![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat enkel zo bij zeer gefrusteerde mensen waar ik Marie alvast niet toe reken, ik vind haar wel een leuke en vooral erg lieve dame. Haar als een rascist omschrijven is gewoon het nieuwe fascime he, kwestie van ook lieve en leuke mensen de mond snoeren ![]() Laatst gewijzigd door alice : 12 februari 2011 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat heb ik niet gezegd.
Maar het is een algemeen geweten fenomeen dat mensen anders kunnen overkomen over het internet dan IRL. Ik heb het zelf meerdere malen meegemaakt (zowel in de ene als in de andere richting)
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Marie lijkt me integer als mens hoor maar u hoeft natuurlijk niemand leuk te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Het gaat niet over een nood, het is een vaststelling.
Heeft vermoedelijk te maken met de afwezigheid van intonatie, gezichtsexpressies en bodylanguage.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft er zeker mee te maken maar dat dit aanzet je anders voor te doen is wel JOU mening en daarom dus nog geen feit, en wat Marie betreft deel ik je mening dus niet.Niets verkeerd aan denk ik.
Laatst gewijzigd door alice : 12 februari 2011 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat iemand zich op het forum anders voor doet, maar wel dan iemand ander overkomt. Het is niet makkelijk daar iets aan te doen, dat weet ik. Ik wordt door sommigen hier afgedaan als een voorvechter voor de Islam, terwijl ik op het andere subforum ijver voor minder inspraak van godsdiensten in de maatschappij. Citaat:
Dan komt iemand automatisch sympathieker over.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 februari 2011 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stelde toch dat mensen zich anoniem anders gedragen, waarom ik repliceerde dat ik niet inzie waarom je dit zou doen. Tenzij je enkel zo je frustraties kwijt kunt natuurlijk! Neen, ik vind Marie leuk omdat ze zich altijd vriendelijk opstelt, geen verbale agressie gebruikt, probeert om steeds inhoudelijk te reageren, wie ik leuk vind is niet enkel afhankelijk van het delen van gedachtengoed hoor. Alhoewel u gerust Arti leuk mag vinden natuurlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
|
![]() Citaat:
Ik ben vrij actief op diverse fora (doe geen moeite te zoeken, ik gebruik diverse avatars) en heb ook al dikwijls IRL de forumbezoekers ontmoet. Mensen durven veel meer zeggen op fora en durven vooral veel verder gaan dan wat onder normaal fatsoen wordt verstaan. Ik zeg niet dat dit voor Marie geldt, maar ik ben er van overtuigd dat er wel veel dingen hier staan die ze in een gewoon gesprek anders zou geformuleerd hebben. Zoals eerder gezegd is het geen kwestie van u voordoen, het is iets wat ge heel onbewust doet, ik betrap er mezelf ook af en toe op. Citaat:
Mensen zouden op basis van zo'n uitspraak kunnen besluiten dat ge een bitch zijt, terwijl dit IRL niet het geval zou zijn. Het is een andere manier van communiceren, iets wat we nog niet gewend zijn. Citaat:
Ervaringen verschillen blijkbaar. Ik heb veel respect voor haar hoe ze onder een lawine van beledigingen en minachting toch steeds beleefd blijft. Iets wat niet van iedereen kan gezegd worden.
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw mening deel ik dus totaal niet, trouwens;Arti, je was hier de hele dag actief op zowat alle discussies, kom je nog even uitleggen wat er racistisch was aan mijn opmerking? Of heb je daar helemaal geen uitleg voor? En beweer je zulke zaken " zomaar"? Ik wacht hoor! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 13 februari 2011 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
Er waren er die zich zelfs verontschuldigden voor hun gedrag en die het toeschreven op de anonieme bescherming die het medium hen bood. Citaat:
Maar merk op dat ik u geen Bitch genoemd heb, in tegendeel ![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de zoveelste keer, Arti, je hebt me beschuldigd van rascistische uitspraken, licht je even toe waarom je dit denkt te kunnen doen?
Ineens horen we niets? Kun je je opmerking niet even komen uitleggen? Hallo Arti? |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodse stilte....lukt precies niet eigen uitspraken te verklaren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Puntmutsen zullen er niet intelligenter van worden.
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 februari 2011 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bolhoeden baseballpetjes hoofddoeken hoge hoeden lage hoeden keppels ijsmutsen monnikskappen slaapmutsen baretten petten mijters koksmutsen helmen bivakmutsen sombrero's tulbanden en fezzen worden ook niet intelligenter van het roken van wiet.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Jammer genoeg niet.