![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je kan het niet aantonen, waardeloos dus.
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even ernstig blijven, u las in mn vorige post waar ik op doelde.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, hoor, ik kan dat moeiteloos aantonen. Dat vormt geen enkel probleem. Ik kan zelf namen geven van VB-parlementsleden die mij zullen beamen. Alleen heb ik al eerder gesteld dat ik dit niet op een forum doe, want ik heb dat in het verleden ook nooit "in real life" onder niet-VB'ers gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hoor, daar had u het over het Vlaams Belang. In uw tweede bericht over een zekere partij die u die eigenschappen toedichtte. Alleen zie ik geen verband tussen uw eerste en tweede bericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg er dan over. Beweringen die je niet kan staven, zijn en blijven LEUGENS en/of RODDELS tot je het tegendeel kan bewijzen.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen niet kunnen bewijzen en niet willen geven op een bepaald publiek forum. Wees gerust, ik kan een aantal zaken met naam en toenaam aantonen. Alleen zal ik dit hier niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij kunt juist niks.
![]() |
#151 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet persoonlijk niet op welke manier Frank Vanhecke een electorale meerwaarde zou betekenen voor de N-VA... Is de facto op een zijspoor gerangeerd bij het VB en zal dus heus geen procenten verschil maken. Sinds zijn ruzie met de overige leden van de partijtop heeft hij zich stilletjes teruggetrokken in het Europees parlement.
En daarenboven heeft hij verklaard zijn belofte aan M. Morel te behouden en nooit meer in de politiek te stappen. Bij het aflopen van zijn termijn in Europa zou hij iets in de vastgoed gaan doen. En de N-VA moet die keuze respecteren. Hoewel ik wel respect heb hoe hij de voorbije maand zijn stervende vrouw heeft bijgestaan, hoeft hij voor mij niet zozeer lid te worden van de N-VA. Persoonlijk zou ik een 'transfer' van Gerolf Annemans van het VB naar de N-VA wel weten appreciëren, maar dat is niet aan de orde. Annemans is binnen het VB vele malen dominanter dan hij bij de N-VA zou zijn waar hij in de schaduw van De Wever zou staan en in de pikorde hoogstwaarschijnlijk ook nog Bracke en misschien zelfs Bourgeois voor zou moeten laten gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe goed van u dat zo de goede naam van Frank zo wil bewaren. We weten van u dat hij een bandeloos leven heeft geleid. Maar u bent te nobel om namen te noemen. Want u bent een goed mens die zich niet verlaagt tot laffe roddel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Wat doet u als vrome man bij een racistische, bekrompen partij als het vlaamsblok?
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelk voor dat we Van Hecke nu wat rust gunnen.
De man heeft nu belangrijkere katten te geselen dan een overstap naar de NVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
Die man ligt heus niet wakker van enkele mensen op p.be die zever in pakskes verkopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ik verlaag me niet tot laffe roddel. Dat klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
Prettige avond verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben een Vlaams Belanger van jaren, mijnheer. Ik schaam me in dezelfde partij te zitten met een roddeltante als u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |