID

Het spreekt voor zich dat de terugkeerpolitiek in eerste instantie zal gericht zijn op de werkloze vreemdelingen. Niet-Europese vreemdelingen keren verplicht terug naar hun land van herkomst na vijf maanden werkloosheid. Artikel 9 van de Europese Conventie over het Wettelijke Statuut van de Gastarbeiders van 24 november 1977 voorziet de mogelijkheid om vreemdelingen die langer dan vijf maanden werkloos zijn, terug te zenden naar hun land van herkomst. Conform dit artikel pleit het Vlaams Blok voor de verplichte terugkeer van de gastarbeider na vijf maanden werkloosheid.

69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN

Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen.

70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN

Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven.
Ja, en? Er zijn wel meer landen waar je pas welkom bent als je werk hebt en in je eigen onderhoud kunt voorzien dacht ik? Ik lees nergens "alle vreemdelingen buiten"! Canada, Australië ea, is het daar ook niet zo? Of liever je komt er niet binnen als je aan die voorwaarden niet voldoet, wat nog veel beter is dan ze achteraf moeten buitenkrijgen! Die uitzendingen niet gevolgd onlangs waar de Australische douane nieuwkomers/"toeristen" aan een grondig onderzoek onderwerp, niet kunnen bewijzen wat hierboven staat is gewoon het vliegtuig terug op!
Oud 20 januari 2011, 20:00   #144
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Dit is juist het bewijs dat stemmen op het VB geen enkele zin heeft zal je bedoelen.
Zolang men de linkse multiculpromotors de mogelijkheid laat om het VB in een cordon te stoppen kan men beter voor een andere partij stemmen en daar exact dezelfde eisen stellen! Wat velen nu doen.
Oud 20 januari 2011, 20:04   #145
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En was dat anno 300 abnormaal misschien?
Is het niet zo dat men in die landen nog wel eens jonge meisjes "uithuwelijkt" aan bijna-grijsaards?
Oud 20 januari 2011, 23:37   #146
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit is juist het bewijs dat stemmen op het VB geen enkele zin heeft zal je bedoelen.
Een concreet voorbeeld: In 't nieuws zei die vrouw dat de grote moskee in Oostende niets te verbergen heeft. Ze VERZWEGEN dat die imam daar een radicale moslim is. Om dat te weten had ik Vlaams belang nodig. Bovendien had Oostende al een moskee. Zeiden ze ook niet in 't nieuws dat dit de tweede moskee is. Ook hiervoor had ik Vlaams belang nodig, ik woon namelijk niet in Oostende. Een stem voor Vlaams belang heeft in mijn ogen dus wél zin.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2011, 23:43   #147
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
En was dat anno 300 abnormaal misschien?
Dat weet ik niet. In België is het in ieder geval onwettig. Hier en nu moet je 18 zijn. Vraag is of jonge moslimas die een voorbeeld nemen aan hun profeet kunnen wachten tot ze 18 zijn.
Oud 21 januari 2011, 09:09   #148
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Een concreet voorbeeld: In 't nieuws zei die vrouw dat de grote moskee in Oostende niets te verbergen heeft. Ze VERZWEGEN dat die imam daar een radicale moslim is. Om dat te weten had ik Vlaams belang nodig. Bovendien had Oostende al een moskee. Zeiden ze ook niet in 't nieuws dat dit de tweede moskee is. Ook hiervoor had ik Vlaams belang nodig, ik woon namelijk niet in Oostende. Een stem voor Vlaams belang heeft in mijn ogen dus wél zin.
Wie is die radicale imam?
Ik vernam ik dat imam Nordin Taouil kwam als gastspreker. (daarvoor had ik het VB niet nodig)
Er werd helemaal niet verzwegen dat er al een moskee was.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 09:34   #149
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Spellingchecker Bekijk bericht
bekommert*
Heeft u ook iets zinnigs en ter zake toe te voegen aan dit forum ?
Het komt mij voor dat u of een gepensioneerde leraar Nederlands bent of een muggenzifter van het zwaarste soort.
Fouten zullen altijd wel geschreven worden. Zelfs op onze nationale zenders.
Maar ik vrees dat uw welwillende poging tot correct schrijf-gedrag eerder kwaad bloed zet bij de mede-forummers.
Dit is een politiek forum. Geen Tien voor taal spelletje.
Ik vind u eigenlijk een vrij irritant persoon, welke geen enkele zinnige bijdrage tot deze discussiegroep levert.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 22:19   #150
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik vernam ik dat imam Nordin Taouil kwam als gastspreker. (daarvoor had ik het VB niet nodig)
In het nieuws werd wel degelijk verzwegen dat het al de tweede moskee was. En ook over die radicale imam werd met geen woord gerept.
Oud 21 januari 2011, 22:26   #151
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In het nieuws werd wel degelijk verzwegen dat het al de tweede moskee was. En ook over die radicale imam werd met geen woord gerept.
Dan heb jij niet goed opgelet.
Ten andere; Nordin Taouil was er als gastspreker. Dit werd in het nieuws zo gezegd; dat staat ook zo op de site van het VB en jij maakt daar van :
Ze VERZWEGEN dat die imam daar een radicale moslim is.
De imam daar is niet Nordin Taouil, in de veronderstelling dat je hem bedoeld met die radicale imam.
Oud 21 januari 2011, 23:48   #152
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dan heb jij niet goed opgelet.
Ten andere; Nordin Taouil was er als gastspreker. Dit werd in het nieuws zo gezegd; dat staat ook zo op de site van het VB en jij maakt daar van :
Ze VERZWEGEN dat die imam daar een radicale moslim is.
De imam daar is niet Nordin Taouil, in de veronderstelling dat je hem bedoeld met die radicale imam.
Heeft nog iemand hier dat verslag in 't nieuws gezien? Ik heb niets gehoord over de moskee die er al was. En die vrouw zei duidelijk dat ze niets te verbergen hadden. Dus bedoelde ze dat men in die nieuwe moskee gematigd is. Volgens Vlaams belang is dat niet zo.
Oud 22 januari 2011, 01:06   #153
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
oei een grote moskee!!!!!
rennen voor je leven!!
Inhoudelijk weer zeer sterk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2011, 01:09   #154
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Neen hoor: wereldkundig maken zodat er nog veel moslims zich in Oostende komen vestigen! Ze zitten daar echt te wachten op die verrijking!
Stuur ze allen naar waar globalmedia woont. Eens zien wat het wereldrecord verhuizen wordt... I guess globalmedia.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2011, 08:31   #155
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Stuur ze allen naar waar globalmedia woont. Eens zien wat het wereldrecord verhuizen wordt... I guess globalmedia.
Citaat:
Oud 22 januari 2011, 08:34   #156
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft nog iemand hier dat verslag in 't nieuws gezien? Ik heb niets gehoord over de moskee die er al was. En die vrouw zei duidelijk dat ze niets te verbergen hadden. Dus bedoelde ze dat men in die nieuwe moskee gematigd is. Volgens Vlaams belang is dat niet zo.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...oskee_oostende
Al bij de eerste zinnen, hoor je dat er al een moskee was.

Ja, die vrouw zei dat ze niets te verbergen hebben. Iedereen was welkom; mocht komen kijken.

Volgens het VB, alsof die de waarheid in pacht hebben.
Oud 22 januari 2011, 08:59   #157
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier helemaal niet om Vlaams belang. Ik wil hier helemaal geen discusise over partij-belangen. Het gaat hier om de veiligheid van het land. Ik vind het eerlijk gezegd héél bizar om nu over partijpolitiek te beginnen. Me dunkt dat veiligheid een stuk belangrijker is. Of moet er eerst een ramp gebeuren voordat veiligheid u interesseert? Ik heb de indruk dat sommigen hier gewoon op een ramp zitten te wachten. Tot dan laat men de situatie volledig uit de hand lopen.
Uit je openingspost.

Citaat:
Ik ben erg verbaasd dat niemand hier enige aandacht aan besteedt op het forum. Ik had hier toch reacties op verwacht. Maar ja, velen denken nog altijd dat stemmen op Vlaams belang geen énkele zin heeft...
Oud 22 januari 2011, 19:03   #158
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij weet niet wie Taouil is?
Is dat die gast die de mensen stond op te jutten aan de poort van het Antwerpse atheneum ivm met zijn kopvodden-eisen?
En lopen er nu al genoeg moslims rond in Oostende om die twee mosks te vullen, of verwacht men er gewoon nog een pak bij in het kort? Daar zitten de inwoners waarschijnlijk echt op te wachten!
Dat men daar niets te verbergen heeft tijdens de openingsdag zal wel.
En nadien?

Laatst gewijzigd door andev : 22 januari 2011 om 19:07.
Oud 22 januari 2011, 19:27   #159
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Jij weet niet wie Taouil is?
Is dat die gast die de mensen stond op te jutten aan de poort van het Antwerpse atheneum ivm met zijn kopvodden-eisen?
Ik weet niets van "kopvodden-eisen".
Waren er dieren die eisen hadden in verband met vodden?
Oud 22 januari 2011, 19:33   #160
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kijk eens aan,daar hebben we die rosse stalkster weer

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be