![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent u een racist? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De jeugdzorg plaats die kinderen inderdaad in een 'home'. Als bescherming tegen zijn familie, in de meeste gevallen. De wingerdbloei werkt wel in samenwerking met de jeugdzorg maar dan specifieker. Geval per geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken iemand die daar werkt, denk ik.
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onbegrijpelijk hoe zulke dingen anno 2011 nog kunnen. Terwijl een individuele hulp dat kind quasi perfect zou kunnen helpen. Het is bijna wraakroepend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jongen is gelukkig heel intelligent en weet het op één of andere manier correct te duiden. Maar dan zit je daarmee samen en zegt hij: "allez, hoe moeilijk kan dat nu zijn om voor mij een gezin te zoeken? Ik wil gewoon een gezin, de normale dingen doen, ipv van hier naar daar gesleurd te worden en tussen al dat crapuul te komen zitten iedere keer". Eigenlijk zou je die dan gewoon willen meepakken, maar dat gaat dus niet voor mij, ik zie me op m'n eentje, met amper tijd, geen emotionele chaos opvoeden.
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Wanneer de bel gaat na de pauze gaat hij zich verstoppen en doet hij alsof hij geen bel heeft gehoord. Hij blijft gewoon verder spelen en heeft t schijt aan een leerkracht. - als ik tegen hem begin te roepen dat hij moet luisteren en in de rij moet staan, doet hij het tegenovergestelde en lacht hij me uit - Als hij dan toch eens luistert, loopt hij naar de klas en gaat zich verstoppen zodat ik hem begin te zoeken - Altijd rondlopen in de klas - Gillen door de gang als hij zn zin niet krijgt - Andere kinderen pesten, kloppen en zwart maken bij de leerkracht - Als ik op bord wat opschrijft staat hij op en neemt zich een krijtje om ook te schrijven - mij na-apen doet hij graag. 1e keer kan dat geen kwaad maar zo elke les steekt dat tegen - Mij duwen als hij zn zin niet krijgt - leerkrachten slaan en schoppen - een kind zonder gevoelens. Ge gaat em ni snel verdrietig zien of zien huilen - Kickt op vechten - Enorm sluw - Gemeen - agressief tijdens het spelen
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Emotioneel gestoord? psychopaat misschien. Die heeft hulp nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat kind heeft een hel van een leven doorstaan. beetje grof om meteen de stempel psychopaat erop te kleven? ![]()
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Ik snap hem niet. Ik doe mijn best maar waar ik het moeilijk mee heb is het feit dat hij zo constant van stemming kan veranderen.
De ene moment komt hij slijmen 'ja, ik ga heel braaf zijn en dan krijg ik een ballon van jou' en 2 minuten later betrap ik hem en zit hij in mn handtas te snuffelen. De ene moment speelt i en 2 minuten later slaat hij iemand tegen de grond. Ik snap hem gewoon niet. Dat kind slorpt al uw energie op en kzit dan nog met anderen die aandacht zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Een psychopaat zou ik hem niet noemen. Ik denk (allé hoe ik het zie toch) dat hij een thuis mist en emotioneel gestoord is inderdaad. Ondanks zn gedrag vind ik hem best wel een pienter en sluw manneke.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Hij zit idd in een home. Maar ik heb zo het gevoel dat ze hem daar niet kunnen helpen. Dat kind kent geen stabiel leven. Hij ziet op een dag wel 5 opvoeders passeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Het kind heeft duidelijk aandacht nodig en in zijn geval geldt voor hem: Negatieve aandacht is óók aandacht. |
|
![]() |
![]() |