![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve een beetje bronnen en referenties aan te halen voor Uw beschuldigingen. U bent als een paard met oogkleppen dat gestuurd wordt door de N-VA en Bart De Wever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik nog wel een paar vragen: Mag iemand oproepen tot het boycotten/niet meer kopen van bontjassen en pelsmutsen? Ik zal u zelf al een antwoord geven, dan hoeft u zich de hersenen niet meer te pijnigen: uiteraard mag dat. Dat is dezer dagen zelfs een zeer populaire campagne. Nochtans hebben de werknemers van de bont-verwerkende bedrijven het ook niet altijd gemakkelijk. Mocht iemand ooit aanzetten tot het 'boycotten' van Oostenrijk - d.i. openlijk zijn landgenoten oproepen om er niet meer als toerist naartoe te trekken? Nog een geluk dat die 'iemand' toevallig Louis Michel heette, dan mocht dat alleszins, ja. Maar zou de heer Louis Michel ooit stilgestaan hebben bij het trieste lot van de arme bloedjes van kindertjes wier ouders voor hun inkomen volledig afhankelijk zijn van de toeristische industrie aldaar? Het zou mij verwonderen, edoch: met een humanist als de heer Louis Michel weet je maar nooit. Ik herinner mij goeie ouwe tijden toen Zuid-Afrika ook werd 'geboycot'. Dat was netjes naar de zin van - op enkele 'verkramptes' na - zowat de hele bevolking van de planeet Aarde. Om maar te zeggen: met een oproep tot boycotten/niet meer kopen/lezen van een krant is niks verkeerd. Tot nu toe kan immers niemand ertoe worden verplicht die oproep daadwerkelijk te gehoorzamen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik lees al van voor 2007 elke dag de digitale editie van Le Soir.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wij hebben het signaal van de Vlamingen begrepen."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kennis van de gedachten van 'de anderen' scherpt de instincten aan. Houdt me wakker, en alert. Dat heeft niks met haat te maken, en nog minder met liefde. Al moet ik bekennen dat hoe langer en meer ik LS lees, hoe langer en meer ik walging voel voor hen, voor hen die zij vertegenwoordigen, en voor hen die deze propaganda-gedachten propageren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat insinueerde jij als reden hiervoor ?
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 23 maart 2011 om 12:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat een lef hebben die francofonen van Le Soir zeg! Eerst brengen ze een editie uit voor de Franstaligen in de Vlaamse rand (met de boodschap: pas u vooral niet aan, wij brengen u het nieuws wel in het Frans!), en nu brengen ze een Nederlandstalige editie... om De Wever en de N-VA zwart te maken! Met andere woorden: domme Vlamingen, geloof niet wat u leest in de Vlaamse pers, wij weten het beter! Wat een lef, wat een onfatsoen, wat een onvoorstelbaar gebrek aan nederigheid. Ik wil met dat volk niet meer in hetzelfde land leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Langs de ene kant zit je te verkondigen dat Vlamingen en Franstaligen het best afzonderlijk van elkaar zouden leven omdat we toch niks met elkaar gemeen hebben, en langs de andere kant zit je steeds de verspreiding van de francofonie in Vlaanderen te bepleiten. Wat wil je nu eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de krant was duidelijk gericht aan alle Nederlandstaligen, dus wat hebben die Franstaligen er aan??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 'toegeving' kan desnoods ook genoegen worden genomen met een web-stek waar niet de minste censuur op kan worden toegepast. Ik vraag me af hoevéél en wélke journalisten in deze omstandigheden nog bereid zouden zijn om met de heer Bart De Wever en/of diens N-VA een gesprek te voeren, en hoevéél en wélke journalisten elk gesprek met de heer Bart De Wever en/of diens N-VA zouden weigeren. Zoals u wellicht wel zult beseffen snijden goede zwaarden aan twéé kanten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 maart 2011 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk waar de Vlaams nationalisten naar toe willen.... De verdeling van het gezamelijk maatschappelijk inkomen op een rechtvaardige basis waarbij iedere partij verantwoordelijk is qua inkomsten en gebruiken van de door hun gewest gegenereerde bedragen én het bijpspringen door middel van eventuele transferts naar andere gewesten... Een beleid van een land zonder enige vorm van veto's of andere grendelwetten gebaseerd op het één stem principe met afschaffing van het pariteitssysteem... Volledige transparantie wat betreft de transferts waarbij die gewesten/deelgebieden die transferts krijgen zich dienen te verantwoorden over het aanwenden én gebruiken van deze geldstromen ..... Kortom ,de afbraak van het huidige ondemocratische belgische systeem om dit te vervangen door een écht democratisch systeem waarbij zowel het Vlaams als het waals gewest verantwoordelijk zullen zijn voor hun inkomsten zonder eerst lang de federale kassier hoeven te passeren om wat Vlaanderen betreft véél minder terug te krijgen dan wat ze erin stoppen. Daar waar wallonie rijkelijk bedeeld wordt zonder er ook maar enige verantwoording voor te moeten afleggen... Dat soort profitariaat moet dus ophouden... Maar dat zal dan wel volgens u "te trop Flamand wezen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u voor deze 'beschuldiging' een beetje bronnen en referenties aanhalen, of is dat te véél gevraagd?
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je de echte reden wil weten van de boycot door de N-VA, vraag het hen zelf. Het gaat al lang niet meer over ludieke doodsbedreigingen etc. Het is een bewuste strategie. Zeker Bart De Wever is een toppoliticus die zijn kleinmenselijkheid opzij zet om een strategie uit te voeren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ,mijn beste,lees Le soir op vrij regelmatige basis op mijn werk...
En ik bekijk geregeld hun online krant... ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Juist ja,vanuit calimero standpunt is álles groot... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 maart 2011 om 12:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |