Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2011, 16:35   #141
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb met u geen discussie, en ik heb ook geen weet van persoonlijke aanvallen.
En dat er verschillende soorten moslims zijn dat weet ik ook en daar ging de discussie namelijk over. Zonnestraaltje zei dat zij gelijk had, die mensen van sharia waren niet de goede moslims.
Ik zei dat ik daar geen enkel bewijs voor heb, dat het wat dat betreft zij evengoed verkeerd kon zijn, daar ging het over.
Ik heb niet gezegd dat u met mij een discussie voerde. Ik wilde u, Jack en gespreksgenoten er gewoon op wijzen dat deze discussie best in een andere draad gevoerd werd. Uit respect voor Marie-Rose Morel en vooral haar nabestaanden vind ik dat dergelijke discussie niet op deze draad gevoerd zou moeten worden. En blijkbaar denk niet alleen ik er zo over. Bij het plaatsen van de link naar Sharia was het allerminst mijn bedoeling deze discussie hier op deze draad te voeren. Een andere; prima, maar niet hier.
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 16:36   #142
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat u met mij een discussie voerde. Ik wilde u, Jack en gespreksgenoten er gewoon op wijzen dat deze discussie best in een andere draad gevoerd werd. Uit respect voor Marie-Rose Morel en vooral haar nabestaanden vind ik dat dergelijke discussie niet op deze draad gevoerd zou moeten worden. En blijkbaar denk niet alleen ik er zo over. Bij het plaatsen van de link naar Sharia was het allerminst mijn bedoeling deze discussie hier op deze draad te voeren. Een andere; prima, maar niet hier.
Je hebt gelijk.
Oud 9 februari 2011, 16:37   #143
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Denkt u echt dat de nabestaanden zich één seconde druk maken over wat Xeno, Jack, Kizzy en consoorten hier verkondigen?

Dramatiseer toch zo niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 16:40   #144
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ken jij mijn ouders? Weet jij welk geloof mn ouders aanhangen en of die mensen eigenlijk wel geloven in een God?

Is uw antwoord 2 keer op rij 'neen' dan verzoek ik u niet te reppen over zaken waar jij geen kennis over hebt en mn ouders hierbuiten te houden.
Nooit gedacht dat ik je gelijk zou moeten geven, maar in deze groot gelijk.
Oud 9 februari 2011, 16:48   #145
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Denkt u echt dat de nabestaanden zich één seconde druk maken over wat Xeno, Jack, Kizzy en consoorten hier verkondigen?

Dramatiseer toch zo niet.
Ik vind dat Kizzy hier overschot van gelijk heeft en wie dat niet van zich zelf zo aanvoelt getuigt alleen van tactloos zijn.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 16:56   #146
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik vind dat Kizzy hier overschot van gelijk heeft en wie dat niet van zich zelf zo aanvoelt getuigt alleen van tactloos zijn.
Ga jij ons uitleggen wat tactloos is, Garry?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 17:11   #147
Glenneke
Provinciaal Statenlid

Glenneke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marie Rose is door Dewinter en Annemans zogoed als afgemaakt, en jij durft dit een meningsverschil noemen. Dit is pas een schandalige bij de grondse opmerking.
Waarschijnlijk behoor hoor jij ook tot schijnheilige club.
Ik ken niet de volledige geschiedenis van deze vete (afgemaakt of niet). Maar ik wens niet schijnheilig te worden genoemd, niet in mijn persoonlijk leven en al zeker niet door een (min of meer) anoniem forumlid.
Oud 9 februari 2011, 19:23   #148
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Innige Deelneming !
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 19:25   #149
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Innige deelneming. Moge haar voorbeeld inspireren. Ad Maiorem Flandria Gloriam.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 19:34   #150
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Heeft er iemand enig idee waar en wanneer Marie-Roose begraven zal worden?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 19:36   #151
bartje
Minister-President

Standaard

Marie-Rose wordt zaterdag om 10.30 uur ten grave gedragen in de kathedraal van Antwerpen

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 19:37   #152
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Beste vrienden...

Het is gebeurd.

Jammer uiteraard.

Marie-Rose Morel begon haar politieke carrière bij de N-VA, maar werd vooral bekend na haar overstap naar Vlaams Belang. Voor die partij werd ze verkozen als Vlaams parlementslid en ze werd ook vrij snel een van de kopstukken in het bestuur.

Het succes van Morel was deels te wijten aan het meer gematigde en meer "softe" imago dat ze het Belang wou geven, als alternatief voor de "bokshandschoen" waarmee de partij tot dan had uitgepakt, iets wat ook sommige kiezers afschrikte.

Tegelijk kon Morel echter ook van zich afbijten. Zo ging ze in de clinch met de grote vakbonden ACV en ABVV toen die kandidaten van Vlaams Belang uit hun organisaties weerden. Morel kwam toen met het idee om een eigen Vlaams-nationalistische vakbond op te zetten, maar dat project kwam niet echt van de grond.

Ondanks het "softere" imago was Morel ook een gedreven "debater", al viel dat ook in haar eigen partij niet altijd goed. De voorbije jaren tekende zich binnen de top van Vlaams Belang een bitsige tweestrijd af tussen toenmalig voorzitter Frank Vanhecke en Morel enerzijds en de strekking Filip Dewinter-Gerolf Annemans anderzijds.

In 2009 raakte Marie-Rose Morel niet verkozen in het Europese Parlement. In haar eigen partij raakte ze steeds meer geïsoleerd en een partijbestuur met Morel als ondervoorzitter werd weggestemd. Bij de federale verkiezingen vorig jaar kreeg ze geen verkiesbare plaats meer. Daarna stapte Morel op bij Vlaams Belang.

Intussen was bij haar kanker vastgesteld. Aanvankelijk leek Marie-Rose Morel te herstellen, maar na een tijdje bleek de ziekte toch weer terug te keren. Vandaag heeft ze die strijd dus verloren.

Marie-Rose Morel laat twee zoontjes, een van vijf jaar en een van drie jaar, na. Enkele weken geleden is ze hertrouwd met voormalig Vlaams Belang
voorzitter Franck Vanhecke.

Veel sterkte aan allen die dit net als ik als een groot verlies ervaren.

Paulus.
Politieke visies vervagen bij zulks nieuws.....

Mijn deelneming aan hen die achterblijven.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 19:37   #153
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Marie-Rose wordt zaterdag om 10.30 uur ten grave gedragen in de kathedraal van Antwerpen
Dankje bartje

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:15   #154
Xing Ho
Banneling

Standaard

Uit respect voor de honderduizenden mensen en kinderen die vandaag gestorven zijn is het moreel niet verantwoord enkel tijd te nemen om mijn innige deelneming aan enkel 1 persoon te wijden. Bij deze doe ik dat dus niet.
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:18   #155
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Uit respect voor de honderduizenden mensen en kinderen die vandaag gestorven zijn is het moreel niet verantwoord enkel tijd te nemen om mijn innige deelneming aan enkel 1 persoon te wijden. Bij deze doe ik dat dus niet.
je neemt wel ruimschoots de tijd om hier met meer moeite te komen vertellen dat je het niet doet.

En neen ik geloof niet dat je vandaag waardig tijd genomen hebt om 100 000 mensen te voorzien van jouw innige deelneming.
begin eens met 1 persoon. En beschimp die 100 000 ook niet met ze voor uw kar te spannen.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:22   #156
Caroline Says
Burger

Standaard

.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Caroline Says is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:26   #157
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
je neemt wel ruimschoots de tijd om hier met meer moeite te komen vertellen dat je het niet doet.

En neen ik geloof niet dat je vandaag waardig tijd genomen hebt om 100 000 mensen te voorzien van jouw innige deelneming.
begin eens met 1 persoon. En beschimp die 100 000 ook niet met ze voor uw kar te spannen.
Voor die 99.999 heb ik ook geen tijd. Dat leek me duidelijk.
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:31   #158
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
nog een lid van de "verdraagzamen-club"
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:54   #159
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik schaam me diep me mens te noemen als ik zie hoe sommigen hier reageren. Deze draad blijft best sereen, en als je daar niet toe in staat bent, doe er dan het zwijgen toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 20:57   #160
bartje
Minister-President

Standaard

Kunnen we aub deze draad sereen houden aub ware het niet alleen uitrespect voor Marie-Rose en haar nabestaanden en anders lees nog eens deze post van Raf hier nog eens die hier alles prima verwoordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Vreemd...

Hoewel iedereen het al lang zag aankomen en ook al behoorde Marie-Rose tot het "andere kamp", toch heb ik het gevoel alsof ik iemand uit mijn eigen omgeving verloren heb...

Het zet de dingen weer wat in perspectief: wij kunnen hier op het forum en daarbuiten elkaar om de oren slaan met allerlei tegenstellingen die ons delen; Vlamingen tegen Walen, autochtonen tegen allochtonen, links tegen rechts,... Uiteindelijk worden we toch weer samengebracht door hetgene wat ons bindt: het voortijdige verlies van een medemens aan een smerige ziekte, die geen enkel onderscheid maakt tussen Vlamingen en Walen, autochtonen en allochtonen, links of rechts,...

Mijn hart bloedt voor haar kindjes en voor Frank. Mogen zij bij elkaar steun en troost vinden...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be