![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Maakt Ron Paul een reële kans om verkozen te worden in 2012? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 14,13% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
52 | 56,52% |
Obama zal winnen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 20,65% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 8,70% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit werkt niet, leuk in thorie slecht in de praktijk. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 1 juni 2011 om 22:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons land en bevolking is misschien kleiner dan de VS, maar we hebben meer ministers en parlementsleden dan de VS, en toch is er bij ons ook niemand die deugt. Toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm, de VS tellen nochtans al minstens 51 parlementen (en dan tel ik de niet-Staten er nog niet bij) en honderden ministers.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, zelfs als de Amerikanen met meer zijn, wij tellen ook ontzettend veel politici, en geen enkele die echt deugt. Dat was eigenlijk mijn punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, sommige Amerikaanse staten hebben een tweeledig parlement voor een bevolking van Limburg of zo... Dus dat zit ook ergens scheef. Citaat:
Homo sum, &c. (Terentius). ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Omdat mensen zo niet zijn . Probleem van mensen zoals ron paul is dat di ervanuitgaan dat iedereen zoals hen moet doen.
J ezal net zoals nu tal van mensen zonder gezondheidszorg hebben .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Geen enkele die deugt? Zowel in de VS als in belgie vind ik dat niet het geval.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dat gewoon zo iets dat we moeten aannemen?
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol. Wat een non-argument. Hoe zijn ze dan niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nog geen antwoord op, nochtans goeie vraag. Het relevante is toch zijn positie tov andersdenkenden, wat ik van zijn speeches gehoord heb is toch dat elk vrij is en daarin de ander ook vrij dient te laten.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het houden op : er zijn er bitter weinig die deugen. Toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Korte speech van Ron Paul voor het Amerikaans congres op 25 mei 2011. (Ik hoop dat ik niet in herhaling val)
Citaat:
Toch rake woorden. Dingen die heel wat mensen denken maar niet durven zeggen luidop, zoals zoals dat de FED betrokken is bij valsmunterij. Hoe? Bijvoorbeeld er worden meer aandelen in omloop gebracht met medeweten van de SEC en de FED dan er uitgegeven worden door het bedrijf. Gevolg: Je koopt een aandeel maar dat is lucht, en doet de prijs van het aandeel ook niet omhoog gaan. Regelrechte gangsterpraktijken en diefstal op grote schaal van kleinere aandeelhouders. Dit gebeurt op grote schaal en heeft al honderden gezonde bedrijven de grond in geboord. Een gedegenereerd politiek en economisch systeem. tekst en video hier: The Last Nail by Ron Paul Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 juni 2011 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ron Paul is een libertariër, Johan. Ge weet wel; de soort die water zou privatiseren als ze de kans krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S. Soms heb ik de indruk dat onze opinies ver uit elkaar staan, en soms heb ik juist de tegenovergestelde indruk...hmmm...interessant. Weet je, iets meer dan een maand geleden is mijn beste vriend hier in Bolivia, Jordan, omgekomen. Hij was een Amerikaan, die vond dat Pinochets regime nog best te doen was, terwijl Pinochet in mijn ogen een anti democratisch moorddadig dictator was. Ik heb Jordan's familie uit de VS hier opgevangen voor de crematie en dergelijke...enfin...ik wil zeggen (fuck die rum maakt me openhartig) dat er wel belangrijkere dingen in het leven kunnen zijn dan politieke meningsverschillen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 juni 2011 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval, vindt U de Sumeriaanse Waterwetten van OB beter ? Google: Obama rainwater tax law ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijk daarop te antwoorden.
Minder invloed van Washington is naar mijn mening beter. Maar aan traditionele paradigma's doe ik niet mee. Dat wat de bevolking meer vrijheid en kansen geeft zonder de samenleving te ontsporen is een ideaal, mss utopisch. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 juni 2011 om 03:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |