![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#142 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Tenzij die andere politici dit als een compliment zien, uiteraard en ook aan selectieve blindheid lijden? Laatst gewijzigd door Jakko : 30 maart 2011 om 09:39. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
35.000 is een gigantische massa volk (voor al bij al een derderangsmatch, want draai het of keer het hoe je wil, Azerbeidjan stelt niks voor op voetbalgebied) zijn dat verkochte tickets ? of heeft de voetbalbond en Belgacom en consoorten die vooral uitgedeeld ? (soit, dan moeten de mensen nog willen gaan natuurlijk) |
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens het nummer is al lang geleden geschreven. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 maart 2011 om 09:42. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
natuurlijk heb ik het Belgisch volkslied niet meegezongen en heb ik niet met een vlag gezwaaid, maar ik heb wel gesuporterd, uiteraard. Als de Vlaamse jongens op een EK kunnen basketten, al is dat met de Belgische nationale ploeg, wil ik dat wel steunen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
Milow heeft het recht de zeggen wat hij wil. Net zoals Koen Wouters of om het even wie. Het is niet omdat men zijn mening zegt of een politiek geladen uitspraak doet, dat men plots een slechte zanger wordt. Want zo simplistisch redeneren ettelijke Vlaams-nationalisten. Arm Vlaanderen.
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Spanje zullen alleen Barcelona en Real Madrid echt beter kunnen, voor de rest is het daar ook soms huilen met de pet op. Als het goed is, mag het ook gezegd worden....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat alleen Barca en Real beter zouden kunnen lijkt me bijzonder ongeloofwaardig |
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bwa, kweet niet, ik heb ook al een paar matchen gezien van de Spaanse competitie. Bof, staat een klasse of 10 hoger dan de Belgische pintjesliga, maar om te zeggen dat het zo oogstrelend is allemaal, dat gaat me toch wat ver. het is niet omdat je ééntijdsvoetbal probeert, dat je per definitie goed voetbal verzorgt. Simpele driehoekjes, balaannames, het lukt daar ook niet altijd hoor....
|
|
|
|
#157 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als iemand een politieke uitspraak doet, eender wie, moet je tegen een repliek kunnen. uiteraard staat dat compleet los van zijn/haar culturele prestaties ... maar zijn/haar mening is ook maar wat het is, een mening van één individu, evenveel waart als die van jou of mij. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Banneling
|
De Belgische ploeg heeft vroeger al zo veel en zo lang matchen verloren. En iedereen dacht: wie wil zulke ploeg nu nog steunen. De supporters werden er moedeloos van. En dan, wanneer de Belgische ploeg weer begon te winnen, ziet men dat de mensen weer achter de Belgen staat. Moest België niets meer betekenen in de ogen van de Vlamingen, zou dit natuurlijk onmogelijk zijn. Zo te zien op TV denk ik zelfs dat de meeste supporters gisteren Vlamingen waren.
Laatst gewijzigd door system : 30 maart 2011 om 09:52. |
|
|
|
|
#160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|