![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bestaan er daar studies van waarom het in Noorwegen zo geweldig is en hier niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Alice, hoeveel keer werd ik hier al groente genoemd?
Ging jij daar tegen in? Natuurlijk niet. Je verwees zelf in die zin al naar mij. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132 |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.skolo.org/spip.php?article499&lang=fr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of soepgroente zoals velen hier doen.
Ik heb u daar nog nooit iets over weten zeggen #selectieveverontwaardiging
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
De afbeelding van haar avatar is een varkentje. Ik vertaal gewoon omdat ik geen Spaans kan (of ik moet 2 pintjes bestellen). #epicfail
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Inderdaad, ze heeft varkentje of biggetje genomen als nick, is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?
![]() |
#147 |
|
![]() Ge bedoelt de meerderheid in die poll?
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 februari 2011 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cochinillo poepsimpel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In scholen met een groot aantal allochtone leerlingen moet op den duur zelfs de leraar wiskunde Nederlandse les gaan geven, wat niet bevorderlijk is voor de kwaliteit van de les wiskunde. Ik wil dat mijn kinderen les krijgen op niveau. Vandaar misschien .
![]() In de school waar mijn kinderen gaan zitten er in het eerste jaar ook een aantal kinderen van Marokkaanse of Turkese afkomst (derde generatie zelfs). Wel ,die zijn in het tweede jaar allemaal weg, ze kunnen niet volgen (alhoewel ze verschrikkelijk hard gepamperd worden). Merkwaardig is de vaststelling dat kinderen van Russische of Servische afkomst wel kunnen volgen en niet(of nauwelijks) moeten onderdoen voor de Vlaamse kinderen. De ervaring is dat veel ouders van Marokkaanse of Turkse afkost het geen bal kan schelen of hun kinderen nu al dan niet studeren. Is dat ook onze fout misschien ? Ouders dragen ook verantwoordelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En w�*t leest mijn lodderig oog op http://www.maroc.nl/forums/buitenlan...s-finland.html ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Als ik 'EL LOCO' neem als avatar met onderstaande afbeelding, dan moet ik niet komen klagen als de mensen mij 'de gek' noemen.
Poepsimpel. ![]() Genoeg gezeverd nu. Terug naar de discussie, Alice en Varkentje.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 februari 2011 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Dat negeer je wel, de wortel van een probleem kan je niet toespitsen op de allochtone afkomst van een deel studenten daar het probleem met de ovevolle klassen, depressieve leerlingen, schoolzieke kinderen die enkel maar toenemen....,evengoed voor de autochtone telt, dus de wortel van het probleem ligt dan nogal voor de hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag hier niemand loco noemen in eender welke taal (vooral niet in het Engels), ik heb daar al een waarschuwing voor gekregen. Ook al is het overduidelijk in veel gevallen je mag dat niet schrijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de oorzaak is dat de helft van de klas geen opvoeding heeft gekend en geen nederlands begrijpt. Waarom zijn witte scholen per definitie een pak beter? waarom halen de leerlingen d�*�*r betere resultaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nu zo oneerlijk niet te kunnen toegeven dat groente of zwijn, varken een volkomen ander beeld scheppen, en het laatste veel meer bedoeld is om te beledigen? Je bent anders ineens behoorlijk selectief! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat daarnaast nog andere factoren zijn die schoolmoeheid beinvloeden is zeker waar, maar ontkennen dat voor vooral veel Turkse en Marokkaanse kinderen de factor taal achterstand en primaire opvoeding van invloed zijn is bewust jezelf dom voordoen. Dat je met die ontkenning vooral kinderen van kansen berooft dringt tot die figuren niet eens door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Klein stukje en eigenlijk ook een belangrijk feit (gevolg) van heel deze waanzin. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |